کد خبر 1560369
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
اولمرت: احتمال نابودی کامل حماس صفر است/ جنگ را تمام کنید!

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اذعان کرد که شکست کامل حماس دست نیافتنی و احتمال آن صفر است.

به گزارش مشرق، «ایهود اولمرت» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تل آویو باید حمله به غزه را متوقف و اسیران صهیونیست را بازگرداند.

وی گفت: اسرائیل باید انتظار روزهای سخت آتی را داشته باشد. شکست حماس همچنان دور از دسترس است. از زمانی که بنیامین نتانیاهو نابودی حماس را هدف اصلی جنگ اعلام کرد، احتمال نابودی حماس صفر بود. حتی در آن زمان، برای افرادی که به این موضوع فکر می کردند، کاملا روشن بود که نابودی کامل حماس صرفا یک خیالی واهی است که حتی در شرایطی غیر از شرایط نوار غزه از نظر نظامی قابل اجرا نیست.

اولمرت افزود: اطلاعات ما قبل از هفتم اکتبر نیز برای اینکه بدانیم که شبکه تونلی در سراسر غزه وجود دارد، کافی بود. دردسری که ما در جریان جنگ سال ۲۰۱۴ از این تونلهایی که حماس از آنها حمله می کرد، کشیدیم، کافی بود تا بدانیم که شبکه تونلی مانع عملیات نظامی سریع و کوبنده می‌شود.

وی اذعان کرد: شکست حماس آسان نیست. نتانیاهو از ابتدا می‌دانست که لفاظی های او بی اساس است و در نهایت در برابر واقعیت های نظامی دچار فروپاشی می‌شود. این امر اسرائیل را مجبور می‌کند تا به نقطه پایانی در کارزار کنونی برسد.

نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی ادامه داد: با شکست حماس هنوز راه زیادی داریم و هنوز به نقطه ای نرسیده ایم که بر جدول زمانی جنگی که از هفتم اکتبر آغاز شد، کنترل داشته باشیم. با افزایش نظامیان که کشته می شوند و صحنه های دردناک ویرانی در غزه، روزهای سختی در پیش داریم و حمایت از ما کم و صبر در قبال ما حتی از جانب کشورهای دوست نیز لبریز می‌شود.

اولمرت گفت: چه باید انجام دهیم؟ به نظر من زمان آن فرا رسیده که اسرائیل برای پایان جنگ اعلام آمادگی کند. بله جنگ را تمام کنید اگر زمان بگذرد امکان بازگشت زنده اسیران میسر نخواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    1 0
    نتانیابو تو غزه تو گل گیر کرده ولی نمی خواد کم بیاره و بر حرفش اصرار احمقانه داره
  • GB ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    3 7
    اسراییل میخواهد غزه رو زمیمه خاک خودش بکنه به این خاطر داره نسل کشی میکنه اگه به مناطق دست اسراییل بنگرید نصف غزه رو با خاک یکسان کرده ومصر هم پذیرای بقیه فلسطینیان هست چون مجبورش میکنند واسراییل تصمیم داره کلا مناطق فلستینی رو اطراف مسجد القصا راهم بگیره وبعداز مدتی خاک لبنانرو هم ضمیمه میکنه وبا سوری اردن ومصر همسایه میشه ؟
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
      7 1
      شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    5 0
    بی صبرانه منتظر فرمان مجازات الهی بر علیه صهیونیستهای جنایتکار هستیم، خداوند فرصت جبران زیادی بهشون داد اما آدم نشدند
  • دبیر IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۹
    2 0
    خدایا،ای خالق ۸میلیارد انسان که خلق کرده ای عنایتی کن جنگ وکشتار را از روی کره خاکی که با فرمان تو می چرخد ،محو کن،،محبت ودوستی ورحم ومروت را در دل بندگانت بیفشان،،،،،،اگرخالق هستی تو رحم نکنی ،به کجا پناهدببریم،،کره زمین با سرعت ۳۰کیلومتر در ثانیه با امر تو می گردد وبا امر تودوام می آورد مددملن کن که سخت محناج تو عستیم،،،،،،،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس