کد خبر 1552480
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
سرفاصله حرکت قطارها در پرند کاهش می‌یابد

معاون شهردار تهران با بیان اینکه احتمالا هفته آینده یک رام قطار به خط مترو پرند اضافه می‌شود، گفت: با این اقدام سرفاصله حرکت قطارها کاهش می‌یابد.

به گزارش مشرق، محسن هرمزی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران به راه‌اندازی مترو پرند بعد از ۱۸ سال اشاره کرد و گفت:‌ با همکاری‌های صورت گرفته پروژه مترو پرند بعد از دو دهه آماده بهره‌برداری شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو رام قطار در این خط در حال فعالیت است گفت: سرفاصله قطارها در حال حاضر ۱۲۰ دقیقه است و به دنبال این هستیم در هفته آینده این سرفاصله را کمتر کنیم.

هرمزی از اضافه شدن یک رام قطار دیگر به خط مترو پرند اشاره کرد و گفت: احتمالا در هفته آینده این رام قطار اضافه و سرفاصله کاهش می‌یابد.

به گفته معاون شهردار روز گذشته ۸ هزار سفر با مترو پرند انجام شده است.

وی در ادامه گفت: با راه‌اندازی مترو پرند ترافیک در این بخش کمتر و آلودگی هم به تبع آن کم می‌شود اما باید واگن‌های این مسیر بیشتر شود از سال آینده با ورود واگن‌های جدید در این خط هم اقداماتی صورت می‌گیرد تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه کنیم.

وی به موضوع آلودگی هوا در تهران اشاره کرد و گفت: یکی از راه های کاهش آلودگی هوا توسعه حمل و نقل عمومی با رویکرد مترو است که البته در سال جاری بودجه خوبی در شهرداری تهران برای توسعه حمل و نقل در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
    0 0
    رفت و برگشتی است؟ خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس