جزئیات حادثه انفجار در اطراف گلزار شهدای کرمان

وقوع دو انفجار در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان تاکنون ۹۵ شهید و بیش از ۲۱۱ مصدوم برجا گذاشته است.

به گزارش مشرق، لحظاتی پیش در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان صدایی شبیه انفجار شنیده شد.

هنوز هیچ خبر رسمی از دلیل بروز این حادثه اعلام نشده است.

لحظاتی پیش صدای انفجار دوم نیز در مسیر گلزار شهدای کرمان شنیده شد.

گزارش ها از شهادت و زخمی شدن شماری از زائرانی که در مسیر گلزار شهدای کرمان حاضر بودند خبر می‌دهد.

نیروهای حافظ امنیت در حال حاضر مشغول خلوت کردن مسیر گلزار شهدای کرمان هستند.

سخنگوی هلال احمر کرمان از انتقال ۱۰ مصدوم این حادثه به مراکز درمانی خبر داد.

انفجار در مسیر گلزار رخ داده است

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان: انفجار در مسیر زائران شهید سلیمانی رخ داده است اما هنوز مشخص نیست که این انفجار ناشی از انفجار گاز بوده یا حمله تروریستی است.

خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما: در این حادثه دست‌کم ۲۰ تن جان باختند/ زیرنویش شبکه خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان: تاکنون جمعیت هلال احمر ۵۰ مصدوم را از محل حادثه انتقال داده است

صدای مهیب در زیرگذر خیابان مسیر گلزار شهدا شنیده شده است

فضای گلزار شهدا آرام است و مردم با آرامش درحال تخلیۀ مکان هستند.

جزئیات حادثه کرمان از زبان رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کرمان:

در ۲ انفجار حداقل ۲۰ کشته و ۴۰ مجروح داشتیم

فراخوان همه پزشکان کرمان برای کمک به مصدومان

رییس اورژانس کشور: اعلام آماده باش به همه مراکز درمانی و بیمارستانی کرمان و شهرهای همجوار

تایید تروریستی بودن انفجارهای کرمان

معاون امنیتی استاندار کرمان تایید کرد که این ۲ انفجار تروریستی بوده است.

۲۰ شهید و بیش از ۴۰ مصدوم توسط اورژانس تایید شده و برخی منابع می گویند احتمال افزایش شمار شهدا و مصدومان وجود دارد.


۵۳ شهید و ۷۱ مصدوم در حادثۀ تروریستی کرمان

روابط عمومی سازمان اورژانس: ۷۱ مصدوم توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده‌اند. ۵۳ نفر هم تاکنون جان باختند.

۲ بسته بمب‌گذاری شده در مسیر گلزار توسط تروریست‌ها منفجر شده است

یک منبع آگاه : بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که در مسیر گلزار شهدای کرمان، ۲ بسته‌ بمب گذاری شده وجود داشته که تروریست‌ها با ریموت آنها را منفجر کرده‌اند.

به گفته وی برخلاف برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی این عملیات تروریستی انتحاری نبوده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور: تعداد ۷۳ شهید و ۱۷۰ مصدوم در حادثۀ تروریستی کرمان تا کنون

صحبت‌های یکی از شاهدان حادثه انفجار گلزار شهدای کرمان

کولیوند: با تمام توان به مصدومان حادثه تروریستی امدادرسانی کنید

رئیس جمعیت هلال احمر در پی وقوع حادثه انفجار در گلزار شهدای کرمان در تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان ضمن پیگیری آخرین وضعیت سلامت زائران گلزار شهدای کرمان و وضعیت حادثه‌دیدگان در محل انفجار، به مدیرعامل این جمعیت دستور داد تا با حداکثر توان و امکانات انسانی، امدادی و لجستیکی در صحنه امدادرسانی حضور داشته باشد.

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس

تصاویری از فاصله مکانی دو انفجار با قبور شهدای کرمان

آخرین اخبار از بیمارستان شهید باهنر کرمان

چگونگی وقوع انفجار در گلزار شهدای کرمان به روایت یک نماینده مجلس

محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان جریان برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: طبق گزارشات ارائه شده به ما، عملیات انتحاری بوده و بمبی را از مسیر زیرگذر منفجر کردند که تعدادی از عزیزان شهید و تعدادی مجروح شدند.

وی ادامه داد: در مسیری که فاصله با مسیر اول داشته بمب دیگری را منفجر کردند که بمب اولی شدت بیشتری داشته است.

نماینده کرمان درباره اینکه آیا انفجار انتحاری بوده است، کفت: هنوز دقیق مشخص نشده است ولی ظاهرا عملیات انتحاری بوده و اطلاعات دقیقی نداریم.

پورابراهیمی درباره وضعیت مجروحان گفت: من الان بیمارستان شهید باهنر کرمان هستم که مجروحان را به این بیمارستان آوردند. کل کادر بیمارستان برای ارائه خدمات و مداوای مجروحان بسیج شده اند.

روایت یک شاهد عینی از حادثه تروریستی کرمان

سخنگوی سازمان انتقال خون مطرح کرد؛ دعوت از مردم برای اهدای خون O منفی

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران گفت: در حال حاضر ذخایر خونی کشور از وضعیت مطلوبی برخوردار است اما نکته مهم این است که در حوادث غیرمترقبه مصرف خون گروه O منفی بالا می‌رود. چون این گروه خونی به همه گروه‌های خونی می‌خورد.

وی افزود: در کشور ما تنها ۱۰ درصد مردم، گروه خونی منفی هستند که از این میزان نیز فقط ۳ تا ۴ درصد دارای گروه خونی O منفی هستند.

حاجی بیگی ادامه داد: با توجه به اینکه در حوادث غیر مترقبه، مصرف خون گروه O منفی بالا می‌رود لذا از هموطنان به ویژه در استان‌های همجوار کرمان دعوت می‌شود برای اهدای خون از گروه O منفی به مراکز انتقال خون مراجعه کنند.

سخنگو اورژانس کشور: حال برخی مصدومان حادثه کرمان وخیم است

رییس مرکز اورژانس کرمان آخرین آمار تایید شده شهدای انفجارهای تروریستی این شهر را ۷۳ نفر و شمار مجروحان را ۱۷۱ نفر اعلام کرد و گفت که شمار شهدا درحال افزایش است.

سخنگوی اورژانس کشور در خصوص مصدومان حادثه تروریستی کرمان گفت: متأسفانه حال تعدادی از مصدومان وخیم است و آمبولانس هوایی اورژانس کشور با تیم پزشکی مجرب آمادگی اعزام به کرمان و انتقال بیماران به تهران را اعلام کرده و در صورتی که نیاز به خدمات درمانی کاملتر داشته باشند، انجام می شود.

وی افزود: تمام مراکز پزشکی استان کرمان آماده خدمت رسانی هستند. دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران و شهید بهشتی آمادگی خدمت به مصدومان را دارند و ۶۰ تخت بستری ویژه در تهران در نظر گرفته شده است.

تصاویری از لحظه‌ انفجار نخست در گلزار شهدای کرمان

پیام رئیس قوه قضاییه در پی حادثه تروریستی در کرمان

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای: تروریست‌های کوردل که اذناب مستکبران هستند، پس از شکست و هزیمت در ناامن‌سازی کشور در توطئه‌های مختلف، تمام همت خود را معطوف به انتقام گرفتن از مردمان متدیّن ایران کرده‌اند.

این سیاه‌دلان قسی‌القلب و اربابان آدم‌کش آن‌ها که از حاج قاسم و شهیدان و مجاهدان محور مقاومت کینه عمیق دارند و حتی از برگزاری مراسم سالگرد شهادت او هم واهمه دارند باید بدانند ملت ما هیچ‌گاه به‌واسطه این دست تحرکات مذبوحانه از آرمان‌های مقدس خود و عشق ورزیدن به راه نورانی شهدا و حاج قاسم عزیز، دست نخواهد کشید.

بدون تردید، آمران و عاملان این جنایت اندوهبار از طرق مقتضی مجازات خواهند شد.

دستگاه‌های مسئول اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی مکلف هستند با سرعت و دقت، به تعقیب تمام سرنخ‌ها و عاملان و مسبّبان این جنایت اهتمام ورزند و آنان را به سرپنجه‌ قضایی کشور بسپارند.

مسئولان قضایی مربوطه چه در استان کرمان و چه در سایر مناطق که ردی از تروریست‌های دخیل در این ماجرا وجود دارد نیز موظفند نهایت مساعی خود را برای دستگیری این جانیان به کار بندند.

تکذیب شهادت فرمانده ارشد سپاه در کرمان

در پی ۲ انفجار تروریستی در کرمان، برخی اکانت‌های اسرائیلی مدعی شدند در این انفجار یکی از فرماندهان ارشد سپاه کشته شده است که پیگیری ها نشان داد این خبر کذب بوده و هیچ کدام از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در حوالی منطقه انفجار حضور نداشته‌اند.

جهاد اسلامی حادثه تروریستی در کرمان را به‌شدت محکوم کرد

جهاد اسلامی اعلام کرد: انفجار بزدلانه در شهر کرمان ایران و هدف قرار دادن گروهی از شهروندان ایرانی در اطراف آرامگاه فرمانده شهید حاج قاسم سلیمانی رحمه‌الله را محکوم می‌کنیم.

بدین وسیله ما به ملت عزیز ایران و رهبری این کشور تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال برای شهدا رحمت و برای مجروحان شفای عاجل مسألت داریم.

چنین تجاوز شرورانه‌ای در حق مردم بی‌گناه انسجام ملل امت اسلامی و تمسک آن‌ها به مقاومت را که شهید سلیمانی همواره یکی از سمبل‌های آن باقی خواهد ماند، بیشتر خواهد کرد.

شمار جان باختگان حادثه تروریستی کرمان به ۸۱ نفر افزایش یافت

صدا و سیما اعلام کرد: شمار جان باختگان حادثه تروریستی کرمان به ۸۱ نفر افزایش یافت

دستور دادستان کل کشور برای رسیدگی فوری و شناسایی عاملین انفجار در گلزار شهدای کرمان

در پی عملیات تروریستی صورت گرفته امروز در گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان شد حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی در تماس تلفنی با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان ضمن کسب اطلاع از جزئیات حادثه، دستور رسیدگی فوری و شناسایی عاملین این جنایت را صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی: این اقدام تروریستی نشانه ضعف و ناتوانی و شکست‌های پی‌درپی دشمنان کوردل ایران اسلامی است.

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل به حدی از سقوط و انزوا رسیده است که حتی از زائران شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی نیز هراس دارد.

دشمنان ایران عزیزمان بدانند که ملت شهیدپرور ایران همچنان حامی اصلی جریان مقاومت در منطقه بوده و انتقام سختی را از عاملان و حامیان این اقدام تروریستی بزدلانه خواهد گرفت.

سه نیروی هلال احمر دچار مصدومیت شدید شدند/ یک امدادگر شهید شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در حادثه انفجار گلزار شهدای کرمان، سه نیروی هلال احمر دچار مصدومیت شدید و یک خانم امدادگر شهید شد.

رضا فلاح با اشاره به حادثه گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: در حادثه انفجار گلزار شهدای کرمان، سه نیروی هلال احمر دچار مصدومیت شدید شدند.

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس

ملیکا حسینی، امدادگر شهید هلال‌احمر در حادثه گلزار شهدای کرمان

وی افزود: یک نفر خانم از امدادگران هلال احمر کرمان به نام ملیکا حسینی شهادت رسید.

هیاتی از کمیسیون امنیت ملی به کرمان می رود

ابوالفضل عمویی با اشاره به حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان جریان برگزاری مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی حمله به زائران مراسم سالگرد شهید سلیمانی، از جانب مجلس شورای اسلامی هیاتی را بررسی میدانی این اقدام تروریستی به کرمان اعزام خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: بررسی ابعاد این اقدام تروریستی در دستورکار اولین جلسه کمیسیون خواهد بود.

شمار شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۱۰۳ نفر افزایش یافت

سخنگوی سازمان اورژانس کشور اعلام کرد تا این لحظه ۱۰۳مورد شهید قطعی در این حادثه به ثبت رسیده است .

اسامی شهدا و مجروحان حادثه تروریستی کرمان به‌زودی منتشر می‌شود

توصیه سرهنگ غفوری معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمان: مردم به شایعات توجه نکنند و از تردد در محدود مسیرهای منتهی به بیمارستان‌ها خودداری کنند، تمامی مسیرهای منتهی به گلزار شهدای کرمان مسدود است.

وزیر بهداشت برای نظارت بر درمان مجروحان انفجار تروریستی عازم کرمان شد

وزیر بهداشت در پی وقوع انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان برای نظارت بر درمان مجروحان این حادثه عازم کرمان شد.

وزیر بهداشت در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مجروحیت و شهادت جمعی از هموطنان در انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان را تلخ و اندوه بار خواند و به دکتر مهدی احمدی نژاد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان دستور داد تا رسیدگی فوری به مصدومان این حادثه تروریستی و ارائه خدمات درمانی سریع و مطلوب به ایشان را دنبال کند.

انصارالله یمن انفجارهای تروریستی کرمان را محکوم کرد

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در بیانیه‌ای، انفجارهای امروز در جوار بارگاه شهید قاسم سلیمانی را محکوم کرد و آن را «جنایتکارانه» خواند.

توضیحات وزیر کشور درباره حادثه کرمان

احمد وحیدی با اشاره به حادثه امروز در گلزار شهدای کرمان گفت:شهادت جمعی از مردم عزیز کرمان را به حضرت بقیه الله اعظم و خدمت رهبری وملت شریف ایران و بازماندگان تسلیت می‌گویم.

وی در ادامه بیان کرد: این حادثه ساعت ۳ بعد از ظهر اتفاق افتاد و زمانی که سایر زائران به کمک مصدومان می آیند انفجار دوم حوالی ساعت ۳:۲۰ دقیقه رخ میدهد وعمده شهدا و مصدومین در انفجار دوم دچارحادثه می شوند.

وحیدی با بیان اینکه با حضور امداد گران و اورژانس مجروحین به بیمارستان منتقل شدند، گفت: اوضاع در شهر کرمان عادی است و همه چیز در کنترل نیروهای امنیتی و انتظامی است.شمار شهدا بالغ بر ۱۰۰ نفر است و مجروحین در بیمارستان مورد مداوا و مراقبت قرار گرفتند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: توطئه‌ جدیدی که امروز رخ داد ادامه توطئه هایی بود که دشمن مدتها به دنبال ان بود و تلاش کردند در مراسمهای مختلف این انفجارها را رقم بزنند که با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی خنثی شد.

وی در ادامه تاکید کرد: این اقدام تروریستی پاسخ مقتدرانه و کوبنده دستگاه های امنیتی و نظامی را در کوتاه ترین زمان به دنبال خواهد داشت.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: طبیعتا همه چیز در کنترل است. مردم نگرانی نداشته باشند نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی ما هوشیار هستند و سیلی محکمی به مرتکبان این جنایت خواهند زد. آنها اشتباه فکر میکنند که می‌توانند با کارهای بزدلانه و حمایت های کور، عزم ملت ایران را از بین ببرند.

وحیدی افزود: علت حادثه در دست بررسی است؛ اطلاعاتی داریم ولی باید قطعی شود. تقاضا داریم مردم به شایعات توجه نکنند؛ اطلاعات لازم از طریق رسانه ملی و مقامات به اطلاع مردم می‌رسد.

شهادت ۴ مامور پلیس در حادثه تروریستی کرمان

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از شهادت ۴ مامور پلیس در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خبر داد.

در حادثه انفجار امروز در گلزار شهدای کرمان تاکنون ۱۰۳ نفر از شهروندان شهید و تعدادی نیز مجروح شده‌اند.

اردوغان حادثه تروریستی در کرمان را به مردم ایران تسلیت گفت

رئیس‌جمهور ترکیه گفت: درباره حملات تروریستی نفرت‌انگیزی که در استان کرمان ایران رخ داد، عمیقا اندوهگین هستیم.

اردوغان اضافه کرد: به مردم دوست و برادر ایران تسلیت می‌گویم.

واکنش عمار حکیم به انفجارهای تروریستی کرمان

عمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق اقدام تروریستی در شهر کرمان ایران را که ده‌ها قربانی غیر نظامی در پی داشته به‌شدت محکوم و تقبیح کرد.

وی از خداوند متعال برای شهدا رحمت و مغفرت و برای مجروحان طلب شفا و سلامت کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق در ادامه این حادثه را به رهبر معظم انقلاب و دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

حکیم بار دیگر از جامعه جهانی به‌خصوص کشورهای آسیب‌دیده از آفت تروریسم خواست که برای خشک کردن منابع تأمین مالی تروریسم و کاستن از پیامدهای منفی آن بر ثبات و امنیت ملت‌ها، دست به دست هم دهند و همکاری کنند.

۶ کودک در بین شهدای انفجارهای تروریستی کرمان

طبق اعلام سخنگوی سازمان اورژانس کشور، تا این لحظه ۶ کودک در بین شهدای انفجارهای تروریستی کرمان بوده‌اند.

پیکر ۱۳ نفر از شهدای حادثه کرمان به پزشکی قانونی منتقل شد

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: تا حدود ساعت ۱۷ روز چهارشنبه پیکر ۱۳ نفر از شهدای حادثه کرمان به پزشکی قانونی این استان منتقل شده است.

عباس مسجدی افزود: پزشکی قانونی استان کرمان و همچنین استان‌های معین برای شناسایی و ارجاع شهدای این حادثه آمادگی کامل دارند.

وی گفت: در حال حاضر کار معاینات و شناسایی اجسادی که به پزشکی قانونی استان استان کرمان منتقل شده ، در حال انجام است.

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس

صف اهدای خون در کرمان پس از اعلام کمبودی گروه خونی O منفی

فردا عزای عمومی اعلام شد

در پی حادثه تروریستی کرمان، هیئت دولت فردا پنجشنبه ۱۴ دیماه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

استاندار کرمان: امنیت در حال حاضر برقرار است، اقدامات امنیتی انجام شده است

محمدمهدی فداکار اظهارداشت: شکی نیست که حادثه، قطعا حادثه‌ای تروریستی است، هر دو انفجارهای بزرگی بوده، اما انتحاری بودن آن مشخص نیست، امیدواریم که با بازبینی فیلم‌ها زوایای دیگر حادثه مشخص شود.

استاندار کرمان ادامه داد: امنیت اکنون برقرار است، اقدامات امنیتی انجام شده است.

اسامی مصدومان بیمارستان افضلی پور کرمان

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس

اسامی شهدای فراجا در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

اسامی شهدای پلیس در حادثه تروریستی امروز گلزار شهدای کرمان اعلام شد:

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس

سرهنگ دوم شهید مهدی علوی
ستوان یکم شهید رضا مداح
ستوان یکم شهید محمد پورشیخ علی

بر اساس این خبر، تعدادی دیگر از نظامی هایی که در محل حضور داشتند هم اکنون مجروح و در بیمارستان هستند.

آخرین آمار شهدا و مجروحین دو حادثه تروریستی کرمان

خبرنگار صداوسیما:‌ تعداد مجروحان حادثه تروریستی کرمان به ۲۱۱ نفر رسیده است.

۳روز عزای عمومی در استان کرمان اعلام شد

در پی عملیات تروریستی در کرمان و شهادت جمعی از هموطنانمان، سه روز عزای عمومی در استان اعلام شد.

پیام رییس‌جمهور در پی جنایت تروریستی کرمان

متن کامل پیام رییس جمهور بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بار دیگر جنایت‌کاران ایران‌ستیز و عمال ترور و سیاهی، همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) سلاله پاک پیامبر رحمت، در مراسم گرامی‏داشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار فاتح مبارزه با تروریسم، در اقدامی مذبوحانه و غیرانسانی، جنایت تأسف ‏باری را رقم زدند و موجب شهید و مجروح شدن عده‏ ای از شرکت‏ کنندگان در این مراسم از جمله تعدادی از زنان و کودکان بی‏گناه شدند.

اینجانب با محکوم کردن این اقدام تروریستی جنایت‌بار و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده، این ضایعه ناگوار را به حضرت ولیعصر (عج) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عموم مردم شریف و بزرگ ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای شهدای حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

ضمن تأکید بر پیگیری و شناسایی طراحان و آمران سیاه‏دل این حرکت غیرانسانی، از تمامی مسوولان استانی می‏خواهم هرچه سریع‏تر، نسبت به تسکین آلام آسیب‏ دیدگان و مداوای مجروحان و بازگشت نظم و آرامش به شهر شهیدپرور کرمان اقدامات لازم را به ‏عمل آورند.

بی‏ شک عاملان و آمران این اقدام بزدلانه به زودی به دست نیروهای توانای امنیتی و انتظامی شناسایی و به سزای عمل شنیع خود خواهند رسید. دشمنان ملت باید بدانند که این‏گونه اقدامات هرگز نمی‏ تواند خللی در عزم و اراده آهنین ملت ایران در دفاع از آرمان‏های اسلامی به ‏وجود آورد و آنها مصمم ‏تر از گذشته تا خشکاندن ریشه ‏های ترور و خشونت در میدان مبارزه با دشمنان عزت و اقتدار ایران و اسلامی حضور خواهند داشت.

تمام اجراهای صحنه‌ای سراسر کشور فردا تعطیل است

به گزارش دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با توجه به اعلام عزای عمومی هیئت دولت در پی حادثه تروریستی دلخراش گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و جراحت جمعی از هموطنان عزیز ما شد، بدین وسیله تمامی اجراهای صحنه‌ای سراسر کشور در روز پنجشنبه مورخ ۱۴ دی ماه تعطیل اعلام می‌شود.

اسامی برخی شهدا و مجروحان افنجار تروریستی کرمان

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس


قالیباف: نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی عاملان حادثه تروریستی کرمان اقدام کنند

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی وقوع حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت

متن کامل پیام قالیباف رئیس‌ مجلس‌ شورای‌ اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه ناجوانمردانه و تروریستی انفجار در گلزار شهدای کرمان که به شهادت و مجروحیت جمع زیادی از هموطنان عزیز منجر شد، موجب تأسف و تأثر گردید.

این فاجعه مصیبت‌بار و غیرانسانی که در نهایت رذالت، بی‌شرمی و عداوت دشمنان علیه ملت رشید ایران روی‌ داد و مردان، زنان و کودکان بی‌دفاع را مظلومانه در خون کشانید ثابت کرد که این جاهلان و کوردلان تا چه اندازه از حضور پرشور مردم در دفاع از آرمان‌های نظام و میثاق با شهدا ترس و نگرانی دارند.

مردم رشید و متدین این مرز و بوم از وفاداری خویش با مواضع انقلابی که سال‌ها بر آن ایستادگی کرده‌اند دست برنخواهند داشت و این اقدامات مذبوحانه و عاجزانه که با دست عیان دشمنان اجرا می‌شود هیچ‌گونه اثری در عزم راسخ و متعهدانه آنان نخواهد داشت.

عذاب و نفرین خداوند بر ایادی کفر و الحاد که به‌دلیل عجز و ناتوانی از رویارویی در میادین نبرد و رزم، این‌گونه با بی‌شرمی و سفاکی بهترین بندگان خدا را آماج دشمنی و کینه‌ورزی خویش قرار می‌دهد.

لازم است نهادهای امنیتی و انتظامی با جدیت نسبت به شناسایی عاملان و آمران این حادثه خونین اقدام کرده و مراکز درمانی در رسیدگی به وضعیت مجروحان و مصدومان عمل کنند. همچنین کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز با بررسی زوایای این فاجعه گزارش آن را به مجلس شورای اسلامی ارائه نمایند.

ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی‌عصر ارواحناله الفدا، مقام معظم رهبری، مردم ولایت‌مدار ایران و خانواده‌های شهدای این حادثه، برای ارواح طیبه شهیدان والامقام علو درجات و رحمت واسعه و برای مجروحین شفای عاجل و کامل را از درگاه خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

تسلیت دبیر کل حزب الله لبنان در پی حادثه تروریستی کرمان

سید حسن نصرالله در آغاز سخنرانی خود این حادثه بزدلانه را به ملت ایران و بویژه خانواده های شهدای این حادثه تسلیت گفت.

پیام تسلیت دفتر آیت الله سیستانی در پی وقوع حادثه تروریستی استان کرمان

متن پیام تسلیت دفتر آیت الله سیستانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(انا لله وانا الیه راجعون)

حادثه تروریستی امروز در استان کرمان که صدها انسان بی گناه را به خاک و خون کشید موجب تأسف و تأثر فراوان گردید.

این مصیبت جانکاه را به خانواده های داغ دار وعموم مردم شریف ایران تسلیت عرض می نماییم. و از خدواند متعال برای شهدای گرامی رحمت و رضوان الهی و برای مجروحان شفای عاجل مسألت داریم.

آماده‌باش اورژانس برای انتقال مصدومان حادثه تروریستی کرمان به تهران

محمد اسماعیل توکلی در این‌باره گفت: درپی جنایت تروریستی رخ داده در گلزار شهدای کرمان و با توجه به دستور وزیر بهداشت، کارکنان حوزه سلامت در تهران در آماده باش کامل قرار دارند.

وی ادامه داد:‌ همچنین با تاکید رئیس سازمان اورژانس کشور ، تمام نیروهای اورژانس تهران و اورژانس هوایی در آماده‌باش صد درصد قرار دارند تا در صورت لزوم، مصدومان حادثه از کرمان به مراکز درمانی تهران منتقل شوند.

پیش از این بابک یکتاپرست، سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفته بود که ۱۸۸ تن درپی این حادثه تروریستی که همزمان با برگزاری چهارمین مراسم سالگرد شهادت شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان رخ داد، مصدوم شده و ۱۰۳ نفر نیز به شهادت رسیده‌اند.

وزیر کشور وارد کرمان شد

وزیر کشور شامگاه چهارشنبه به دنبال حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان وارد این شد.

بررسی ابعاد این حادثه و عیادت از مجروحان از جمله برنامه های وحیدی خواهد بود.

حضور گسترده مردم کرمان برای اهدای خون

مردم کرمان در راستای کمک به مجروحان حادثه تروریستی به صورت گسترده به پایگاه های انتقال خون مراجعه کردند.

در پی نیاز سازمان انتقال خون برای اهدای خون به خصوص او منفی، مردم کرمان برای درمان مجروحان حادثه تروریستی به صورت گسترده به مراکز انتقال خون مراجعه کردند.

بازدید سردار رادان از محل وقوع حادثه تروریستی در کرمان

به‌دنبال وقوع حادثه تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان که عصر امروز رخ داد، سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور امشب به کرمان سفر کرد.

بازدید سردار رادان از محل وقوع حادثه تروریستی در کرمان +عکس

وی دقایقی قبل از محل وقوع این حادثه بازدید کرد.

در این حادثه ۳ تن از افسران پلیس حین خدمت‌رسانی به مردم به شهادت رسیدند.

تظاهرات جمعه‌های خشم در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مردم در استان‌های تهران، یزد، کهگیلویه و بویر احمد، بوشهر، سمنان و آذربایجان غربی جمعه ۱۵ دی، پس از برگزاری نماز جمعه، با شرکت در راهپیمایی، انزجار خود را نسبت به جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها و اذناب داخلی آنان، اعلام می‌کنند.

وزیر بهداشت: آمار دقیق شهدای حادثۀ امروز تا این لحظه ۹۵ نفر است

بهرام عین الهی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در آخرین بررسی‌ها تعداد ۹۵ نفر در حادثه تروریستی شهید شده اند.

وی گفت: مجروحان در حال درمان هستند و ۲۷ نفر از این افراد در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند.

عین الهی از زمان بروز حادثه تا امروز ۱۱۱ عمل جراحی انجام شده است.

عین الهی افزود: ۹۵ شهید و ۲۱۱ مصدوم آخرین آمار اعلامی است.

وی گفت: چندین پزشک برای درمان مناسب مصدومان از استان‌های دیگر در حال اعزام به کرمان هستند.

اسامی ۹۱ نفر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس

نامه ایران به شورای امنیت در پی اقدام تروریستی کرمان

امیرسعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل در پی اقدام تروریستی امروز (چهارشنبه) ۱۳ دی ماه کرمان به شورای امنیت سازمان ملل و دبیرکل این سازمان نامه نوشت.

در این نامه آمده است: با اندوه عمیق، مایلم یکی دیگر از حملات تروریستی دلخراشی را که امروز مورخ سوم ژانویه ۲۰۲۴ در ایران رخ داد را به اطلاع دبیرکل سازمان ملل متحد و اعضای شورای امنیت برسانم. این اقدام مذموم با دو انفجار تروریستی در نزدیکی محل دفن سردار قاسم سلیمانی در شهر کرمان در مراسم چهارمین سالگرد شهادت وی، عمداً مردم بی‌گناه را هدف قرار داد. در حال حاضر حداقل ۱۰۳ نفر از جمله کودکان و زنان شهید و جان باختند و ۲۱۱ نفر مجروح شده‌اند که حال برخی از آنها نیز وخیم است.

این نامه می‌افزاید: در حال حاضر، تحقیقات همه جانبه برای شناسایی و دستگیری عاملان و سازمان‌دهندگان این جنایت هولناک ادامه دارد.همزمان، جمهوری اسلامی ایران متعهد به استفاده از تمامی سازوکارهای موجود برای اطمینان از پاسخگو کردن مسؤولان و همدستان آن‌ها در این اقدام شنیع تروریستی است.

در این نامه عنوان شده ‌است: جمهوری اسلامی ایران این گونه اقدامات شنیع تروریستی را به صراحت محکوم می‌کند و در پیگیری عدالت برای قربانیان این حادثه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند. جمهوری اسلامی ایران از دبیرکل و شورای امنیت می‌خواهد که این حمله تروریستی وحشتناک را فوراً و صراحتاً محکوم کنند. این درخواست با مواضع تزلزل‌ناپذیر دبیرکل و رویه تثبیت‌ شده شورای امنیت در محکومیت صریح تروریسم و به رسمیت شناختن آن به عنوان تهدیدی جدی برای صلح و امنیت بین المللی از طریق قطعنامه‌ها همخوانی دارد.

در این نامه همچنین اعلام شده است: جمهوری اسلامی ایران به‌ عنوان یکی از قربانیان اصلی تروریسم و با تجربه مستقیم پیامدهای فاجعه‌بار آن، همچنان بر تعهد تزلزل ناپذیر خود برای رهبری مبارزه با این بلای خانمانسوز استوار است.

حضور ‌جانشین کل سپاه در گلزار شهدای‌ کرمان

ساعتی پس از حادثه تروریستی در کرمان، «سردار فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه در گلزار شهدای کرمان حضور یافت.

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس

جانشین فرمانده کل سپاه قرار است ضمن بازدید از محل انفجار، در بیمارستان‌های کرمان حضور یافته و از مجروحان حادثه عیادت کند.

واکنش فوری آمریکا به انفجارهای تروریستی کرمان

متیو (مت) میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به وقت محلی در نخستین نشست خبری خود در سال جدید میلادی ۲۰۲۴ در جمع خبرنگاران درباره حملات تروریستی در کرمان ایران گفت: در مورد انفجارها در ایران باید بگویم ما گزارش ها را از نزدیک دنبال کرده ایم. ما هیچ اطلاعات مستقلی برای ارائه نداریم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: ما با خانواده های قربانیان که در این انفجارهای وحشتناک جان خود را از دست دادند، ابراز همدردی می کنیم.

این مقام آمریکایی در عین حال گفت: هنوز برای نتیجه گیری در مورد دلیل این انفجارها زود است اما باید بگویم آمریکا هیچ نقشی در این حملات نداشته و هرگونه اظهارنظر بر خلاف این امر مضحک است.

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حالی که تحقیقات درباره این حملات تروریستی ادامه دارد و خود نیز به نداشتن اطلاعات مستقل در این زمینه اعتراف کرد، در عین حال از رژیم اسرائیل حمایت کرد و افزود: ما همچنین هیچ دلیلی نداریم که باور کنیم اسرائیل در این انفجار نقش داشته است.

جزئیات انفجارهای امروز از زبان وزیر کشور/ انفجارها بسیار شدید با ساچمه‌های فراوان

وزیر کشور با بیان اینکه انفجارهای حادثه تروریستی امروز کرمان انفجارهای شدید با ساچمه‌های فراوان بود که باعث شهادت و مجروح شدن جمعیت قابل توجهی از زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی شد.

احمد وحیدی در تشریح جزئیات انفجارهای امروز در کرمان اظهار داشت: اولین انفجار در بین مردم که زن و بچه و زائر بودند اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه انفجار دوم پس از ۲۰ دقیقه در محلی دیگری که آن هم در محدوده گلزار شهدا بود اتفاق می‌افتد، گفت: این انفجارها، انفجارهای شدیدی با ساچمه‌های فراوان بودند که در آن‌ها مواد منفجره کارگزاری شده بود.

وزیر کشور با اشاره به اینکه پرتاب این ساچمه‌ها باعث شهادت و مجروح شدن جمعیت قابل توجهی از زائران مرقد مطهر شهید سلیمانی شد، ادامه داد: خوشبختانه مصدومان این حادثه به سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: متاسفانه برخی از مجروحان این حادثه تروریستی به دلیل وخامت حالشان در زمان انتقال به بیمارستان یا در بیمارستان به شهادت می‌رسند.

خروش مردم شهرهای مختلف کشور در محکومیت حادثه تروریستی کرمان

در پی حادثه تروریستی کرمان و به شهادت رسیدن تعداد زیادی از زائران مزار سردار دل ها، سردار شهید سلیمانی، مردم شهرهای کشور در محکومیت این جنایت تجمع کردند.

برای دیدن تصاویر این تجمعات کلیک کنید

خانواده شهدای ترور: مسئولان نسبت به پاسخگویی مناسب به تروریست‌ها اقدام کنند

به دنبال واقع تلخ و تروریستی امروز کرمان، خانواده شهدای ترور کشور بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر تلخ واقعه تروریستی امروز کرمان و شهادت جمع کثیری از مردم بی‌گناه موجبات تألم خاطر خیل عظیم مردم ایران و خانواده شهدای ترور کشور گردید.

حرکت بزرگ مردم قدردان کرمان و سایر هموطنان که امروز در چهارمین سالگرد شهادت سردار پرافتخار اسلام و فرمانده بزرگ مبارزه با تروریسم در غرب آسیا و بزرگداشت این اسطوره جهاد بر سر مزار وی حاضر شده بودند، مورد خشم ایادی شر و دشمنان همیشگی ملت ایران قرار گرفت و اینگونه کودکان و زنان و مردانی که تنها گناهشان قدردانی از رشادت‌های بی‌بدیل سردار مقاومت در مبارزه با تروریست‌ها بود وحشیانه مورد حمله جنون‌آمیز شروران قرار گرفتند.

این حرکت تروریست‌ها در چنین روز و چنین مکانی بی‌تردید علاوه بر آنکه نشانه استمرار درد جانکاه و عمیقی است که به دلیل رشادت‌ها و اقدامات راهبردی سردار بزرگ اسلام در دوران جهاد و مبارزه ایشان متحمل می‌شوند دلیلی بر اثرگذاری مستمر خط فکری و مکتب شهید سلیمانی در ایران و سرتاسر جغرافیای گسترده غرب آسیاست. ما بر این باوریم که شکست تاریخی رژیم آپارتاید و کودک‌کش صهیونیستی، منجر به تلاش بی‌فایده تروریست‌ها برای صدور ناامنی و بحران به خارج از مرزهای جعلی آن شده است و اقدامات اخیر تروریستی آن هم بخشی از همین تلاش‌های عقیم آن است که قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند.

خانواده شهدای ترور کشور ضمن تسلیت این واقعه دردناک به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر معظم انقلاب و خانواده‌های شهدای کرمان و تسلیت سالگرد شهادت سرداران بزرگ مقاومت، از مقامات مسئول کشور می‌خواهد تا نسبت به پاسخگویی مناسب به تروریست‌ها از هیچ اقدامی فروگذار نکند.

بنیاد هابیلیان

خانواده شهدا ترور کشور

مردم در محل حادثۀ تروریستی کرمان شمع روشن کردند

اسامی ۲۸۴ نفر از مجروحین حادثه تروریستی کرمان

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس

دو انفجار تروریستی در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان/ ۹۵ شهید و  ۲۱۱ مصدوم/ اعلام یک روز عزای عمومی از سوی هیئت دولت +فیلم و عکس

پیام تسلیت خانواده شهید سلیمانی در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

خانواده شهید سلیمانی در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پیام تسلیتی منتشر کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هم‌زمان با میلاد صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، دشمنان سفاک ملت ایران جنایت هولناکی را رقم زدند و مردم مظلومی که به سمت مزار مطهر شهید سلیمانی حرکت می‌کردند را به خاک و خون کشیدند و خانواده‌های آنان را داغدار کردند.

هدف و غرض طراحان فاسد این جنایت و عاملان نادان آن روشن است؛ درست در زمانی که مجاهدان غیور مقاومت در میدان‌های نبرد شکست‌های ترمیم‌ناپذیری را به دشمنان این امت وارد می‌کنند، آنان پاسخ شکست را از زنان، کودکان و مردمان بیگناه می‌گیرند.

خانواده‌ شهید حاج‌ قاسم سلیمانی با قلبی سرشار از غم، ضمن همدردی و همدلی با بازماندگان این حادثه دردناک، برای شهدای این حادثه علو درجات و برای مجروحان شفای عاجل از خدای متعال مسئلت می‌کند.

امید است مسئولان امنیتی و قضایی با پیگیری و بررسی عاجل، پاسخی سخت به بانیان و عاملان و آمران این حادثه تدارک ببینند؛ باذن الله. ۱۳/دی/۱۴۰۲

واکنش عجیب اسرائیل به حادثه تروریستی کرمان

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه در کنفرانس خبری خود از اظهار نظر درباره انفجارهای امروز کرمان خودداری کرد.

«دانیال هانگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به انفجارهای امروز در کرمان گفت: «در مورد انفجارهای امروز در ایران اظهار نظر نمی‌کنیم».

وی در ادامه سخنانش در کنفرانس خبری خود گفت: «در حال حاضر بر جنگ علیه حماس متمرکز هستیم و به تلاش و فشار نظامی خود برای بازگرداندن گروگان‌ها از غزه ادامه می‌دهیم».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 113
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 120
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    ای لعنت بر ذات کثیف تکفیری ها و اسقاطیلی ها به کوری چشمتون حاج قاسم هنوز زنده است
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      45 49
      مرگ برتروریستهای داعشی افغانی وپاکستانی
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      42 43
      این نتیجه نگرفتن انتقامی عبرت آموز بابت شهادت حاج قاسم سلیمانی و بقیه شهدای شاخصی است که بدست رژیم کودک کش اسرائیل به شهادت رسیدند
    • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      26 34
      کار اسرائیل میخواد ایران وارد جنگ کنه از اون ور آمریکا هم وارد جنگ کنه لعنت به اسرائیل کودک کش
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      28 33
      مطمئن باشید از گور اسرائیل بلند میشه این کارا
    • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      14 49
      نتانیاهو میخواد ایرانو وارد جنگ کنه حواسا جمع باشه تو تله اسرائیل نیفتیم
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      37 25
      فقط خدا میدونه چه برنامه ای برای ما دارن که با کشتن مردم بی گناه میخوان حواسمون رو پرت کنن.. کار خودی بوده
    • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      9 28
      تا که باید رژیم صهیونستی ترور و جنایت بکنه ولی ما جواب ندیم به عنوان یه ایرانی انتظار دارم علیه اسرائیل اقدامی انجام بشه
    • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      17 28
      کار و کار اسرائیل حتی اگه مستقیم نباشه کار عمل های اسرائیل هست بهتون قول میدم
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      14 32
      با دوستمدن هم نظرم اگه به اسرائیل جواب ندیم پرو تر میشه که دیدیم شده
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      32 79
      از وقتی طالبان و آمریکا توافق کردن و افغانستان تحویل طالبان وهابی شد و مرزهای باز ایران جولانگاه سیل میلیونها افغان شد حفره های امنیتی در کشور به وجود آمد و شاهدش هم حوادث تروریستی شاهچراغ و حرم امام رضا و آخریش هم پاسگاه راسک که هنوز تروریستهایش به دام نیافتادند.
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      23 17
      از حادثه تروریستی پاسگاه راسک یک هفته گذشت و هنوز عوامل سلفی تروریست دستگیر نشده اند.
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      24 5
      برای اینکه هم درگیر جنگ نشیم و هم جهان رو پاسخگوی جنایات اسرائیل بکنیم برای یکبار هم که شده تنگه هرمز رو ببندیم. بذارید بنزین گرون بشه تا لااقل خبر تروریسم اسرائیل رو مردم جهان بشنوند بزنید مثبت رو
    • قمی IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      66 3
      مسئولان بومی که پیش بینی چنین حادثه تروریستی (که محتمل بود با رجزخوانی صهیون) نکردند باید محاکمه شوند
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      6 25
      نباید غافل شد که نقشه کش و فرمانده این ترورها اسراییل است و باید علاوه بر پادوها سر مار رو کوبید و سه برابر تعداد شهدا موشک نقطه زن به حیفا و تلاویو خصوصا مرکز دولتی آن و خود نتانیاهو کوبید و اسراییل را پشیمان کرد از کرده‌اش
  • حیدر IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    38 50
    چرا هر روز حادثه باید برای مقاومت پیش بیاد؟ برنامه ریزی کنید برای حمله در خاک صهیونیست ها ی بیشرف
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      8 33
      اسرائیل دنبال جنگ منطقه ای همه این کارا برا وادار کردن جنگ بین ایران و امریکاست
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      13 26
      آخر و عاقبت شعار خالی بایستی با کفار مثل خودشون برخورد کرد به کفار مخصوصا صهیونیست ها رحم نکنید
    • حمید IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      42 5
      با عرض تسلیت، قوه قضائیه مقصر این اتفاق است ، قصه از روزی شروع شد که قوه قضائیه از سارقی در سیستان عذر خواهی کرد و سرباز وظیفه را اخراج و جرئت را از نیروهای حافظ امنیت سلب کردند، لعنت بر عذر خواهی کننده ها
    • عماد IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      21 1
      چهلم این فاجعه میشه ۲۲ بهمن
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    26 40
    لبیک یا حسین
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    21 41
    ترسیدن ما چون که هم از بیم بلا بود اکنون ز چه ترسیم که در اوج بلاییم
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    تا کی با بی برنامگی و فله ای کار میکنیم؟؟
    • US ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      40 25
      واقعا هیچ مدیریتی نیست چندتا بچه را میگذارند نگهبان
  • US ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    19 32
    انقد جواب نداددی که اسرائیل .....
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    34 38
    موساد داره همه جوره میتازونه
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      1 19
      موساد لجن خورد.
  • IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    41 34
    و بعد می گویید پاسخ هوشمندانه می دهیم !!!
  • DE ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    23 36
    اولا تسلیت به مردم و به خصوص خانواده‌ شهدا. دوما وقتی چپ و راست وعده انتقام الکی و بیهوده میدید، دشمن نسبت به اقدامات تروریستی پشت سر هم و بدون توقف روی میاره. کفتار تهدید نمی‌شناسه. بایست مثل شیر دنبالش کرد.
  • احمدی IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    43 94
    کارافغانی های وهابی هست
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      82 84
      افغانی رو اخراج کنین تا امنیت برقرار بشه
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    حاج قاسم هنوز زنده است به کوری چشم اسقاطیل و تکفیری ها و تروریست های وابسته به آمریکا و برعندازان.
  • محمد رضا IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    27 33
    خدا لعنت کنه هر چی تروریسته تکفیریه... خدا رحمت کنه شهدای ای حادثه رو
  • علی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    29 21
    صبر راهبردی میکنیم
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    12 37
    ناراحت شدیم
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    4 42
    سگ هار منطقه و نوچه های سگ تر از خودش ؟؟؟؟؟ فکر کردید غربگداها ممنونتون میشن میگن دستتون درد نکنه کشور رو وارد جنگ نکردید ؟؟
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    24 56
    چرا باقیمانده های دولت قبل از نهادهای امنیتی پاکسازی نمی شوند؟
  • سام IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    43 22
    کار خودی بوده
    • IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      8 22
      لعنت بر باعث بانیش دستشون به خود حاجی نرسید می‌خوام ناامنی ایجاد کننند
  • رها IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    گفتن که سیلندر گاز بوده چرا جو میدید؟
    • رها IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      8 33
      اصلاحیه ، حادثه تروریستی بوده لعنت بر صهیونیست
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    مرگ بر عبدالحمید
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    19 45
    از پاسخ سخت که خبری نشد همون پاسخ هوشمندانه را بدین .... ترور شهید سید رضی، ترور العاروری و حالا ترور جمعی در سالروز شهادت شهید سلیمانی ... چقدر جای شهید سلیمانی خالیه واقعا .. ...
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    17 47
    پس کی میخوان به اسرائیل جنایتکار پاسخ کوبنده بدن... بزنین با خاک یکسانشون کنین دیگه
    • یزدان IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      50 11
      چشم حتما کی بزنن چی دستور میدی
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    30 31
    در زمان ومکان مناسب پاسخ میدیم
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    2 30
    خداوند به خانواده شهدای حادثه صبر عنایت فرماید.برخورد با عامل اصلی حادثه که اسراییل می باشد به نحو مناسب به زودی از بابت حمله تروریستی قبلی و شهادت سردار سیدرضی موسوی و همچنین شهدای حمله امروز انشاالله با دستان پرقدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داده خواهد شد و عاملین کوردل داخلی نیز انشاالله شناسایی و به کیفر اعمال خود خواهند رسید.
  • سروش IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    واقعا مایه تاسف هست که یکسال تو بوق کرنا اعلام کردن که فلان روز مراسم هست ولی دو روز قبلش مسیرها چکاب و بازرسی نمیکنند فقط هزینه واسه مملکت درست میکنند حالا فرداست که دوتا افغانی پیدا میکنند میگن اینها بودن
    • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      50 84
      نتیجه سیاست های غلط مهاجری و مرزی راه دادن تروریست های طالبان و صهیونیسم به کشور است .
  • امینی IT ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    14 41
    الان یه عده بیشعور و بی عقل میان میگن کار خودشون بوده….
    • IN ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      33 18
      فعلا که گفته کار باقیمانده های دولت قبله!
  • یزدان IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    42 18
    فرض کار تروریستی بوده نیروهای امنیتی چه غلطی میکردن جواب خون این مردم رو کی میده عوضش امنیت داریم چی میشه
  • علی IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    5 29
    باید ورود کنیم بع دشمن نه اینکه دشمن بیاد بکشه راحت بره گمشه
  • ابراهیم IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    30 12
    شهید؟
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      1 39
      تو از کلمه شهید هم می‌ترسی دقیقا مثل کشتارهای صهیونیست که از اسم شهید حاج قاسم سلیمانی هم هراس دارند
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    40 40
    بد بختانه آنقدر مرز را باز کردید هر کسی را وارد شد... می گم هر تبعه غیر مجاز همانند یک انتحاری می ماند گوش ندادید...
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    7 32
    دشمن حتی از مزار پاک حاج قاسم میترسه لعنت به اون هایی که وسیله ی نا امن شدن این خاک مقدس شدن
  • ل IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    8 22
    خدا رحمت کنه لعنت به هرچه تروریست
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    34 7
    وقتی مرزها رو ول کردید که هر بیشرفی سرش میندازه پایین میاد تو نتیجش میشه این
  • احمد...... IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    7 22
    روحشان قرین رحمت ومغفرت الهی باد.
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    3 49
    صهیونیستها آنقدرزخم عمیقی درطول این مدت برآنها وارد شده است .ناچارشده اند تمام عوامل جاسوسی بیرون ازفلسطین اشغالی را بکارگیرند تا مبارزه درداخل فلسطین اشغالی را به بیرون ازآن هدایت وافکارعمومی جهان را ازمساله غزه منحرف کنند .بطورقطع ویقین درروزهای آینده درمنطقه صهیونیستها ونشخوارکنندگان آن برای رهایی ازشکسته شدن استخوانهای آن خودرا به آب وآتش میزند .قوای امنیتی واطلاعاتی درمجموع باید آماده باشند واگر بتوانید تعدادی ازجاسوسان آنها را توتله ببرید وبمردم معرفی کنید یقین بدانید نفرت ازصهیونیست میلیونها برابر میشود واراده جدی سبب میشود که سرزمینهای اشغالی رنگ جنگ وناامنی بیشتری پیدا کند .هرکجا صهیونیست پیدا کردید دیگه نیاز به محاکمه نیست دردم بکشید .
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    16 34
    چرا یک بار چنین اتفاقی در آمریکا و یا انگلیس و یا فرانسه اتفاق نمی افته .عمل متقابل به مثل باید انجام شود در خاک کشورهای اروپایی .فقط به اسراییل نیابد بسنده کرد
  • نادر مهدوی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    4 39
    این کوردلان تاریک‌اندیش خیال میکنن با این کارهای بزدلانه خللی در اراده مردم شهیدپرور به وجود میاد ولی بدجور دراشتباهن بکشید ما را ملت ما بیدارتر میشود
  • تسلیت به خانواده های شهدا IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    49 24
    الان دیدم شوکه شدم حالم داغون شد إنا لله و إنا علیه راجعون خدا هموطنان شهیدمون رو رحمت کنه روحشون شاد خدا باعث و بانیش رو لعنت کنه اونقدر هیچی به اسرائیل نگفتیم و فقط محکوم کردیم شاخ شده واسمون گستاخ و جسور و نترس شده هر غلطی دلش میخواد می‌کنه ککشم نمیگزه به ریش ما میخنده انتقام انتقام انتقام انتقام!....پس کو انتقام؟ پس کی انتقام؟ انتقام حاج قاسم سلیمانی ؟ انتقام حمله پهپادی به تأسیسات هسته‌ای؟ انتقام شهدای سیستان و بلوچستان؟ انتقام شهدامون تو سوریه؟
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    14 26
    ما تو شرایط جنگی هستیم . تروریست ها دور تا دور کشور لانه کردند. باید مراسمات فضای باز را محدودتر کنیم
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    35 24
    به والله خائن به خون شهدا هستید اگر پاسخ ندهید شهید سلیمانی که هیچ شهید فخری زاده که هیچ شهید سید رضی که هیچ وحالا این فاجعه تا کی صبر استراتژیک مسخره
  • نصیری CA ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    9 27
    پیداست که این گونه عملیات تروریستی کار کسانیست که به خاطر مشتی دلار خود ٬وطن و خانواده شان را می فروشند. بخشی از ایرانیان در خیانت و وطن فروشی در دنیا نظیر ندارند. تنها امید ما سپاه و بسیج است.
  • DE ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    38 24
    چون همچنان صبر استراتژیک در دستور کار است.
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    13 24
    تقدید خدا بود اگر خدا نخواهد هیچ اتفاقی نمیافتد
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    20 22
    چرانتوانستند تروریست های عامل این جنایت هولناک قیل ازانجام این جنایت دستگیر کنند
  • اهواز IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    10 19
    حتما باید برخورد بشه اطلاع رسانی کنید
  • مرمرک IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    6 22
    خدا لعنت کنه تروریست های داعشی رو
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    46 29
    وقتی نمی زنید و فقط بیانیه می دهید ،آنها بیشتر و بدتر خواهند زد. حادثه تروریستی دیشب بیروت و امروز کرمان را به خاطر بسپارید. جمهوری اسلامی ایران باید خویشتنداری و سکوت را کنار بگذارد و رسماً علیه اسرائیل اعلام جنگ کنند. دادن بیانیه ها و تهدیدات زبانی و کاغذی را متوقف کنید و شلیک موشک ها و پهپاد ها را به سوی اسرائیل آغاز کنید.
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    46 29
    جمهوری اسلامی ایران به عنوان حامی اصلی و فرماندهی جبهه مقاومت و زخم خورده تروریست های صهیونیست باید به صورت رسمی علیه اسرائیل اعلام جنگ کند . سکوت و خویشتنداری را متوقف کنید.
    • مـطـــیـع اَمــــــر رهـــبــــــر IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      از این که یک عده عقل گنجشکی فکر میکنن تعجب میکنم!!! شما حق ندارید هی بگید باید فلان بشه و فلان کارو بکنید! مملکت از شما عاقل تر داره و همه مطیع فرمانده کل قوا هستیم، اینکه یک عده ای دائم در فضای مجازی تبلیغ بزن بکش و جنگ میکنن، فقط از عاملین و جاسوسان MI6 و CIA و دقیقاً موســاد هستند که با تبلیغ و جریان سازی میخوان ایران رو وارد مهلکه و دام کنن!! رهبر فرزانه ما بسیار هوشمندانه و در موقع مناسب دستورات لازم برای رکعب زدن و ضربه به دشمنان را خواهند داد. **همیشه گفتن عجله کار شـــیــــطانــــــه ولــی کور خوانده اند**
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    35 18
    بنازم اقتدار اطلاعاتی و امنیتی مان را..
  • علی IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    36 5
    وسعت این عملیات و تعداد زیاد کشته ها بسیار عجیب است چطور چند وهابی حرامزاده می‌توانند این حجم از مواد منفجره را وارد این فاصله کوتاه بکنند و کسی متوجه نشود . قضیه مشکوک است
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    58 9
    فرمانده سپاه و اطلاعات کرمان سریعا برکنار و دادگاهی بشن
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    10 20
    واقعا در چنین روز و در چنین مکانی آیا نباید تدابیر امنیتی بیش از پیش رعایت گردد؟
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    1 22
    خدا لعنت کنه این سگ هار منطقه رو ،باید یه درس اساسی به اسرائیل داد خیلی دیگه روش زیاد شده، کثیفترین افراد رو جمع کردن از سرتاسر دنیا تو فلسطین اینا اگه خوب بودن تو کشورهای خودتون نگهشون میداشتین،به کوری چشتون مراسم حاج قاسم رو پررنگتر از قبل ادامه میدیم مرگ بر اسرائیل حروم لقمه شجره یه خبیث ال یهود✊✊🦵😈👹🐀🐀
  • قاسم کریمی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    33 18
    خیلی خوبه که کشور امنی داریم برای تروریستها ،اینکه با یه بمب ۱۰۳ نفر کشته میشن نشون از این داره که تروریستها از امنیت کامل برخوردارند تا ملت.
  • LU ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    65 9
    فقط یک ‌خواهش: نتایج سهل انگاری را با کلمه «شهید» ماست مالی نکنید. وقتی آدم های بی عرضه و پلشت مقام می گیرند نتیجه همین میشه. بجای گنده گویی اهل عمل باشید.
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    20 8
    کاش منم اونجا بودم .. تف به این شانس.. هرکی شهید شده مبارکش باد..
  • کرج IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    2 63
    مردم ایران از مذهبی و انقلابی بگیر تا ضد دین ضد انقلاب چه در ایران و چه در خارج از ایران همه لجباز هستیم و هر اتفاقی بی افته بر عکس عمل می‌کنیم امسال بیش از 37 میلیون نفر در مراسم سالگرد حاج قاسم سلیمانی شرکت کرده بودن با این کار تروریستها سال دیگه ۶۷ میلیون نفر در مراسم سالگرد سردار قاسم سلیمانی شرکت میکنن تروریستهای احمق نمیدونن این مردمی که رفتن به مراسم سالگرد حاج قاسم همه عاشق شهادت هستن از این اتفاقات نمی ترسند سال دیگه من و دوستانم از حصارک کرج حتما در مراسم حاج قاسم شرکت میکنیم از طرف مردم خونگرم و لجباز حصارک کرج نظر دادم با علی حق
    • FR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      46 1
      سی و هفت میلیون نفر شرکت کرده اند؟؟ سی و هفت میلیون نفر تو تهرانم جمع بشن تو یه روز شهر همه جاش قفل میکنه، تو کرمان بماند
    • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      30 1
      شکست نفسی می کنید صدمیلیون نفربودند ولی مسلم اینه که از این حادثه اسرائیل نفعی نمی بره
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    28 21
    حالم از این رافت اسلامی و صبر استراتژیک تون بهم میخوره
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    60 20
    تسلیت به همه مردم ایران اما افایون نظامی بشینید تا زمان و مکان مناسبش برسه. اینقدر زرنگ شدن اول در می رن بعد می زنند. بد نیست یکم یاد بگیرید. شهامت نیست که نیروهای یمنی بدون اینکه حتی یک کشته از امریکایی ها یا صهیونیست ها بگیرن کشته می دهند. این اسمش سفاهت هست. شما هم موشک ساختین برا چی . پدر مردم که داره در میاد لااقل شما هم مثل امریکایی ها شهامت حمله کردن با بزن در رو داشته باشید
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    1 20
    ۱۶:۴۲ - تو خودت یه اسرائیلی هستی ؟
  • اا IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    4 19
    عزیزان ما داخل جنگ هستیم اینو به مسئولان امنیت گوشزد کنید دشمن هم زیاد داریم
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    18 17
    اطلاعات اینجا چکاره هست
  • مهدی IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    38 23
    صد در صد انتقام می گیریم . بهترین انتقام افزایش جمعیت شیعه است بهترین انتقام افزایش نسل شیعه است بهترین انتقام فرزندآوری و تربیت حاج قاسم هاست.
    • جوان IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      23 1
      خووبی!!؟
    • مسعود IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
      0 39
      دم انتخابات تفرقه ننداز ابله
    • IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      18 4
      فعلا جمهوری اسلامی داره نسل افغانی رو جایگزین ایرانی می کنه. نمونه اش همین کرمان.
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    24 2
    چهلم اینا افتاده ۲۲ بهمن خیلی معنی میده.
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    4 18
    کار اسراییلیست
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    21 2
    کار اسراییل نیست
  • یزدان IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    9 3
    ایا شهدا همگی از مردم عادی هستند
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 17
    قلبمون به درد اومد
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 17
    به کدامین گناه این هموطنان عزیز پر پر شدند
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 17
    جز رژیم تروریستی اسرائیل و سگ های مزدورش کار کس دیگه ای نیست
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 16
    جز رژیم تروریستی اسرائیل و سگ های مزدورش کار کس دیگه ای نیست
  • تک سوتر DE ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    9 16
    تو نامه به شورای امنیت سازمان ملل حرفی از انتقام نزدند!!! ظریف همچنان وزیر خارجه کشور هست. فقط قدش بلند شده.
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 17
    شهیدان عزیزمان ، این زائران کوی ایثار و فداکاری با خون و جانشان در مسیر شهید و مبارزه با این صهیونیست های درنده قاتل ایستادند و آسمانی شدند
  • IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 16
    التماس دعا شهیدان رو سفید خوشا انان که عاشقانه به دیار معبود پرکشیدند
  • مهدی US ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    3 16
    متاسفا مسئولین و نهاد های امنیتی ما در این شرایط حساس در خواب هستند. چه جوری این همه انسان باید شهید بشوند. باز هم صبر کنید. چند نفر در عرض چند ماه گذشته شهید شدن. دشمن در حال تضعیف کردن ایران است. نیروهای امنیتی سپاه باید مواظب عمل بعدی دشمن باشد.
  • ارش GB ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 20
    کار امریکا و انگلیس و اسرائیل هست
  • ابن الرضا IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    2 18
    لعنت خدا براسرالئیل و عوامل تکفیری وی کسانی که خوارج زمانند وبه نام دین کترهای خوارج را می کنند ودرخطبه های نماز جمعه جوانان را تحریک می کنند این ها عوامل بی مزد ومواجب اسرائیل اند علی(ع) را می کشند وآب به اسیباب معاویه می ریزند خدا بچه هایشان را یتیم کند خداوند عبدال..را ذلیل کند این خون های ناحق نمی گزارد انشاء الله که از سفره معاویه واسرائیل استفاده کنند
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    16 2
    آقای وزیر کشور همه چی زیر سر معاون بی تجربه سیاسی و امنیتی استانداره این آقا با پارتی بازی شد معاون حتی سابقه استخدامی نداشت یک شبه بخاطر سفارش امام جمعه گذاشتنش معاون اینطور سر مردم اومد باید اینا برکنار بشن یا استعفا بدن
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    3 15
    مرگ بر تروریست کثیف که از هر جهت زورش فقط به مردم بی دفاع میرسد
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    3 17
    غنی سازی رو 90 درصد کنید.
    • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
      15 1
      حرف مفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس