حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل

منابع خبری عصر امروز (یکشنبه) از حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در اربیل عراق خبر دادند.

به گزارش مشرق از شبکه الجزیره، پایگاه "حریر" نظامیان آمریکایی واقع در استان اربیل عراق هدف حمله قرار گرفت.

در همین رابطه مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد در ادامه مقاومت ما برابر نیروهای آمریکایی مستقر در منطقه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مجاهدان مقاومت اسلامی پایگاه حریر آمریکا در اربیل را هدف حمله پهپادی قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق از بامداد امروز تا بدین لحظه پایگاه‌های حریر در اربیل، «الرمیلان» در شرق سوریه، پایگاه مستقر در میدان گازی «کونیکو» در شرق سوریه، پایگاه میدان نفتی «العمر» در دیرالزور و همچنین پایگاه «خراب الجیر» در منطقه «الیعربیه» واقع در استان حسکه سوریه را هدف حملات خود قرار داده است.

با آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه و بمباران های بی وقفه مناطق مسکونی، آموزشی و درمانی این منطقه از سوی بمب افکن های رژیم تل آویو که تاکنون موجب شهادت بیش از ۲۲ هزار فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند، شده هر یک از گروه های مقاومت اسلامی منطقه وظیفه ای را در حمایت از مردم مظلوم غزه به عهده گرفته است؛ در این بین گروه های عراقی با هدف قرار دادن بیش از ۱۰۰ باره پایگاههای آمریکایی در عراق و سوریه به آمریکایی‌ها تفهیم کرده‌اند که هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه بسیار بالاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    حمله به پایگاه‌های آمریکا کاملا اشتباه است وباعث می شود که امریکابه دفاع مستقیم از اسرائیل به میدان اید، ده نفر یمنی به همین خاطر کشته شدند، فقط اسرائیل را بزنید، ما زورمان به همین اسرائیل با ۵میلیون جمعیت نمی رسد میخاین آمریکا را هم به میدان بکشانید. این حماقت وخیانت است، بعد نابودی اسرائیل به جنگ شیطان بزرگ روید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس