حمله حزب‌الله به ۲ بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان چهارشنبه شب از هدف قرار دادن ۲ بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش مشرق از شبکه المیادین، مقاومت اسلامی لبنان در این باره اعلام کرد: دو بالگرد نظامی اسرائیل را در حریم هوایی شتولا و شومیرا هدف قرار دادیم.

در این بیانیه آمده است: دو بالگرد اسرائیلی را با موشک‌های زمین به هوا هدف قرار دادیم و آنها را مجبور به ترک حریم هوایی منطقه کردیم.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 0
    این نوع حملات حزب الله هیچ تاثیری در روند جنگ غزه نداشته و ندارد حزب الله اشتباه بزرگی کرده و آن اینکه زمان حال بهترین زمان برای باز پس گیری مناطق اشغالی باقی مانده خاک لبنان بود و این فرصت طلایی رو از دست داد و در آینده با مشکلات زیادی از طرف رژیم غاصب دجار خواهد شد
  • ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    3 2
    چرتو پرت
  • ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    3 0
    چرا نزدند ؟؟؟
  • حسین ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    4 0
    سلام 70 روز از جنگ گذشته ، یک جنگنده اسرائیلی مورد هدف قرار نگرفته بعد انتظار آتش بس و یا پیروزی دارن ، همه میدونن تنها برتری اسراییل نیروی هوایی این رژیم هست وبس
  • ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    4 0
    یعنی چی که آنها را هدف قرار داده و مجبور به فرار شدند؟ هدف قرار داده یا نه؟ یعنی چی که موشک شلیک کردند و هلی کوپتر فرار کرده؟ این مطلب کلا یعنی چی؟ با این مطلب ما را مسخره کرده اید یا خودتان را؟
  • ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    1 0
    چرا موشک رو حروم کردید؟ اگه قصد فراری دادن بالگردها رو داشتید از تیربار ضدهوایی استفاده می کردید
  • Hamid ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۳۰
    0 0
    این جنگ شده همون که امریکا میخواد اسراییل و متحداش دارن حماسو نابود میکنن ازاونطرفم داره به بهانه گسترده نشدن جنگ متحدین حماس دور نگه میداره حزب الله و انصارالله وحشد عراقم درحد خاک بازی حضور دارن اگرم مقاومتی هست از طرف خود حماسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس