حزب‌الله: آنچه در ضاحیه رخ داد، نمی‌توانست بدون پاسخ بماند

رئیس هیات شرعی حزب الله لبنان به غافلگیری دشمن صهیونیست از سوی مقاومت اسلامی لبنان پرداخت و اعلام کرد: آنچه در ضاحیه رخ داد، نمی‌توانست بدون پاسخ بماند.

به گزارش مشرق، شیخ «محمد یزبک» رئیس هیات شرعی حزب الله لبنان اعلام کرد: مقاومت اسلامی در حال جنگ واقعی با دشمن صهیونیست است. ما از ساکنان غزه و کرانه باختری حمایت و در عین حال از کشورمان دفاع می کنیم.

وی با اشاره به اینکه لبنان همواره در معرض حملات رژیم صهیونیستی قرار داشته و به برکت مقاومت این اوضاع فرق کرده است، افزود که ما کشتارهایی را که رژیم اسرائیل در سالهای ۱۹۸۲، ۱۹۹۰، ۱۹۹۳ و ۱۹۹۶ مرتکب شد، فراموش نمی‌کنیم.

شیخ یزبک تاکید کرد: ما از خود و کرامتمان دفاع می‌کنیم. همانطور که که سید حسن نصرالله در سخنرانی روز جمعه خود گفت، اگر اسرائیل را غافلگیر نمی‌کردیم او ما را غافلگیر می‌کرد. مقاومت در کمین بود و توانست که فرصت را از دشمن بگیرد. مشابه وضعیتی در جنگ ۳۳ روزه جولای ۲۰۰۶ انجام شد که آنها به دنبال حمله به لبنان در ماه سپتامبر بودند که با یاری خداوند مقاومت عنصر غافلگیری را از دشمن گرفت و آنها نتوانستند به اهداف مدنظر خود برسند.

وی تصریح کرد: اسرائیل با ترور صالح العاروری و همراهانش، از حد خود فراتر رفت و آنچه در ضاحیه رخ داد، نمی توانست بدون پاسخ بماند و مقاومت با موشکباران پایگاه «میرون» در نوک کوه «الجرمق»، واکنش نشان داد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

حزب الله کمتر از ۲۴ ساعت پس از سخنرانی سید حسن نصرالله، پایگاه «میرون» ارتش رژیم صهیونیستی را با ۶۲ موشک هدف قرار داد؛ اقدامی که به باور تحلیلگران، نشان دهنده این است که دبیرکل حزب الله لبنان و فرماندهان میدانی در عرصه جنگ تصمیم به تشدید تنش و توسعه دامنه جنگ گرفته اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس