کد خبر 1562853
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
خان‌محمدی: پرسپولیس به مربی بزرگ نیاز دارد

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است و باید حتما مربی بزرگی به این تیم بیاید.

به گزارش مشرق، حسن خان‌محمدی در خصوص حضور در باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: برای صحبت با حسین بادامکی درمورد تیم‌های پایه و مدرسه فوتبال آمدم. برنامه‌ای برای آینده داریم و ان‌شاالله بتوانیم هرکاری می‌توانیم برای پایه‌های پرسپولیس انجام بدهیم. نشستی هم با درویش می‌خواستیم داشته باشیم که اتفاق نیفتاد.

وی درمورد استعفای یحیی گل محمدی، عنوان کرد: جای او نیستیم و نمی‌دانیم چه مشکلاتی دارد. فکر می‌کنم می‌خواهد استراحت کند و گفته خسته شده، باشگاه باید تدبیری داشته باشد و بداند با چه مربی برای جایگزینی صحبت کند. با درویش جلسه نداشتم ولی گل محمدی به نظرم نمی‌خواهد به خاطر برخی مسائل به همکاری ادامه بدهد. ان شاءالله در چند روز آینده این قضیه مشخص می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درمورد اینکه از مهدی تارتار، برانکو و مجتبی حسینی به عنوان گزینه‌های سرمربیگری پرسپولیس نام برده می‌شود، گفت: پرسپولیس باشگاه بزرگی است. باید حتما مربی بزرگی بیاید. فکر می‌کنم اگر شرایط مهیا باشد، برانکو گزینه خیلی خوبی است. گزینه‌های دیگر هم حتما بررسی می‌شوند و بهترین نفر جایگزین گل محمدی می‌شود.

خان‌محمدی درمورد دریافت مطالباتی که از گذشته داشته، عنوان کرد: از آن گذشته و بخشیدیم. برای سال ۸۳-۸۲ بود که مصدوم شده بودم و پرداخت نکرده بودند. همان موقع از این پول گذشتم.

وی درخصوص شرایط تیم‌های پایه پرسپولیس، گفت: باشگاه ما از نظر مالی امسال به مشکل خورده و پایه‌ها هم مستثنی نیستند. شرایط ما سخت است ولی طبق صحبت‌هایی که با بادامکی و هیات مدیره داشتیم، تدبیری دارند که شرایط مالی پایه‌ها بهتر شود و ما هم از این مشکلات خارج شویم.

خان‌محمدی درمورد تقویت پرسپولیس برای نیم فصل دوم، اظهار داشت: درخط حمله خیلی مشکل داریم. پرسپولیس می‌تواند مثل بارسلونا از پایه‌ها هم استفاده کند. یک فصل قید قهرمانی را بزند و از بازیکنان پایه استفاده کند تا برای سال‌های آینده این استعدادها به قهرمانی پرسپولیس کمک کنند. هواداران هم باید صبور باشند تا تیم به جایگاه اصلی خودش برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    1 0
    همین یحیی رو حفظ کنید. مگه الان مربی پیدا میشه؟؟؟؟ یکی میاد همین دو امتیاز اختلاف با صدر رو هم حسرتشو باید بکشیم
  • پیروزی IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۶
    0 1
    بهترین گزینه حمید درخشان یا ابراهیم شکوری هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس