کد خبر 1554726
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
1

کارگزاران علی رغم تعهد تشکیلاتی، منتقد شیوه اداره جبهه اصلاحات بوده و تاکید دارد نباید عجولانه و متاثر از برخی رادیکال ها راهبرد انتخاباتی اتخاذ کرد.

سرویس سیاست مشرق- بررسی‌ها بیانگر آن است که کارگزارانی‌ها با اعلام زودهنگام عدم مشارکت جبهه اصلاحات در انتخابات مجلس شورای اسلامی مخالفت کرده و آن را تعجیل اصلاح طلبان ساختاری ارزیابی می کند.

گفته می شود کارگزارانی‌ها با بیان اینکه این حزب خود را مقید به تصمیم نهایی جبهه اصلاحات ایران برای انتخابات می داند، تصریح می کنند کارگزاران علی رغم تعهد تشکیلاتی خود منتقد شیوه اداره این جبهه بوده و تاکید دارد نباید عجولانه و متاثر از برخی رادیکال ها راهبرد انتخاباتی اتخاذ کرده و تخمین های اوهامی از شرایط جامعه داشت.

کارگزارانی‌ها همچنین با اشاره به اینکه می توان در بخشی از حوزه های انتخابیه رقابت انتخاباتی و ارائه لیست داشت در برابر فشارهای اصلاح طلبان ساختاری برای اتخاذ راهبرد عدم مشارکت تاکید می کنند جبهه اصلاحات باید حداقل تا ۵۰ روز دیگر صبر پیشه کرده و منتظر اعلام نتیجه نهایی بررسی صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان باشند.

گفتنی است اصلاح طلبان ساختاری بر این باورند که کارگزارانی‌ها در حال خرید وقت برای استیلا دادن راهبرد مشارکت در انتخابات در جبهه اصلاحات می باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    2 2
    کارگزاران باید منحل بشه اما ظاهرا سعی دارن به قدرت برگردن اونوق خواهیم دید چه بلایی سر مردم می آید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس