پرسپولیس فقط یک موقعیت داشت و همان تبدیل به گل شد

سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: در این بازی لایق تساوی بودیم. تیم پرسپولیس یک موقعیت داشت که همان هم تبدیل به گل شد.

به گزارش مشرق، لوکاس آلکاراز در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: به تیم پرسپولیس بابت بردشان تبریک می‌گویم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از نتیجه راضی نیستم اما از سبک بازی که انجام دادند و تلاشی که در زمین داشتند راضی هستم.

*دروازه بان ما فقط یک واکنش داشت

وی افزود: تیم پرسپولیس یک موقعیت داشت که همان هم تبدیل به گل شد. در طول بازی یادم نمی‌آید به جز یک صحنه، دروازه‌بان ما واکنشی برای سیو داشته باشد.

*حداقل لایق مساوی بودیم

سرمربی نساجی گفت: نیمه اول توسط بازیکن خارجی‌مان یک موقعیت روی دروازه پرسپولیس داشتیم اما در نیمه دوم کلا بازی دست ما بود، در زمین حریف بازی می‌کردیم و ۲ کرنر هم بود. در این بازی حداقل لایق مساوی بودیم. با چند بازیکن جوان بازی کردیم. ۲ جلسه تمرینی زمان طولانی نیست.

وی افزود: نیاز به زمان بیشتر داریم. بعد از این بازی به ریکاوری بازیکنان می‌پردازیم. سعی می‌کنیم روی مسائل خاص تاکتیکی و گلزنی تمرین کنیم. امروز کار را با هم شروع کردیم. خوشبختانه پیشرفتی هم داشتیم و در بازی امروز شاهد آن بودیم. برای بازی‌های بعدی بهتر می‌شویم و نتیجه هم می‌گیریم.

*جو خوبی میان بازیکنان حاکم است

آلکاراز در مورد اینکه چه نظری درباره بازیکنان جوان تیمش دارد، عنوان کرد: سام دلیری و ترابی از اول در زمین بودند که عملکرد خوبی داشتند. تعویضی‌ها هم عملکرد خوبی داشتند. باید با این جوانان بیشتر کار و تمرین کنیم. باید به آن‌ها کمک کنیم تا تبدیل به بازیکنان حرفه‌ای شوند. مثل بازی امروز به آن‌ها فرصت‌های بیشتری خواهم داد تا بیشتر کمکشان کنیم. خوشبختانه جو خیلی خوبی بین بازیکنان حاکم است. مطمئنم بازیکنان با تجربه تیم که خیلی هم حرفه‌ای هستند به بازیکنان جوان کمک می‌کنند تا آن‌ها هم پیشرفت کنند.

*واکنش به تقابل با مربی اسپانیایی فولاد

آلکاراز در مورد بازی بعدی نساجی مقابل فولاد و تقابل ۲ مربی اسپانیایی، اظهار داشت: با ایگانسیو (مارتینز) سال‌هاست آشنا هستم و رابطه خیلی خوبی با هم داریم. برنامه ما برای بازی بعد این است که با بهترین نتیجه یعنی برد از زمین خارج شویم که با روی گشاده به تعطیلات نیم فصل برویم. حدود ۴۰ روز زمان داریم که تمرین کنیم. با هم باشیم، کارمان را ارتقا بدهیم و تیم‌مان را بهتر کنیم. بازی‌های تمرینی هم مد نظر است. ۲ جلسه تمرینی قبل از این بازی زمان خیلی کوتاهیست ولی بعد از آخرین بازی نیم فصل به اندازه کافی زمان داریم که کار کنیم. مطمئنم نتایج تغییر می‌کند. درچند روز آینده و بعد از کار کردن با بازیکنان هم بهتر می‌فهمیم باید با چه سبکی کار کنیم و بیشتر نسبت به کاری که می‌خواهیم انجام بدهیم شناخت پیدا می‌کنیم.

*وقتی خوب بازی می کنید و بازنده می شوید، باید هم عصبی باشید

وی درمورد اینکه به نظر می‌رسد در همین زمان کوتاه تاثیر خوبی روی نساجی گذاشته و این تیم چهره بازنده نداشت بااینحال بازیکنان تیم در نیمه دوم عصبی بودند، گفت: عصبی بودن بازیکنان در نیمه دوم طبیعی بود. اگر به عنوان بازیکن در حال باخت هستید و عصبی نیستید، غیر طبیعی است. یعنی به فکر نتیجه نیستید و برایتان مهم نیست. وقتی خوب بازی می‌کنید و نتیجه را از دست می‌دهید باید هم عصبی باشید.

سرمربی نساجی تصریح کرد: درفوتبال با سیستم عصبی و پاها بازی می‌شود. علاوه بر این بازیکنان با روح خودشان بازی می‌کنند. دوست دارم بازیکنانم با جان و دل بازی کنند. بازنده به کسی می‌گویند که واقعا برای برد تلاشی نکرده باشد. بازنده واقعی اوست. کسی که تلاش کرده برنده باشد، در عمل بازنده نیست. بازیکنان من هم در طول این بازی سعی کردند برنده باشند و به نظرم بازنده نیستند.

* ۲۷۴ بازی در لالیگا مربیگری کردم

سرمربی نساجی در پاسخ به این سوال که سال‌ها در لالیگا کار کرده اما عنوان دار نیست و هواداران این تیم نگران بقا در لیگ برتر هستند، گفت: ۲ روز قبل وارد ایران شدم. سال‌ها در لالیگا مربیگری کردم. تیمم در فینال جام حذفی بوده، حدود ۲۷۴ بازی در لالیگا مربیگری کردم. ۳۵۸ بازی هم در یک رده پایین تر مربیگری کردم. اسپانیا قویترین لیگ دنیاست. مربیان آنجا سطح بالا هستند. کارکردن مداوم در اسپانیا راحت نیست.

*تا آخرین قطره خونم هرچه در توان داریم پای تیم بگذارم

وی افزود: سوال شما را شخصی نمی‌بینم ولی اینکه در مورد عناوین صحبت کردید...! به هواداران عمیقا قول می‌دهم تا آخرین قطره خونم هرچه در توان دارم تا آخرین لحظه پای این تیم بگذارم. قول می‌دهم سخت و مردانه کار کنم و برای تیمشان حرفه‌ای خواهم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    1 0
    وقتی فدارسیون سپاهانی با پولش همه رو بخره و نیم فصل هم قراره بخره، کسی دیگه نمی مونه
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
    1 1
    آقای الکاراز این از بی عرضگی توست که پرسپولیس با یک موقعیت بازی را می برد
  • رضا IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    1 0
    آن یک موقعیت هم آفساید بود آقای آلکارز!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس