تحلیلگر روس: همه شواهد حاکی از پیروزی «ترامپ» در انتخابات آتی آمریکا است

یک تحلیلگر روس از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به عنوان مهمترین انتخابات سال ۲۰۲۴ میلادی یاد کرد و گفت: همه شواهد از پیروزی دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در انتخابات آتی این کشور حکایت دارد.

به گزارش مشرق، از ریانووستی، پتر آکوپوف در مقاله‌ای افزود: انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، مهمترین انتخابات سال است، اما نه بخاطر نفوذ واشنگتن، بلکه بخاطر بحران سیاسی داخلی که از سال ۲۰۱۶ میلادی در این کشور در حال عمیق‌تر شدن است.

وی در ادامه نوشت: آن زمان پیروزی ترامپ خواص آمریکایی را شوکه کرد، اما آنها توانستند در سال ۲۰۲۰ او را شکست بدهند. حالا راند (دور) سوم (رقابت) خواهد بود و همه چیز حکایت از پیروزی قطعی رئیس جمهوری پیشین دارد.

این تحلیلگر روس خاطرنشان کرد: طبقه حاکم آمریکا نمی تواند مانع از تلافی جویی شود که نه تنها شکاف در جامعه آمریکا را تعمیق می کند، بلکه این تهدید را دارد که فرایند مشروعیت زدایی از نهادهای انتخاباتی، ریاست جمهوری و سپس فروپاشی خود آمریکا را به راه بیاندازد.

آکوپوف خاطرنشان کرد: حتی ترور ترامپ که دائما محتمل تر می شود، این فرایند را متوقف نخواهد کرد.

انتخابات روسیه،‌ رفراندوم رأی اعتماد به پوتین است

آکوپوف در ادامه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه در ماه مارس۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲) را یادآور شد و افزود: انتخابات روسیه، رفراندوم رأی اعتماد به پوتین است.

سال ۲۰۲۴ دشوارتر از سال قبل خواهد بود

این تحلیلگر روس در این مقاله افزوده است: سال ۲۰۲۴ میلادی که چند روزی از آغاز آن می‌گذرد، برای همه جهان دشوارتر از سال ۲۰۲۳ خواهد بود چرا که مقوله انتخابات به جنگ‌ها و بحران‌های کنونی افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: دشواری سال ۲۰۲۴ میلادی نسبت به سال قبل، یک پیش‌بینی نیست، بلکه یک روند است که از سال ۲۰۲۰ و مقطع زمانی همه‌گیری بیماری کووید، هر سال، سخت‌تر از سال قبلی بوده است.

به گفته وی، در بیش از یک چهارم کشورهای جهان که اکثریت جمعیت جهان را در خود جا داده اند، انتخابات برگزار خواهد شد و در این انتخابات‌ها، رأی دهندگان حرف خود را خواهند زد و با وجود یأس جهانی از فرایندهای دموکراتیک، اهمیت انتخابات‌های آتی در سال ۲۰۲۴ زیاد خواهد بود.

این تحلیلگر روس خاطرنشان کرد: در سال ۲۰۲۴ گسترده ترین تغییرات سراسری و انقلابی که در همه جای جهان جریان دارد، تشدید خواهد شد. چینش قوا در تصویر ژئوپلیتیکی پیوسته مشهودتر تغییر می کند و چشم‌انداز آینده خود را نمایان می کند. جهان تغییر می کند و این پروسه دیگر به تمایل یا انتخاب ما بستگی ندارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    3 4
    ترامپ تاجر بزرگ و نابود کننده امریکا
  • حسین IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    3 1
    ترامپ خواهد آمد.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
    0 0
    بسیار عالی به امید پیروزی
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۵
    0 1
    تحلیل گر روس؟ این مردک ته دیگ خروس هم نیست. می خواد ترامپ قاتل بیاد اسمشو می ذاره تحلیل
  • محمد IR ۰۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۷
    0 0
    اگر منع انتخاباتی بشه به دلیل زمانش باعث جنگ داخلی امریکا میشه باید 1 ماه پیش حکم منع میدادن نه حالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس