تیلور: بعد از یزدانی من در ایران دومین سلبریتی هستم + فیلم

دیوید تیلور کشتی‌گیر اهل آمریکا گفت: حسن یزدانی در ایران یک سلبریتی است و من هم بعد از او دوم هستم.

به گزارش مشرق، مبارزه حسن یزدانی و دیوید تیلور نه تنها برای مردم ایران بلکه اتحادیه جهانی هم بسیار مهم است چرا که همیشه در آستانه مبارزات مهم ویدئوها و اخبار زیادی از آنها منتشر می‌شود.

دیوید تیلور اخیرا در خصوص حسن یزدانی مصاحبه کوتاهی داشته که بخش‌هایی از آن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.

وی درباره اینکه ایرانی‌ها درباره تو و مزرعه‌ات صحبت می‌کنند، گفت: این واقعاً بامزه است و اینکه آنها همه جیز را با جزئیات دنبال می‌کنند جالب است. یزدانی یک پادشاه است و در کشور خودش یک سلبریتی است. من فکر می‌کنم در ایران دومین سلبریتی هستم!

حسن یزدانی به دلیل جراحی کتف ماه‌هاست که استراحت می‌کند. وی در صورت بهبودی و با برتری در چرخه انتخابی نماینده کشورمان خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • موسوی IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1 1
    ورزشکاره هیبریدی و حتی شاید (دوپینگی از نوع پیچیده، علمی و غیر قابل تشخیص!!!!) که تحت نظر و کنترل کامل آمریکایی هاست برنامه ها دارن براش تا به هر شکل با شکست یزدانی به خیلی نتیجه ها برسن .این رفتار ها و کارهای رسانه ایی دروغه این مارمولک ادا درمیاره که بی خیالم و تو مزرعه! پدیدهٔ ورزش خیلی مهمه همیشه ابر قدرت ها از چین و روسیه گرفته تا آمریکا استفاده ابزاری برای سیاست کردن و خوب میدونن کشتی برای ایران چه معنی داره و حسن یزدانی برای کشتی ه امروزه ایران و مردم . نه تنها تو مزرعه و بی خیال نیست که اتفاقا مثل اون بوکسور روسی تو فیلم راکی یه هیولا درست کردن فقط برای شکست کشتی ایران، یزدانی، روح و روان ایرانی . خلاصه که ادا اطفارها و بی خیالی های تیلور دروغه محضه و تعریفش از یزدانی هم با برنامه اول میگه پادشاهه ایرانه تا بعد بزنش زمین و بگه شاه تان زمین گیره من و پرچمه من. تعریف و تمجیدش از یزدانی هم بخاطر اخلاق جوانمردیش نیست. حریفه یزدانی فقط تیلور نیست با یک تیم طرفه با یک آمریکا، علم ورزشی، دوپینگ سیاست خیلی چیزها تا آمریکایی ها فهمیدن اهمیت موضوع حسن یزدانی رو وارد یه پروژه سری شدن با تیلور ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس