کد خبر 1554113
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
اولین واکنش داورزنی پس از وداع با والیبال بعد از ۱۷ سال

رئیس سابق فدراسیون والیبال گفت: موفقیت‌ها والیبال هم کار یک نفر نبوده و در ۱۷ سال گذشته تمامی اعضای خانواده بزرگ والیبال زحمت کشیدند.

به گزارش مشرق، محمدرضا داورزنی پس از مراسم تکریم در فدراسیون والیبال گفت: خدا را شاکرم که توفیق داد در خدمت کشورم عزیزم باشم و در اینجا باید یادی کنیم از همه زحمت کشانی حوزه والیبال که برای رشد و توسعه این رشته ورزشی تلاش کردند و هم اکنون در بین ما نیستند. از کابینه یزدانی خرم به جز چند نفر همه به رحمت خدا رفتند و این آئینه عبرتی برای همه که بدانند عاقبت کار کجاست. ۱۷ سال پیش که به فدراسیون والیبال آمدم همه این بزرگوارند دور این میز بودند، رئیس، نایب رئیس، مسئول کمیته‌ها و همه ارکان فدراسیون جمع بودند. الان ۲۳ یا ۲۴ نفر از این عزیزان از بین ما رفتند و این مسیر برای همه ادامه دارد. عاقبت همگی سفری است که باید برویم اما آنچه که می‌ماند اثرات عملکردمان و قضاوت مردم است. وقتی صادقانه رفتار کنید، امکان ندارد مردم بد قضاوت کنند. باید خالصانه رفتار و عمل کنید و نتیجه دست ما نیست، مکلف به انجام وظیفه هستم و مکلف به کسب نتیجه نیستیم.

وی با اشاره به عملکرد والیبال در سال ۱۴۰۲ و قهرمانی تیم ملی جوانان و نایب قهرمانی نوجوانان در جهان و قهرمانی زیر ۱۶ سال در آسیا و کسب سهمیه جهانی، گفت: اتفاقات والیبال در سال جاری فرصتی برای آینده این رشته ورزشی است، فکر نکنیم که عالی کار کردیم. در رده‌های سنی بهترین نتیجه تاریخ والیبال جهان را گرفتیم اما ضعف‌ها و کاستی در تیم ملی بزرگسالان باید برطرف شود تا والیبال اقتدار خود را به رخ حریفان جهانی بکشد که این رسالت به عهده فدراسیون والیبال و رئیس آن است و این موضوع بار مسئولیت را سنگین‌تر می‌کند. انتظارات و توقع مردم کار را سنگین می‌کند. موفقیت‌ها والیبال هم کار یک نفر نبوده و در ۱۷ سال گذشته تمامی اعضای خانواده بزرگ والیبال زحمت کشیدند که نفراتی هم اکنون در بین ما نیستند تا والیبال به این اوج از موفقیت برسد که نایب قهرمانی در آسیا شکست و ناکامی محسوب شود.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون جهانی والیبال تصریح کرد: والیبال بین رشته‌های ورزشی و توپی ایران موفق ترین رشته است اما هم اکنون در شرایط ایده آل نیست و باید کار بیشتری به ویژه در حوزه تیم ملی بزرگسالان، والیبال زنان و ساحلی انجام شود تا با تدابیر بیشتر روند بهتر شود.

داورزنی با یادآوری مصاحبه یکی از مربیان درباره تیم ملی ژاپن که گفته بود، این تیم دوران افولش به زودی فرا خواهد رسید زیرا عملکردش وابسته به یک بازیکن است و پشتوانه سازی ندارد، گفت: خوشحالیم و افتخار می‌کنیم که والیبال ایران پشتوانه سازی خوبی برای آینده دارد. الان مشکل مربیان تیم‌های ملی ایران انتخاب از بین نفرات متعدد در پست‌های مختلف است.

وی درباره سرپرست فدراسیون والیبال نیز گفت: با مرادی سال‌ها رفاقت و همکاری داشته‌ام و یقین دارم که ایشان می‌تواند به رشد و توسعه والیبال کمک کند تا این رشته ورزشی به آرمان خود یعنی سکوی المپیک دست یابد. انتظارات مردم از والیبال نشانده دهند عملکرد فوق العاده این رشته ورزشی در سال‌های اخیر است، از شخص اول کشور (رهبر معظم انقلاب) تا دیگر مسئولین و مردم همه پیگیری والیبال هستند که نشان از موفقت این رشته دارد.

داورزنی در ادامه از همه دوستان و همکاران حلالیت طلبید و گفت: هر کاری در مدت مسئولیت در این فدراسیون انجام دادم برای موفقیت والیبال بوده است و از برادر عزیزم جناب آقای پولادگر که سال‌ها سابقه دوستی و همکاری داریم و از نیروهای ارزشی ورزش هستند، برای حضور در این مراسم تشکر می‌کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    9 0
    چه عجب ! بالاخره از میز و صندلی فدراسیون دل کند !
  • ... ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    1 0
    انشالله قسمت مدیران سیاسی هم بشه از میزو صندلیشون که باهاشون متولد شدن و در هر عرصه خرابه گرفتن گلستان تحویل دادن بشه ارزو بر ملت ایران عیب نیس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس