کد خبر 1560037
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

به گزارش مشرق، سید علیرضا آل‌داود، فعال رسانه در کانال ایتای خود نوشت:

ما کمین خورده‌ایم!

چند وقت قبل داشتم در حوزه شناختی گیم استریمیرها را در شبکه اجتماعی دیسکورد، پیام رسان تلگرام و آپارات بررسی می‌کردم. انتشار نتایجش بماند برای بعد، اما یک جنگ شناختی ادراکی در آنجا وجود دارد که یا عامدانه یا از روی غفلت به آن پرداخته نشده است.

دیدن وضعیت امروز این نوجوانان عمدتا ۱۲ تا ۱۸ ساله در این فضای مسموم و تحت مدیریت منافقین، ضد انقلاب ، پهلویست‌ها، یگان ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی و مرکز اعتدال عربستان مرا یاد این جمله‌ی سال ۹۵ رهبر حکیم انقلاب اسلامی انداخت که ایشان فرمودند: فضای مجازی قتلگاه جوانان و نوجوانان شده است.

در اصطلاحات رایج نظامی وقتی نیرویی در کمین گرفتار میشود به آن کمین کشتارگاه یا قتلگاه می‌گویند! امروز هم نوجوانان و جوانان ما در شبکه‌های اجتماعی آمریکایی - صهیونیستی در جنگ ترکیبی و شناختی در کمین گرفتار شده‌اند و دارد ذهن و قلبشان به مسلخ می‌رود.

یک نگاه به آمار نوجوانان حاضر در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ نیز نشان می‌دهد دشمن یکی از نقاطی که بسیار روی آن برای این جنگ ترکیبی و شناختی حساب کرده است، همین ول بودن فضای مجازی ول و رها و حضور بی ضابطه شبکه‌های اجتماعی و ارتباطی آمریکایی-صهیونیستی در کشور بخصوص فضای بازی‌های برخط است. از وجود میلیون‌ها فیلترشکن که اتفاقا از طرف دشمن پشتیبانی فنی - مالی می‌شود هم نباید غافل شد.

این کمین دیر یا زود دامن هویت، فرهنگ، اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی ما را در صورت عدم ورود هوشمندانه ما خواهد گرفت با هدفگیری ذهن و قلب سرمایه اجتماعی در کشور، مخصوصا که امروز قشر نوجوان و جوان ما با فقر سواد رسانه‌ای حضور هیجانی - احساسی در این شبکه‌ها دارند.

در بیانیه گام دوم انقلاب نیز رهبر انقلاب به این موضوع در ۲۲ بهمن ۹۷ اشاره کرده‌اند که هیچ جای توجیهی برای در کمین گرفتار کردن سرمایه اجتماعی کشور باقی نمی‌گذارد.

رهبر انقلاب در قسمتی از بیانیه می‌فرمایند:

ابزارهای رسانه‌ای پیشرفته و فراگیر، امکان بسیار خطرناکی در اختیار کانون‌های ضدّ معنویّت و ضدّ اخلاق نهاده است و هم‌اکنون تهاجم روزافزون دشمنان به دل‌های پاک جوانان و نوجوانان و حتّی نونهالان با بهره‌گیری از این ابزارها را به چشم خود می‌بینیم. دستگاه‌های مسئول حکومتی دراین‌باره وظایفی سنگین بر عهده دارند که باید هوشمندانه و کاملاً مسئولانه صورت گیرد. و این البتّه به معنی رفع مسئولیّت از اشخاص و نهادهای غیرحکومتی نیست. در دوره‌ی پیش‌ِرو باید دراین‌باره‌ها برنامه‌های کوتاه‌مدّت و میان‌مدّت جامعی تنظیم و اجرا شود؛ ان‌شاء‌الله.

کاش حاج قاسم فضای مجازی داشتیم تا ملت را از کمین صهیونیست‌های داخلی و خارجی نجات دهد! کاش...

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    0 3
    خداوند خیر دهد به این سردار اگاه و با بصیرت فضای مجازی که با هشدار هایش ای فضای سیاه و تاریک را روشن میسازد.شهید حاج قاسم تنها نبود .ده ها فرمانده بزرگ همچون شهیدان سید رضی و همدانیان و....در کنارش جمع بودند.انشاءالله هم در فضای مجازی سرداران بزرگی چون شما تربیت شوند که بتوانندبا مستقل کردن فضای مجازی انرا از شر شیاطین نجات دهند.و جوانان را از این قتل گاه بیرون اورند.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    3 1
    که نفوذی ها با چندتا گرا دادن شهیدش کنند بعد هم خلق الله را برای گرفتن انتقامش با سخنرانی های کوبنده! سرکار بگذارند
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    3 1
    مشتی اتفاقا واقعی شو داریم خیلی هم داریم مرد میدان هستن ن مث بعضی ها نامرد و وابسته میز و ریاست و خائن ب ملت حیف ک از سیاست دوری میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس