کد خبر 1554671
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

به گزارش مشرق، ایستگاه مترو شهر پرند (۹ آذر ۱۴۰۲) با حضور سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور به بهره برداری رسید.این ایستگاه شهروندان را از شمالی ترین ایستگاه مترو (تجریش) به جنوبی ترین بخش استان تهران منتقل می کند. پرند در۳۰ کیلومتری جنوب‌ غربی تهران، در مسیر آزادراه تهران ساوه واقع شده است و روزانه بیش از ۳۰ هزار نفر بین تهران و پرند تردد می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهدی ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    45 22
    خدا عزتت بده سید مظلومان ...
    • ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      15 12
      شهرداری ساخته..دولت کلی بدهی بابت مترو به شهرداری بدهکاره که پرداخت نمیکنه، دولت لطف کنند بدهی ها شون رو به شهرداری بدند واگن ها و خطوط بیشتر اضافه میشه .
    • ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      10 1
      دولت قبلی تو روز شنبه مونده بود
    • ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
      0 1
      بهترین توسعه حمل و نقل در کشور پیشرفته ، توسعه ریلی است ، البته در شرایطی که توان ساخت هواپیمای میان برد وجود داشته باشد ، توسعه هوائی هم بسیار مقرون به صرفه اقتصادی و زمانی است . حالا هر کدام که در توان کشور باشد را در اولویت قرار دهید. و من الله التوفیق
  • مرصاد ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    34 4
    با این نوع کارا ؛ چقد راحت میشه دل مردمو بدست آورد !
  • ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    17 1
    این جنوب غرب خطوط متروش فقط یه دونه خیلی کمه
  • ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    9 1
    در شرایط فعلی جهانی ، کارهای زیر ساختی به کارهائی گفته میشود که خدمت و نفع آن مستقیم و غیر مستقیم توسط مردم احساس و خدمات آن به مردم برسد. اگر وزرای محترم کابینه های دولتهای مختلف این موضوع را مد نظر قرار دهند به نفع نظام اسلامی است و اگر به کارهای صرفا جناحی بپردازند ضرر آن مستقیم به چشم نظام اسلامی میرود. پس روسای جمهور و وزرای مربوطه باید بدانند که آبادانی کشور فقط بیابان زدائی نیست بلکه پیشرفت خدمات شهری و جاده ای و تامین امنیت آن و آسانی و رفاه زندگی در حد معمول و هنجار آن برای مردم وظیفه اصلی دولتهاست و بار فرهنگی آن هم در رفتار مردم کاملا مشهود است چون وقتی فردی تمام عمرش منتظر یک خدمت کوچک میباشد به نظر شما چه فکری در مورد عملکرد دولتها و به تبع آن نظام خواهد داشت؟!!! پس بهتر است به جای کارهای حاشیه ای به اصل امور که رفع گرانیهای کاذب و نامتناسب با درآمدهای مردم می باشد اقدام و سازندگی اصولی و قابل تسری به زندگی مردم سر لوحه کارهای مسئولین کشور قرار گیرد ، مصداق آن هم دقیقا مثل کارهایی که در نیروهای نظامی در ارتش و سپاه انجام میشود و خوشبختانه جناب آقای رئیسی هم در دولت فعلی تمام سعی را به کار بسته است . ضمنا شهرداری ها در سراسر کشور هم باید با دولت همکاری کنند و مانند یک سازمان جزیره ای جدا از نظام رفتار نکنند تا بشود یک کار جمعی و گروهی متناسب با کشور بزرگ ایران اسلامی انجام داد . به هر حال دست همه دست اندرکاران ساخت مترو پرند درد نکند . این یک کار اساسی برای مردم ساکن در پرند بود که باعث شد بخش عمده ای از مشکلات حمل و نقل آنها بر طرف شود و از نظر مسیر هم باعث کم شدن ترافیک جاده ای و کم شدن خطر تصادفات در آن محدوده میشود. نیروهای انتظامی هم باید گشتهای امنیت خود را در نقاط مختلف شهر بیشتر کنند تا رنگ و بوی شهر مدرن در تراز اسلامی آن برای مردم احساس شود و کمتر شاهد جرم های بزرگ و کوچک در سطح جامعه باشیم.
  • ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    10 11
    در ایستگاه های مترو میانه شهر و بالای شهر تهران بی حجابی بیداد میکنه!پس چرا دوربین ها و جریمه های اجتماعی رو فعال نمیکنید و دولت به فکر نیست؟!چون بچه پولدارند اینقدر مقابلشون ذلیل و ذبون هستید؟؟
  • ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    7 7
    برای کاهش بی حجابی و آسیب های اجتماعی در مترو هم فکر اساسی و بلندمدت بفرمایید.استفاده از دوربین و هوش مصنوعی راه خوبی است اما کافی نیست و صرفا یک راه کوتاه مدته باید به فکر راه های بلندمدت و اساسی بود
  • ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    6 2
    چه خوشگله. خسته نباشید
  • ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 1
    یک نقشه هم از مسیر مترو از مرکز شهر تا پرند میگذاشتید.
  • ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 1
    ساخت مترو برای مردم حومه , بهترین خدمت هاست و سرمایه اجتماعی عظیمی ایجاد می کنه شما وقتی برای مردم حومه نشین مترو می سازید که عموما از اقشار ضعیف هم هستند سطح زیست , کار و بار و اقتصاد و سلامت فیزیکی و روانی این ها را کاملا ارتقا می دین اقدامی که دقیقا جلوی چشم مردم است و کاملا مستقیم بر تمام ابعاد زندگیشون اثر مثبت می گذاره هسته ایی و هوافضا و ... هم خیلی خیلی مهمه اما تاثیرش در کوتاه مدت حداقل به چشم مردم نمی آد ضمن اینکه وقتی برای مردم حومه , مترو می سازید از میزان ترافیک و آلودگی هوای کلانشهر مادر یعنی اینجا خود شهر تهران هم کم می کنید درواقع سطح سلامت خود مردم شهر مادر را هم ارتقا می دین ما در کل کشور به حدودا ساخت 2 هزار کیلومتر مترو نیاز داریم بعد پرونده مترو در ایران بسته می شود حالا می ماند شاید یکسری توسعه ها و ارتقاها در گذر زمان , پس چه بهتر که دولت و مجلس , اونم این دولت و این مجلس که خودشان را خادم مردم می دانند حتی با قدرتی بیشتر وارد شوند و پرونده مترو را در کل ایران ببندند مردم حالشون خیلی خوش می شه خیلی و کشور هم بیمه می شود .
  • ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 1
    خیلی عالیه فقط چینش صندلی ها در واگن ها باید شبیه قطارهای تهران کرج بشه چون مسافت زیاده و انشاله به مرور 4 5 قطار دیگر هم وارد این خط بشه تا سرفاصله ها به 15 دقیقه برسه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس