کد خبر 1561222
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
اسرائیل: جنگ غزه تا پایان 2024 ادامه خواهد داشت

رژیم صهیونیستی ادعا کرده است که انتظار می‌رود جنگ در غزه تا پایان سال ۲۰۲۴ ادامه پیدا کند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که انتظار دارد درگیری در غزه تا پایان سال ۲۰۲۴ ادامه پیدا کند.

«دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در پیامی برای آغاز سال جدید عنوان کرد که نحوه استقرار نیروهای رژیم صهیونیستی برای آماده شدن جهت یک نبرد «بسیار طولانی» در این سال تنظیم می‌شود.

به گفته وی برخی از نیروهای این رژیم به ویژه نیروهای ذخیره به طور موقت از ارتش خارج خواهند شد تا بار دیگر به آنها اجازه داده شود برای ادامه جنگ ساماندهی شوند. اقداماتی که گفته می‌شود برای برنامه ریزی و آمادگی جهت ادامه جنگ در سال ۲۰۲۴ انجام می‌گیرد.

ارتش رژیم صهیونیستی عنوان کرده است که بایستی از قبل برای برخی از اقدامات جنگی و نظامی در غزه برنامه‌ریزی کند چرا که به گفته مقامات این ارتش ماموریت‌های بیشتری در سال جدید وجود خواهد داشت و جنگ این رژیم با حماس تا پایان سال ۲۰۲۴ ادامه پیدا خواهد کرد.

بر این اساس قرار است برخی از نیروهای ارتش مذکور این هفته غزه را برای تجدید قوا ترک کرده و به آنها اجازه داده می‌شود تا پیش از ورود به عملیات نظامی سال جدید، نیرو بگیرند.

اظهارات مقامات ارتش رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که طبق آخرین گزارشات منتشر شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین، تاکنون بیش از ۲۱ هزار و ۸۰۰ نفر فلسطینی در جریان جنگ غزه به شهادت رسیده‌اند و از این تعداد شمار قابل توجهی‌ زنان و کودکانی بوده‌اند که در جریان این جنگ ۱۱ هفته‌ای به شهادت رسیده‌اند.

اگر چه جنگ در تاریخ ۷ اکتبر سال گذشته آغاز شد و اقدامات زیادی از جانب کشورهای دیگر برای توقف آن صورت گرفت، با این حال، رژیم صهیونیستی این جنگ را تا پایان سال ۲۰۲۳ هم ادامه داد و اکنون برای تداوم آن در سال جدید برنامه‌ریزی می‌کند.

بر این اساس به گفته وزارت بهداشت فلسطین، در شبانه روز گذشته به عنوان آخرین روز سال ۲۰۲۳، حداقل ۴۸ فلسطینی در بمباران هوایی غزه به شهادت رسیدند و هنوز هم بسیاری از آنها زیر آوار مدفون هستند.

طبق گزارشات سازمان ملل نیز تاکنون در جریان این جنگ، ۸۵ درصد از جمعیت ۲.۴ میلیون نفری غزه یعنی چیزی حدود ۲ میلیون نفر آواره شده‌اند.

نتانیاهو پیشتر عنوان کرده بود: جنگ غزه در اوج خودش است و رسیدن به پیروزی نیازمند زمان است. وی در این اظهارات به مواضع رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اشاره و عنوان کرده بود که جنگ برای ماه‌های بیشتری ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    3 1
    خدا رو شکر. برای ایران و ایرانی ادامه دار بودن این جنگ و درگیری همه طرف های مدعی بهترین اتفاق هست.
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    1 2
    امیدوارم مسئله فلسطیم در سال 2024 حل بشه کامل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس