یمن رژیم صهیونیستی را با گزینه‌های نظامی بیشتر تهدید کرد

وزیر دفاع یمن تاکید کرد که نیروهای مسلح این کشور در صورتی که رژیم صهیونیستی به تجاوزات علیه نوار غزه و محاصره آن پایان ندهد، گزینه‌های متعددی علیه این رژیم به کار خواهد بست.

به گزارش مشرق، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن در صنعا با هشدار به رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای مسلح یمن در صورت ادامه تجاوز اسراییل به نوار غزه، گزینه‌های متعددی در برابر «اسراییل» دارد و یمن امروز نقشی غیرقابل کتمان و مؤثری در معادلات جهانی دارد.

وزیر دفاع یمن افزود: نیروهای ما گزینه‌های متعددی در قبال رژیم صهیونیستی در صورت متوقف نکردن تجاوزاتش به نوار غزه و ادامه محاصره غزه و فلسطین دارند.

وی خاطر نشان کرد که تحرکات نظامیان بیگانه و مزدورانشان در منطقه ما را در برابر مأموریت‌های متعددی قرار می‌دهد که مهمترین آن هوشیاری و احتیاط است.

العاطفی تاکید کرد: نیروهای مسلح یمن، معادله جدیدی را در سطح منطقه و جهان به یاری خداوند و پشتوانه مردم و حمایت آنها از این نیروها تحمیل کردند.

وی افزود: برخی کشورها هستند که حتی نمی‌توانند به تهدید ظاهری استفاده از نیروی زور بپردازند، زیرا چنین موضعی به تصمیمات جسورانه و راهبردی نیاز دارد.

وزیر دفاع یمن گفت توطئه‌های بزرگی علیه مساله فلسطین و ملت‌های عربی و منطقه وجود داشت، که رهبری، دولت و ملت و نیروهای مسلح یمن با هماهنگی آزادگان امت اسلام، این توطئه‌های شوم را خنثی کردند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    6 2
    یمن آزاده و شجاع و مردان مرد عمل
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    6 2
    بنازم به یمن که جور تمام کشورهای مسلمان را به تنهایی میکشد خدا قوت
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    اگر سکوی گازی اسرائیل نابود شود رژیم صهیونیستی نیمی از جنگ را باخته است نیروهای مقاومت یمن و عراق و حزب الله در منطفه بسیار عالی از مقاومت فلسطین حمایت می کند دستمریزاد
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    0 0
    سلام متاسفانه رژیم صهیونیستی سربار جهان شده است از جیب مردم آمریکا و مردم کشورهای اروپایی ده ها و بلکه صدها میلیارد دلار خرج می شود تا بمب هایی برای نسل کشی و کشتن فلسطینیان و مردم منطقه استفاده شود اگر یک دهم این هزینه ها صرف بهداشت و خدمات اجتماعی می شد مردم بشر دوست جهان بهتر زندگی می کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس