کد خبر 1554210
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
پیروانی: ما سقف را رعایت کردیم اما یک تیم ۴ مهاجم روی نیمکت دارد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما را مجبور کردند تا سقف بودجه را رعایت کنیم اما یک تیم بدون توجه به سقف توانست بازیکنان گران قیمت خریداری کند.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار اظهار داشت: بازی خوبی بود و موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، بعد از شکست برابر الدحیل نیاز به پیروزی در این بازی داشتیم که خدا را شکر به آن دست یافتیم.

مدیر تیم پرسپولیس در خصوص حواشی بعد از دیدار با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: اتفاقات زیبایی رخ نداد. بارها شده که ما دیداری را واگذار کردیم اما هواداران تیم را تشویق کردند اما باید به آنها هم حق بدهیم. امروز حمایت خوبی از ما کردند و امیدوارم با انرژی مثبتی که می‌فرستند بتوانیم در دیدارهای پیش رو هم دست پُر از زمین خارج شویم.

پیروانی در خصوص بازی دربی برابر استقلال تهران گفت: دربی همیشه خاص بوده است و هر تیمی که بتواند از موقعیت‌ها بهتر استفاده کند، پیروز می‌شود. شرایط پرسپولیس خوب است و ان شاالله با چند جلسه ریکاوری خوب شرایط بهتری را هم خواهیم داشت تا به یک پیروزی دیگر دست یابیم.

او در خصوص مطرح شدن نام برانکو ایوانکوویچ برای هدایت تیم پرسپولیس گفت: برانکو مربی بزرگی است و خاطرات خوبی را برای هواداران بزرگ پرسپولیس به وجود آورده است. برخی از هواداران احساساتی جملاتی را به زبان می‌آورند که طبیعی است اما اگر مجری تلویزیون یا برخی از خبرنگاران چنین سوالاتی را مطرح کنند اصلاً جالب نیست. خود برانکو اعلام کرده که همراه با تیم ملی عمان خواهد بود.

پیروانی افزود: مهم‌ترین مشکل پرسپولیس مساله مالی است. دوستان روی مدیریت باشگاه فشار آوردند تا سقف بودجه را رعایت کند. ما با تیم‌های عربی رقابت ناسالم و نابرابری از لحاظ خرید بازیکن داریم، آنها امثال رونالدو و تالیسکا را جذب می‌کنند اما ما باید به بازیکنان جوان و آینده دار خود، امید داشته باشیم. اینکه ما سقف را رعایت کنیم اما یک تیم ۴ مهاجم خوب روی نیمکت خود داشته باشد، قشنگ نیست.

مدیر پرسپولیس درباره کم کردن امتیاز از تیم استقلال تهران گفت: خبری از این موضوع ندارم اما مطمئنم که بهترین تصمیم گرفته خواهد شد.

او در پایان خاطر نشان کرد: از طرفداران پرسپولیس بابت حضورشان تشکر کردم و از آن‌ها خواستم به حضور بانوان و کودکان در ورزشگاه احترام بگذارند و به جز تشویق کار دیگری انجام ندهند؛ از پیشکسوتان پرسپولیس هم که حضور پیدا کرده بودند، تشکر می‌کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس