برتری پرسپولیس برابر نساجی در نیمه اول

نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و نساجی در شرایطی با برتری سرخپوشان به پایان رسید که تماشاگران حاضر در ورزشگاه حمایت خوبی از شاگردان گل محمدی داشتند.

به گزارش مشرق، دیدار معوقه هفته یازدهم بیست و سومین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه بین تیم های پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. شهاب زاهدی(۳۲) برای پرسپولیس گل زد.

ترکیب پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی دانیال اسماعیلی فر، محمدمهدی احمدی، سینا اسدبیگی، سروش رفیعی، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهاب زاهدی به میدان رفت.

ترکیب نساجی

تیم فوتبال نساجی در این دیدار با رشید مظاهری، امیرمحمد هوشمند، امیرحسین سام‌دلیری، صابر حردانی، سعید بیگی، مهرداد عبدی، محمدرضا ترابی، فرشید اسماعیلی، فرزاد زامهران، نونو دلگادو و علا عباس به میدان رفت.

شروع تهاجمی سرخپوشان

پرسپولیس در روزی که تماشاگرانش پرشورتر از همیشه تیم را تشویق می کردند از همان دقایق ابتدایی به دنبال رسیدن به گل بودند و با پاس های پرتعداد قصد نزدیک شدن به دروازه نساجی را داشتند اما همان روش تکراری شاگردان گل محمدی که مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما در خلق موقعیت کم اثر بودند، اجازه نداد سرخپوشان به گل برسند.

اشتباه بیرانوند و خطری را رد شد

در دقیقه ۲۸ این دیدار علیرضا بیرانوند در شروع مجدد بازی دچار اشتباه شد و توپ را به بازیکنان نساجی سپرد که در یک رفت و برگشت علا عباس درون محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

اتفاق ناخواسته منجر به گل شد!

در شرایطی که نبیل باهویی در ترکیب اصلی سرخپوشان برای دیدار با نساجی حضور داشت اما در هنگام گرم کردن گل محمدی تصمیم به تغییر گرفت و شهاب زاهدی در ترکیب اصلی قرار گرفت. زاهدی در دقیقه ۳۲ برای پرسپولیس گل زد تا این تغییر ناخواسته پیام آور شادی شود. در این دقیقه مهدی ترابی از سمت راست توپ بلندی را به تیر دوم ارسال کرد که شهاب زاهدی به ضربه سر آن را به گل برتری سرخپوشان تبدیل کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    0 1
    آقا یحیی تیم اگه بیش از دو‌گل بزنه درد میگیره،؟!!!یعنی جلوی تشتک سازی ساوجبلاغم بازی کنیم یه گل بیشتر نباید بزنیم؟!
  • ۵۹ IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    0 0
    با داشتن بازیکنان بصورت کامل نتیجه این بود؟استقلال خوزستان حقش خورده شد
  • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    0 0
    لااقل 10تا خطا باید ب نفع پرسپولیس میگرفت که نگرفت. دروغ میگم؟؟؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس