تشکیل پرونده قضائی به نفع یک شرکت اسرائیلی واردات میوه

نماینده مردم تهران و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی از تشکیل پرونده قضائی به نفع یک شرکت اسرائیلی- اماراتی در حوزه واردات میوه خبر داد و گفت: قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم ورود کند.

به گزارش مشرق، مصطفی میرسلیم با اشاره به تشکیل پرونده قضائی به نفع یک شرکت اسرائیلی- اماراتی در حوزه واردات میوه و احتمال مصادره هزار میلیارد تومان به نفع کمپانی مذکور با نام FRESH FRUITS گفت: هر نوع همکاری با رژیم اشغالگر فلسطین چه از نوع واردات کالای اسرائیلی و چه از نوع سود رساندن به کمپانی‌های آنها، ممنوعیت قانونی صریح دارد و اگر عده‌ای در داخل کشور، با سو استفاده از بی اطلاعی دستگاه‌ها این کار را کرده اند، حتماً باید با آن‌ها برخورد شود.

وی در پاسخ به این سوال که چه نهادی باید اکنون به این موضوع رسیدگی کند، گفت: مسئولان قوه قضائیه باید به جوانب پنهان و سوالات پیش آمده در خصوص ابعاد مختلف این پرونده سکوت نکنند تا مشخص شود چه کسی در دادگاه‌های داخل کشور، شکایتی ثبت کرده و ارتباطش با صهیونیست‌ها چیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اگر در رسیدگی به این پرونده یا عدم توجه به جوانب امنیتی و اقتصادی آن، کسی در داخل کشور تخلف کرده باید به آن رسیدگی شود، خاطرنشان کرد: دادستان نیز می‌تواند به عنوان مدعی العموم به حساسیت‌های این پرونده ورود کند.

عضو کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به اینکه بحث پرداخت خسارت و وجود شاکی خصوصی نیز در جای خود حائز اهمیت است، تصریح کرد: باید از نهادهای امنیتی و اطلاعاتی، پیرامون سهامداران و شرکای این شرکت به ظاهر اماراتی استعلام شود تا در شرایط حساس فعلی، اجازه انتقال پول یا اموال به اتباع این رژیم یا شرکای آنها داده نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس