کد خبر 1560036
تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
با آرای صادره دیگر سقفی وجود ندارد!

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: می توانستیم بازیکن بالای سقف قرارد بگیریم اما نگرفتیم و اینگونه هجمه به باشگاه می آید.

به گزارش مشرق، حسین بادامکی قبل از آغاز مسابقه دو تیم پرسپولیس و نساجی مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به باخت سپاهان فرصت خوبی است تا امروز خودمان را به سپاهان نزدیک تر کنیم.

وی در مورد رای استیناف گفت: رای ما ۴۸ ساعته صادر شد و ولی کارگردانی خوبی صورت گرفت و ابتدا کمیته استیناف رای داد و بعد کمیته انضباطی رای صادر کرد. اکنون باید به فکر نیم فصل دوم باشیم و فصل نقل و انتقالات را از دست ندهیم.

بادامکی در مورد اینکه پرسپولیس از استقلال به کمیته انضباطی شکایت خواهد کرد یا نه گفت: این مسایل را باید بخش حقوقی باشگاه جواب بدهد ولی وقتی این اتفاق ها رخ می دهد. دیگر حرفی نزنیم بهتر است چون محروم می شویم. یک شبه می گویند ۶ بازیکن سپاهان محروم هستند خب اگر این ها محروم بودند چطور در بازی های قبل بازی کردند؟! از روز اول نباید این ها بازی می‌کردند. وقتی خودشان رای می‌دهند دنبال توجیه کردن نباید باشیم. باشگاه ما قانون را رعایت کرد و می توانستیم بازیکن بالای سقف قرارد بگیریم اما نگرفتیم اینگونه هجمه به باشگاه می آید.

وی افزود: باید تمرکزمان را روی نقل و انتقالات بگذاریم. نقطه ضعف ها را بپوشانیم.

بادامکی در مورد رعایت سقف بودجه گفت: دیگر با آرای صادر شده سقفی نیست!

وی در مورد اردوی خارجی پرسپولیس و فهرست سرمربی تیم گفت: آقا یحیی اردو درخواست کرده ولی فهرستی به باشگاه برای بازیکنان نداده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس