عین اللهی: در برخورد با تخلفات باید جدی و قاطع بود

وزیر بهداشت گفت: در برخورد با تخلفات باید جدی و قاطع بود، چراکه تخلفات در صورت عدم مقابله و اقدام، مثل بیماری واگیر به دیگران سرایت می کند.

به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی، در گردهمایی تخصصی رؤسای هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری، امیدآفرینی در جامعه را موضوعی مهم و راهبردی دانست و افزود: شجاعت و توکل به خداوند از مهم‌ترین ویژگی‌های مدیران و هیأت‌های رسیدگی به تخلفات است و اهمیت بسیار زیادی دارد؛ همچنین نباید به حاشیه‌ها و فضاسازی‌ها در فضای مجازی توجه کرد چراکه موجب انحراف از مسیر اصلی می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت پیشگیری از تخلفات یادآور شد: مقابله با تخلفات و فساد اداری از طریق اطلاعات صحیحی که به هیأت‌های رسیدگی به تخلفات می‌رسد، می‌تواند به سلامت نظام اداری و افزایش اعتماد عمومی به نظام سلامت منجر شود.

عین اللهی با اشاره به لزوم استفاده از خرد جمعی افزود: توجه به رضای خداوند در کارها به ویژه در مشاغلی که قضاوت در آن دخیل است، اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات فجیع رژیم صهیونیستی در غزه اشاره و عنوان کرد: ظلم مدعیان حقوق بشر علیه حقوق انسانی در غزه و قتل عام مردم به ویژه زنان و کودکان و بمباران بیمارستان‌ها برای همگان مشهود است؛ البته سازمان‌های بین المللی نیز با سکوتشان در این جنایات، نشان دادند که پوچ و بی خاصیت هستند.

وزیر بهداشت با انتقاد از عدم ارائه کمک‌های بین المللی به مردم مظلوم غزه و فلسطین، خاطرنشان کرد: سازمان‌های بین المللی از دور ناظر جنایات رژیم جعلی صهیونیست بوده و هیچ اقدام مثبتی انجام نداده اند و برخی دولت‌ها به رغم آنکه ادعای تمدن و آزادی دارند، جنایتکار اصلی این فجایع واقع شدند.

عین اللهی با بیان اینکه رهبری همواره تأکید دارند باید متکی به خود و توان داخلی باشیم، گفت: نباید نگاه ما به خارج از کشور باشد، چرا که این رویکرد باعث پیشرفت نمی‌شود؛ نمونه آن را در دوران همه گیری کرونا دیدیم که منابع زیادی برای تهیه واکسن به حساب کوواکس واریز شد اما واکسن را به موقع و به میزان کافی به ما ندادند تا اینکه توانستیم واکسن کرونا را در شش پلتفرم مختلف در کشور تولید کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس