حضور مردم در خیابان‌های لندن و فرانسه نشان داد که نابودی صهیونیست‌ها نزدیک است

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، گفت: حضور مردم در خیابان‌های لندن و فرانسه نشان داد که بند را آب برده و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و ان‌شاءالله افول آمریکا را شاهد خواهیم بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه این هفته تهران در سخنانی با اشاره به آخرین تحولات در غزه، گفت: عملیات طوفان‌الاقصی، همان آرمان انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: در برابر متجاوز و غاصب با مذاکره و حرکت انفعالی، کاری از پیش نمی‌رود.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با تأکید بر اینکه در ۴۴ سال اخیر انتفاضه مردم فلسطین موضع دفاعی داشت، اما این بار، موضع تهاجمی به خود گرفت، گفت: مردم تربیت‌ شده در مکتب ایمان و جهاد و استقامت، در یک نیم روز، صهیونیست‌ها را ضربه فنی کردند.

حجت‌الاسلام صدیقی اضافه کرد: حماس با اتکا به ایمان و صلابت، کمر رژیم صهیونیستی را شکاند و صدای شکستن استخوان‌های آمریکا شنیده شد.

وی افزود: در این حمله شجاعانه و بی‌سابقه، نشان داده شد که اگر مقاومت موضع تهاجمی بگیرد، دست بالاتر را خواهد داشت؛ صهیونیست‌ها می‌خواستند حماس را نابود کنند، اما در همه صحنه‌ها، کم آوردند.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران در ادامه به ددمنشی صهیونیست‌ها در کشتار زنان و کودکان و حمله به مراکز درمانی در غزه اشاره و تصریح کرد: کشتن این همه کودک، احساسات جهانی را بیدار کرد و حتی مردم آمریکا مقابل کاخ سفید از مقاومت حمایت کردند.

حجت‌الاسلام صدیقی افزود: حضور مردم در خیابان‌های لندن و فرانسه نشان داد که بند را آب برده و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و ان‌شاءالله افول آمریکا را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور آمریکا به سرزمین‌های اشغالی پس از طوفان الاقصی، اظهار کرد: حضور فیزیکی سران بی‌عقل، بی‌شعور، بی‌رحم و بی‌شرافت کشورهای غربی و در رأس‌ آن‌ها، رئیس‌جمهور حواس پرت آمریکا و پس از آن، حمایت صدراعظم آلمان و نخست‌وزیر انگلیس و رئیس‌جمهور فرانسه، نشان داد که نه تنها رژیم صهیونیستی، خانه عنکبوت است، بلکه همه قدرت‌ها، آدم برفی هستند که اگر در برابر آن‌ها، انسان به قدرت خدا توکل کند، بی‌محتوا و پوچ‌بودن‌شان به دنیا نشان داده خواهد شد.

حجت‌الاسلام صدیقی همچنین به شکاف در درون صهیونیست‌ها و ناکارآمدی نخست‌وزیر این رژیم در حل مشکلات داخلی آن اشاره و تأکید کرد: صهیونیست ها تحمیل پذیرش آتش‌بس، پس از مدتی جنایت و کشتار کودکان و زنان و بیماران را بسیار تلخ می‌بینند.

وی افزود: حملات جریان مقاومت در عراق، یمن و لبنان نشان می‌دهد که زیر آتش سنگین مقاومت، کمر صهیونیست‌ها شکسته است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران همچنین به آوارگی صهیونیست‌ها پس از نابودی رژیم صهیونیستی اشاره و اظهار کرد: صهیونیست‌های بدبخت کجا می‌توانند بروند؟، به هر کشوری بروند، محل امنی زیر آسمان آن نخواهند داشت.

حجت‌الاسلام صدیقی همچنین در خطبه‌های اول نماز جمعه، گفت: مؤمن همواره با سلاح تقوا از آسیب‌های شیاطین مصون و محفوظ است.

وی همچنین با اشاره به آیه ۶۴ سوره نسا اشاره کرد و گفت: شیاطین که دشمن شما و مقصد شما هستند، می‌خواهند شما را از رفتن به سوی کمال، رشد و ترقی، عزت، معنویت و علم و دانش و اقتدار بازدارند؛ از این جهت نیاز مبرم داریم که برای راه، توشه تدارک ببینیم و با قافله دل همراه شویم.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران در پایان خاطرنشان کرد: کسانی که غارتگر ثروت‌ها هستند و صاحبان زر و زور هستند را نعمت نبینید و گاهی همین‌ها، بلای زرداران و زورداران است و در آخرت در قعر جهنم قرار می‌گیرند، اما آن نعمتی که دنیا و آخرت شما به نور آن نعمت دارای رونق خواهد شد، نعمت ولایت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    21 5
    لیست ارائه شده از کالاهای صهیونیستی در ایران باعث تأسفه، حداقل ترین کاری که می توان کرد تحریم کالا و انرژی برای صهیونیستهای غاصبه
  • پریسا متفکر ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    15 2
    لطفا شعار بی خود ندهید این غزه بود که نابود شد نه صهیونیست ها
  • ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۳
    2 14
    بنی اسرائیل قوم برگزیده خداوند هستند
    • حسین ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
      1 4
      قوم برگزیده بودند ؟ولی نفرین شدن
  • ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    1 4
    یهودی ها از نظر جمعیت در مقایسه با مسلمانان جهان در اقلیت هستند . از حدود 2 میلیارد جمعیت مسلمان اگر د ر شهر های مختلف دنیا حدود 500 هزار نفر هم به خیابانها آمده باشند، می فهمی که حماس در میان مسلمانان طرفدار ندارد . یهودی ها اقلیتی پراکنده در دنیا هستند و اگر می بینی که تظاهرات چندانی نداشته اند به همین دلیل است . دنیای متمدن ، حماس را محکوم میکند . حماس مستحق دوبار مجازات است یک بار بخاطر یهودی کشی و بار دیگر بخاطر قربانی کردن مردم غزه به پای منافع و کمک های مالی چند میلیاردی برای ادامه حیات ننگین و اشرافی خود تحت عنوان غلط اندازِ مبارزه .... ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس