کد خبر 1550294
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۸
«کتائب القسام» شهادت 4 فرمانده خود را اعلام کرد

شاخه نظامی حماس با تاکید بر ادامه راه شهدا فلسطینی، شهادت ۴ فرمانده خود را در جنگ طوفان الاقصی اعلام کرد.

به گزارش مشرق، «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، شهادت ۴ فرمانده خود را اعلام کرد.

شاخه نظامی حماس که این بیانیه را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد، شهادت «احمد الغندور» عضو شورای نظامی حماس و فرمانده تیپ شمال و همچنین شهادت «وائل رجب»، «رأفت سلمان» و «ایمن صیام» را تسلیت گفت.

در این بیانیه به تاریخ و جزئیات بیشتری درباره شهادت این فرماندهان اشاره‌ای نشده و تنها آمده است که آن‌ها در جنگ «طوفان الاقصی» به شهادت رسیده‌اند.

کتائب القسام در بخش دیگری از این بیانیه تاکید کرده است: «با خداوند عهد می‌بندیم که راه آن‌ها را ادامه دهیم و خون آن‌ها نور مجاهدان و آتش اشغالگران باشد».

کتائب القسام خبر شهادت این چهار فرمانده خود را در روز سوم آتش‌بس انسانی نوار غزه اعلام کرده است. آتش‌بس ساعت ۷ صبح روز جمعه هفته گذشته به وقت محلی به مدت ۴ روز وارد فاز اجرایی شد.

طی دو روز گذشته تعدادی از اسرا طی بازه آتش‌بس مبادله شده‌اند و کمک‌های محدودی از جمله ملزومات پزشکی و سوخت وارد نوار غزه شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    2 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل و انگلیس و فرانسه و آلمان و .... و کشورهای خائن منطقه و منافقین داخلی و خارجی و کفار و مشرکین و توطئه گران و فتنه گران ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس