انفجار مهیب در مرز آمریکا و کانادا پل ارتباطی دو کشور را بست

رسانه‌ها چهارشنبه شب به وقت تهران از انفجار خودرو در گذرگاه مرزی بین ایالات متحده و کانادا نزدیک آبشار نیاگارا و کشته شدن ۲ مظنون این حادثه خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع خبری چهارشنبه شب به وقت تهران از انفجار یک خودرو در پلی در آبشار «نیاگارا» در مرز ایالات متحده و کانادا خبر دادند.

برخی منابع خبری، مدعی شدند این یک تلاش برای حمله تروریستی با مقدار قابل توجهی مواد منفجره در خودرو بود. در این انفجار دو سرنشین خودرو کشته شده و یک مرزبان نیز زخمی شده است.

این وسیله نقلیه از آمریکا به سمت کانادا در حال حرکت بود و سعی داشت به ساختمان محل استقرار مرزبانان برسد. به دنبال این حادثه مشکوک تمامی پل‌های این منطقه بسته و تمامی ساختمان های دولتی تخلیه شده‌اند.

خبرگزاری «رویترز» نیز نوشت، پلیس فدرال آمریکا اعلام کرده در حال بررسی علت  انفجار  این خودرو است. پلیس فدرال آمریکا اعلام کرده که این حادثه تلاش برای یک اقدام تروریستی بوده است.

رویترز به نقل از منابع محلی نوشت، هر چهار گذرگاه مرزی بین المللی در غرب نیویورک به دلیل حادثه‌ای که در آن یک وسیله نقلیه در این پل رخ داد، بسته شدند.

«کتی هوچول» فرماندار نیویورک در پستی در  شبکه اجتماعی «اکس» گفت که مقامات ایالت نیویورک از نزدیک حادثه روی پل را بررسی می‌کنند و نهادهای اطلاعاتی ایالتی در محل حضور دارند.

«داگ فورد،» مقام ارشد «انتاریو» در کانادا نیز در پستی در اکس گفت، ماموران امنیتی فعالانه درگیر ارزیابی وضعیت هستند. مقامات مرزبانی در ایالات متحده و وزارت خارجه این کشور در مورد بسته شدن مرزهای بین دو کشور واکنشی نشان نداده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۵:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    3 0
    آمریکا شیطان بزرگ دروغگو
  • ملت ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    دولت نتانیابو گفت بعد از اسرائیل نوبت آمریکا و اروپا است و باید گفت دولت تروریستی اسرائیل با این کار خواست گوشمالی به آمریکا که از آتش بس حرف می‌زند بدهد و افراد بی‌خبر با کنترل از راه دور در مرز آمریکا با ماشین منفجر شدند باشد که چهره سیاه اسرائیل سیاهتر شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس