پرسپولیس با گلزنی مهاجم ناخواسته به ۲ امتیازی صدر رسید

در دیداری معوقه از هفته یازدهم لیگ برتر تیم پرسپولیس مقابل نساجی مازندران به پیروزی رسید تا به ۲ امتیازی صدر جدول برسد.

به گزارش مشرق، تیم پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته یازدهم از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم نساجی مازندران رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

فیلم/ خلاصه بازی پرسپولیس ۱ - نساجی ۰

تیم فوتبال پرسپولیس هشتمین برد فصل خود را به دست آورد و ۲۹ امتیازی شد تا با سپاهان صدرنشین فقط ۲ امتیاز فاصله داشته باشد و هم امتیاز استقلال است که به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول قرار گرفته است.

نساجی مازندران هم که سرمربی اسپانیایی جذب کرده با این مربی لالیگایی خود هم هشتمین شکست فصل خود را متحمل شد تا با ۱۰ امتیاز و در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.

برد امروز پرسپولیس با تک گل سه امتیازی شهاب زاهدی زده شد بازیکنی که ابتدا در ترکیب اصلی تیم نبود اما ظاهرا توفیق اجباری باعث شد زاهدی وارد زمین شود و گل سه امتیازی را بزند.

داور: سیدرضا مهدوی

کمک داوران: امیررضا آشورماهانی، احد سلطانی

کارت زرد:گولیسانی و بیرانوند (پرسپولیس) و زامهران (نساجی)

کارت قرمز:-

گل: شهاب زاهدی( دقیقه ۳۲) برای پرسپولیس

ترکیب تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، محمدمهدی احمدی، دانیال اسماعیلی‌فر( از دقیقه ۴۶ وحدت هنانوف) ، مهدی ترابی( از دقیقه ۷۷ میلاد سورگی) ، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی (از دقیقه ۲+۹۰ میلاد سرلک)، سعید صادقی( از دقیقه ۴۶ محمد عمری) ، امید عالیشاه و شهاب زاهدی( از دقیقه ۸۹ مسعود ریگی)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب تیم نساجی مازندران: رشید مظاهری، سعید غلامعلی بیگی، مهرداد عبدی، فرشید اسماعیلی( از دقیقه ۷۱ امیرحسین محجوری) ، حسین زامهران، صابر حردانی( از دقیقه ۶۵ اسماعیل بابایی) ، امیرحسین سام دلیری، امیرمحمد هوشمند، نونو دلگادو، علا عباس( از دقیقه ۶۰ آریا برزگر )

سرمربی: لوکاس آلکاراز

دقیقه ۳:

دانیال اسماعیلی فر دو کرنر پیاپی برای پرسپولیس زد که یکی را مدافعان دفع کردند و دیگری را اسماعیلی فر خیلی بد زد و توپ به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰:

ارسال اسماعیلی در محوطه جریمه پرسپولیس را مدافعان دفع کردند.

دقیقه ۱۲:

شهاب زاهدی یک فرصت عالی گلزنی را از دست داد و ارسال بازیکنان پرسپولیس روی سر این بازیکن فرود آمد که او توپ را از چند قدمی دروازه به بیرون زد!

دقیقه ۱۹:

ارسال اسماعیلی فر را رشید مظاهری به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۲۲:

ضربه کاشته نساجی را نونو دلگادو روی دروازه پرسپولیس ارسال کرد که مدافعان توپ را برگشت دادند.

دقیقه ۲۹:

نساجی در یک حمله با برنامه چند ضربه به سمت دروازه پرسپولیس زد که در نهایت توپ به علا عباس رسید و ضربه او از داخل محوطه جریمه با فاصله کمی از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲:

ارسال مهدی ترابی در محوطه جریمه به شهاب زاهدی رسید و او با یک ضربه سر دقیق گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند. زاهدی در این مسابقه ابتدا در ترکیب تیم حضور نداشت اما یکباره در لحظات آخر جانشین نبیل باهویی شد.

دقیقه ۳۹:

درگیری امید عالیشاه و زامهران در میانه زمین باعث شد که داور تذکری جدی به کاپیتان پرسپولیس داد زیرا عالیشاه در این صحنه یک پا برای بازیکن نساجی پرتاب کرد.

دقیقه ۴۱:

ضربه کاشته نساجی به دلیل اعلام یک خطای هند مشکوک پشت محوطه جریمه پرسپولیس به دست آمد که دلگادو ضربه را ارسال کرد که مدافعان توپ را برگشت دادند.

دقیقه ۴۴:

ضربه کرنر پرسپولیس تبدیل به یک ضد حمله برای نساجی شد که برخورد فرشید اسماعیلی با احمدی بازیکن پرسپولیس باعث مصدومیت شدید اسماعیلی شد.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۰:

شوت نو نو را بیرانوند مهار کرد.

دقیقه ۵۸:

محمد عمری در موقعیت تک به تک با دروازه نساجی قرار گرفت اما نتوانست این توپ را گل کند و با وجود عبور توپ از رشید مظاهری مدافع نساجی توپ را از روی خط برگرداند. البته ضربه آخر را مهرداد عبدی به سمت دروازه تیم خودی زد!

دقیقه ۶۱:

ضربه سر هوشمند با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۶۶:

شوت امید عالیشاه از پشت محوطه جریمه را رشید مظاهری دروازه بان نساجی دفع کرد.

دقیقه ۷۴:

ارسال بازیکنان نساجی را بیرانوند به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۸۸:

سروش رفیعی با زامهران درگیری پیدا کردند .

دقیقه ۸۹:

ارسال ضربه کاشته نساجی روی سر مهاجم فرود آمد که ضربه سراو را بیرانوند به خوبی مهار کرد.

دقیقه ۲+۹۰

ضربه سرمهاجم نساجی با دخالت مدافعان راهی کرنر شد. ضربه کرنر هم یک موقعیت گلزنی برای نساجی شد که ضربه سر بازیکن نساجی از بالای دروازه به بیرون رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رضا IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    4 2
    کار مهندسی لیگ برای یک جام اسنپی دیگر با رای کمیته استیناف شروع شد!! همه بازیکنان تیم سپاهان را محروم کردند و با یک گل آفساید دیگر ۳ امتیاز به تیم سوگلی شان دادند..‌ و
    • آنتی کیسه IR ۰۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      1 2
      اراجیف گویی تیم کیسه تمامی ندارد. وقتی بالای جدول باشید میگید حقمون بوده. وقتی پایین میرید میگید تیم حکومتی.. لطفا بیش از این باعث مضحکه خودتان نشوید.
    • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
      1 1
      پروفسور... کارشناسهای داوری گفتن که گل آفساید نبود. شما میگی آفساید بود.. مثل اینکه توهم گویی شما طرفداران کیسه تمامی نداره..
  • وحید IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۸
    1 2
    سپاهان اصفهان تخلف کرده است استقلال تهران تخلف کرده است. چرا از استقلال تهران امتیاز کم نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس