انهدام خودرو نظامی ارتش اسرائیل توسط نیروهای مقاومت

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت خبر داد که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی احتمال می‌دهد بیش از ۱۲ هزار نظامی اسرائیلی در جنگ غزه دچار معلولیت دائم شوند.

سرویس جهان مشرق - شبکه الجدید با اشاره به سفر «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با هیاتی از حزب الله لبنان به نقل از منابع آگاه از این دیدار اعلام کرد: مسئول اروپایی آمده تا هشدار دهد که مراقب وضعیت خطرناک غزه باشید و ممکن است تبعات خطرناکتری برای لبنان به همراه داشته باشد.

این منابع بیان کردند: مسئول اروپایی پیام هشدار دهنده ای از سوی هیچ طرفی به حزب الله نداد، اما آمده بود تا خطرناک بودن اوضاع را گوشزد کند. این در حالی است که پیش از این یک منبع به الجزیره گفته بود که حزب الله به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اطلاع داده که پیش از توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه، امکان بحث درباره پرونده لبنان و تحولات جنوب این کشور وجود ندارد.

این تحولات پس از آن رخ می دهد که روز گذشته مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با هیاتی از حزب الله به ریاست «محمد رعد» رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان دیدار کرده بود. این دیدار در حالی صورت گرفته که پیش از این بورل با «نجیب میقاتی» نخست وزیر و «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفت وگو کرده بود.

نخست‌وزیر لبنان در دیدار با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیروت خواستار توقف نقض حاکمیت کشورش توسط رژیم صهیونیستی شد. میقاتی گفت: تعهد لبنان به اجرای قطعنامه ۱۷۰۱ شورای امنیت مستلزم توقف نقض حاکمیت کشور از سوی (رژیم) اسرائیل و عقب نشینی آن از سرزمین‌های اشغالی ما است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا در ادامه سفر ویژه جاری خود به منطقه غرب آسیا دوشنبه آینده به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد. بر پایه این گزارش، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی شامگاه شنبه گزارش داد که بلینکن دوشنبه آینده به تل آویو سفر خواهد کرد و صبح روز بعدی با وزیران کابینه کوچک امنیتی رژیم صهیونیستی (کابینت) موسوم به «کابینه جنگ» درباره مدیریت جنگ در نوار غزه دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

منابع عبری زبان گزارش دادند که قرار است وزیر امور خارجه آمریکا با وزرای «کابینه جنگ» رژیم صهیونیستی درباره مرحله سوم جنگ جاری در نوار غزه و موضوع انتقال و آزاد سازی اموال مسدود شده تشکیلات خودگردان فلسطین از سوی مقامات صهیونیستی که اخیراً با میانجیگری آمریکا و طی توافقی حاصل شده، رایزنی و گفت‌وگو کند.

این چهارمین سفر وزیر خارجه آمریکا به منطقه از زمان آغاز جنگ اسراییل با حماس است. به گزارش رسانه‌های عبری وزیر خارجه آمریکا قرار است روز دوشنبه وارد تل‌آویو شود. انتظار می‌رود جلوگیری از گسترش جنگ غزه هدف اصلی سفر آنتونی بلینکن به منطقه باشد.

این در حالی است که از یک سو انتقادهای بین‌المللی از عملیات اسراییل در نوار غزه افزایش یافته و از سوی دیگر آمریکا بیش از پیش نگران سرانجام جنگ غزه و نحوه پایان گرفتن آن به نظر می‌رسد. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پیش از این گفته بود که مقام‌های کشورش انتظار ندارند که هیچکدام از گفت‌وگوها در این سفر «آسان» باشد. آمریکا پس از آغاز جنگ بین تل آویو و مبارزان فلسطینی در نوار غزه حضور نظامی خود را در منطقه افزایش داد. آنتونی بلینکن قرار است به کشورهای یونان، اردن، قطر، امارات و عربستان نیز سفر کند.



تحولات سرزمین های اشغالی - روز نود و یکم

اختلافات صهیونیست‌ها هر لحظه بیشتر می‌شود/ میخائیلی: نتانیاهو این بار نمیتواند فرار کند

اختلافات بین صهیونیست‌ها در سایه شکست‌های متوالی در جنگ علیه غزه و عدم کسب دستاوردی قابل ذکر هر لحظه بیشتر می‌شود. بنی گانتز عضو کابینه جنگ در واکنش به هجمه اخیر علیه هرتزی هالیوی رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی گفت که انگیزه‌های این هجمه سیاسی است و نتانیاهو باید بین وحدت و امنیت یا سیاست یکی را انتخاب کند.

یائیر لاپید رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرد که جلسه اخیر کابینه دولت انحطاطی جدید و بی‌سابقه در جریان جنگ است. لاپید گفت این دولت نیست، بلکه یک فاجعه "ملی" است. روزنامه عبری زبان معاریو نیز گفت "میراو میخائیلی" رئیس حزب کار و عضو کنست در رابطه با جلسه کابینه گفته هر دقیقه که این افراد در مورد زندگی ما تصمیم‌گیری می‌کنند، خطری برای ما به شمار می‌رود و موجب تقویت رئیس ستاد کل ارتش و افسران ارشد ارتش می‌شود که به جای جنگ با حماس، باید به فکر مقابله با دولتی متخاصم باشند. میخائیلی تاکید کرد: بار دیگر خطر نتانیاهو برای اسرائیل و نیاز مبرم به جایگزینی فوری او برای همه مشخص شد، او این بار نمی‌تواند فرار کند.

درگیری داخلی صهیونیست‌ها هر لحظه بیشتر می‌شود / آغاز تحقیقات در مورد شکست هفتم اکتبر/ میخائیلی: نتانیاهو این بار نمیتواند فرار کند/  وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نتانیاهو به امنیت "اسرائیل" ضربه خواهد زد/ احتمال معلولیت دائم بیش از ۱۲ هزار نظامی صهیونیست + عکس و فیلم

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از لیکود بیان کرد که از گانتز انتظار می‌رود مسئولیت پذیرانه رفتار کرده و از بهانه‌جویی برای نقض وعده خود در مورد ماندن در دولت دست بکشد. ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هم در رابطه با انتخاب شائول موفاز رئیس اسبق ستاد کل ارتش به عنوان رئیس کمیته تحقیق در مورد حمله هفتم اکتبر گفت که این اشتباهی بسیار بزرگ است. اختلافات بین مقامات اسرائیلی روز به روز بیشتر می‌شود و در آخرین کنفرانس خبری نتانیاهو نیز گانتز و یواو گالانت حاضر به حضور در آن نشدند.

آغاز تحقیقات در مورد شکست هفتم اکتبر/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نتانیاهو به امنیت "اسرائیل" ضربه خواهد زد

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش تحقیقات در مورد شکست هفتم اکتبر (حمله حماس به اراضی اشغالی) را آغاز کرده و برای همین منظور یک کمیته تحقیقاتی را به ریاست "شائول موفاز" رئیس اسبق ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی تشکیل داده است.

این شبکه تاکید کرد که موفاز تحقیقاتی را در مورد آمادگی ارتش برای عملیات زمینی در غزه انجام داده است. این شبکه به نقل از منابعی در ارتش اعلام کرد که یواو گالانت وزیر جنگ معتقد است رئیس ستاد کل ارتش اشتباه کرده بدون مشورت او کمیته تحقیق در مورد حمله هفتم اکتبر حماس را تشکیل داده است. این منابع تاکید کردند که گالانت دقایقی قبل از جلسه کابینه، از تصمیم تشکیل این کمیته مطلع شده است. مقامات ارتش رژیم صهیونیستی گفته‌اند که ما در غزه، لبنان و کرانه باختری می‌جنگیم آن وقت دولت در داخل با ما می‌جنگد.

درگیری داخلی صهیونیست‌ها هر لحظه بیشتر می‌شود / آغاز تحقیقات در مورد شکست هفتم اکتبر/ میخائیلی: نتانیاهو این بار نمیتواند فرار کند/  وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نتانیاهو به امنیت "اسرائیل" ضربه خواهد زد/ احتمال معلولیت دائم بیش از ۱۲ هزار نظامی صهیونیست + عکس و فیلم

در همین راستا، روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت هم بیان کرد که کمیته تحقیق شامل شائول موفاز و شماری از افسران ارشد سابق (نیروهای ذخیره) است. این روزنامه اشاره کرد که موفاز قرار است در مورد جنگ کنونی در غزه از جمله شکست‌های روز هفتم اکتبر تحقیق کند. همچنین این شبکه فاش کرد در پی ممانعت یواو گالانت وزیر جنگ این رژیم از دیدار با روسای موساد و شاباک در رابطه با توافق احتمالی در مورد جنگ در غزه، گفتگوی سختی بین دو طرف انجام شده است.

این شبکه افزود که گالانت در جریان این گفتگو تاکید کرده که نتانیاهو به امنیت "اسرائیل" ضربه خواهد زد. اختلافات بین مقامات رژیم صهیونیستی هر روز بیشتر می‌شود. در پی ادامه این اختلافات، یواو گالانت و بنی گانتز دو عضو کابینه جنگ اخیر حاضر به شرکت در کنفرانس خبری مشترک با نتانیاهو نشدند. همچنین نتانیاهو درصدد تعطیلی برخی دفاتر دولتی است تا بودجه آن‌ها را صرف هزینه‌های جنگ در غزه کند.

درگیری داخلی صهیونیست‌ها هر لحظه بیشتر می‌شود / آغاز تحقیقات در مورد شکست هفتم اکتبر/ میخائیلی: نتانیاهو این بار نمیتواند فرار کند/  وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نتانیاهو به امنیت "اسرائیل" ضربه خواهد زد/ احتمال معلولیت دائم بیش از ۱۲ هزار نظامی صهیونیست + عکس و فیلم

هیئت امور اسرا و باشگاه اسیر فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کردند شمار فلسطینیان بازداشت شده در کرانه باختری از آغاز نبرد طوفان الاقصی در غزه در هفتم اکتبر گذشته به ۵۶۶۰ نفر افزایش یافته است. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ کشتار و جنایت دیگر را در این باریکه مرتکب شده که طی آن ۱۶۲ نفر به شهادت رسیده و ۲۹۶ نفر هم زخمی شدند. این وزارتخانه افزود که شمار شهدای غزه از آغاز نبرد طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تا این لحظه به ۲۲۶۰۰ نفر و شمار مجروحان نیز به ۵۷۹۱۰ نفر رسیده است.

انهدام بیش از ده‌ها خودروی زرهی دشمن توسط رزمندگان مقاومت/ احتمال معلولیت دائم بیش از ۱۲ هزار نظامی صهیونیست

گروهان‌های قدس اعلام کرد صبح امروز جمعه شهرک ناحل عوز و عالومیم در اطراف نوار غزه را هدف حمله موشکی قرار داده است. گردان‌های قسام و گروهان‌های قدس در عملیاتی مشترک ۳ تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در منطقه معن در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه با راکت ضدزره یاسین ۱۰۵ و راکت تاندوم هدف قرار دادند. گردان‌های قسام اعلام کرد یک میدان مین شامل سه بمب ضدنفر را پس از حضور گروهی ۷ نفره از نیروهای پیاده ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه خزاعه در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه منفجر کرده که در پی آن این نیروها کشته و زخمی شدند.

درگیری داخلی صهیونیست‌ها هر لحظه بیشتر می‌شود / آغاز تحقیقات در مورد شکست هفتم اکتبر/ میخائیلی: نتانیاهو این بار نمیتواند فرار کند/  وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نتانیاهو به امنیت "اسرائیل" ضربه خواهد زد/ احتمال معلولیت دائم بیش از ۱۲ هزار نظامی صهیونیست + عکس و فیلم
آوارگان غزه

نیروهای مقاومت بمبی ضدنفر را در مسیر گروهی از نیروهای کماندوی اسرائیلی که در حال پیشروی به سمت دهانه یک تونل در منطقه الزنه در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه بودند، منفجر کردند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. رزمندگان فلسطین همچنین ۹ خودروی زرهی اسرائیلی را در شرق منطقه التفاح در شهر غزه هدف قرار داده و با نیروهای پیاده دشمن نیز با سلاح تیربار و راکت‌های ضدنفر درگیر شده و شماری از صهیونیست‌ها را به قتل رساندند. همزمان منابع عبری زبان اعلام کردند ۶ موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

انهدام ادوات زرهی ارتش رژیم صهیونیستی

روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت تاکید کرد که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی احتمال می‌دهد بیش از ۱۲ هزار نظامی اسرائیلی در جنگ غزه دچار معلولیت دائم شوند.

خالد مشعل: رژیم صهیونیستی میخواهد بحران خود را به خارج صادر کند/ اسماعیل هنیه: امیدواریم بلینکن از ۳ ماه گذشته درس گرفته باشد

خالد مشعل از هبران حماس در خارج گفت: امنیت و منافع همه کشورها برای ما مهم است و نبرد ما تنها با دشمن صهیونیستی است. دشمن صهیونیستی پس از ۳ ماه حملات وحشیانه و نسل‌کشی مردم غزه و قتل و کشتار زنان و کودکان و در پی شکست‌ و ناتوانی در برابر مقاومت، به دنبال نابودی مردم غزه است و می‌خواهد بحران خود را به خارج صادر کند و دایره نبرد را گسترش دهد به گمان اینکه این می‌تواند معادلات مقاومت را بر هم بزند.

دشمن گمان می‌کند با ترور رهبران مقاومت عزم و اراده آن را می‌تواند در هم شکند اما نمی‌داند که این توهم بزرگی است که قبلا نیز آن را امتحان کرده است و ده‌ها و صدها و حتی هزاران نفر از رهبران ملت فلسطین را در طول دهه‌های گذشته از تمامی گروه‌ها از جمله حماس و در راس آن شهید شیخ احمد یاسین بنیانگذار این جنبش ترور کرده اما نتیجه این بوده که هر بار رهبرانی دیگر جای رهبران قبلی را گرفتند، ملت فلسطین ملت بزرگی است که شکست نمی‌شناسد.

پیام گردان های قسام به خانواده اسرای صهیونیست‌ها

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به سفر منطقه‌ای آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا گفت: امیدواریم بلینکن از ۳ ماه گذشته درس گرفته باشد و به خطاهای واشنگتن در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی و تایید دروغ‌های آن که به کشتار و قتل عام بی‌سابقه مردم فلسطین در غزه منجر شد، پی برده باشد. همچنین امیدواریم او این بار در سفر خود به منطقه بر توقف جنگ در غزه در راستای پایان اشغالگری در کل سرزمین فلسطین متمرکز شود.



می توانید پوشش لحظه به لحظه مشرق از عملیات طوفان الاقصی در روزهای گذشته را اینجا مرور کنید:

روز اول: شکست تاریخی رژیم صهیونیستی/ اسارت تعدادی بالایی از نظامیان به دست رزمندگان مقاومت/ نتانیاهو: روزهای سختی در پیش داریم

روز دوم: رژیم صهیونیستی زیر آتش خشم فلسطینیان می‌سوزد

روز سوم: تلفات صهیونیست‌ها در اثر حملات موشکی حزب الله / سخنگوی القسام: نبردهای ما در بسیاری از نقاط ادامه دارد

روز چهارم: فرمان تخلیه صهیونیست‌ها از شهرک هم مرز با لبنان/ شلیک خمپاره از خاک سوریه به سرزمین های اشغالی/ هشدار رهبر انصارالله یمن در رابطه با هرگونه دخالت آمریکا به سود رژیم صهیونیستی

روز پنجم: شروع درگیری در کرانه باختری/ کشته های رژیم صهیونیستی به ۱۳۰۰ نفر رسید/ تلفات ارتش رژیم صهیونیستی به ۱۸۹ نفر افزایش یافت/ورود نیروهای تازه نفس قسام به خط مقدم جنگ

روز ششم و هفتم: انتشار خبر سرنگونی یک بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی/اختلاف میان نتانیاهو و وزیرجنگ رژیم صهیونیستی/حزب الله چندین هدف در سرزمین های اشغالی را مورد حمله قرار داد

روز هشتم: تبادل آتش میان حزب‌الله و اشغالگران صهیونیست/ موشک باران تل‌آویو، ‌عسقلان و اشدود/ شمار کشته‌های ارتش اسرائیل به ۲۶۵ نفر رسید

روز نهم: تعدادی شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ۲۷۵۰ نفر رسید/ نتانیاهو: هیچ آتش بس بشر دوستانه ای وجود ندارد/ خبرنگار صهیونیست: حزب الله عملا تبدیل به یک طرف جنگ شده است

روز دهم: تل‌آویو آماج حملات موشکی مقاومت غزه/ وزیر امورخارجه ایران: اگر فوری جنایات صهیونیست‌ها متوقف نشود، جبهه‌های جدید به رویشان گشوده خواهد شد

روز یازدهم: جنایت هولناک رژیم صهیونیستی در غزه/ چند صد فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به یک بیمارستان به شهادت رسیدند/ حمله به مراکز رژیم صهیونیستی در چندین کشور پس از جنایت بیمارستان معمدانی

روز دوازدهم: شبکه عبری کان: امروز شدیدترین روز جنگ در مرز شمالی فلسطین اشغالی و لبنان بود / تل‌آویو امروز بیش از چند مرتبه مورد حملات راکتی مقاومت قرار گرفت

روز سیزدهم: حمله به مواضع آمریکا در عراق و سوریه/ تبادل آتش میان رژیم صهیونیستی و حزب الله لبنان/ حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد/ شلیک موشک از یمن به سمت سرزمین های اشغالی

روز چهاردهم: حمله به نیروهای آمریکایی در کردستان عراق/هلاکت چند نظامی صهیونیست در حمله حزب الله لبنان/ اسرائیل تخلیه شهرک کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی را آغاز کرد

روز پانزدهم: حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی ادامه دارد/ تظاهرات صهیونیست‌ها علیه بنیامین نتانیاهو/ حمله مجدد به پایگاه عین الاسد

روز شانزدهم: نتانیاهو حمله زمینی را به تعویق انداخت/ شلیک کورنت از سوی نیروهای حزب الله ادامه دارد/ اولین تلاش صهیونیست‌ها برای ورود به غزه ناکام ماند/ تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی به ۳۰۷ نفر رسید

روز هفدهم: حمله به ۳ پایگاه‌ آمریکا در عراق/ آمریکایی‌ها ترجیح میدهند که حمله زمینی به غزه انجام نگیرد/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: مرحله بعدی عملیات علیه غزه، جنگ ترکیبی دریایی، هوایی و خاکی خواهد بود

روز هجدهم: حمله تند رئیس سازمان ملل به اقدامات رژیم صهیونیستی/حمله سنگین موشکی مقاومت فلسطین به تل‌آویو/ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: سوخت تحت هیچ شرایطی وارد غزه نخواهد شد

روز نوزدهم: نایب رئیس دفتر سیاسی حماس خطاب به صهیونیست‌ها: منتظر باشید، جنگ هنوز شروع نشده است/هلاکت نیروهای ویژه آمریکا در درگیری با نیروهای مقاومت

روز بیستم: شهدای حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از ۷۰۰۰ نفر گذشت/ تعطیلی فرودگاه بن گورین/حمله مجدد نیروهای مقاومت به پایگاه آمریکا/ انهدام بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی توسط نیروهای قسام

روز بیست‌ ویکم: غزه از زمین، هوا و دریا زیر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارد/ حملات موشکی سنگین نیروهای مقاومت به مناطق اشغالی/ اخبار غیررسمی حاکی از درگیری در مرز غزه است

روز بیست‌ و دوم: فشار داخلی صهیونیست‌ها بر نتانیاهو ادامه دارد/ حمله راکتی نیروهای مقاومت به دیمونا/ شکست مجدد صهیونیست‌ها در ورود زمینی به غزه

روز بیست‌ وسوم:حملات و ضربات پی در پی نیروهای مقاومت به رژیم صهیونیستی/ زمین‌گیر شدن ارتش صهیونیستی در ورودی‌های نوار غزه/ احتمال ریزش بیمارستان‌های اصلی غزه

روز بیست و چهارم: افزایش آمار تلفات رژیم صهیونیستی به بالای ۱۵۰۰ نفر/ تعداد تلفات نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی به ۳۱۵ نفر رسید/ مناطق اشغالی زیر آتش نیروهای مقاومت/ چند حمله زمینی صهیونیست‌ها دفع شد

روز بیست و پنجم: هلاکت و زخمی شدن ۱۲۰ نظامی صهیونیستی در درگیری با حزب الله/ جنایتی دیگر از صهیونیست‌ها، این بار در اردوگاه جبالیا/ درگیری شدید مقاومت و اشغالگران در شمال غرب غزه

روز بیست‌ و ششم: ضربات پی در پی مقاومت به ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/ حمله مجدد یمن به رژیم صهیونیستی/درگیری شدید نظامیان با نیروهای مقاومت/ اذعان گالانت به تلفات سنگین رژیم در مرز غزه

روز بیست و هفتم: درگیری‌های نفس‌گیر میان ارتش رژیم صهیونیستی و نیروهای مقاومت/ حملات پی در پی مقاومت به شمال سرزمین های اشغالی/ نتانیاهو: متأسفانه در میان نیروهایمان تلفات داریم

روز بیست و هشتم: افزایش تلفات صهیونیست‌ها در درگیری با رزمندگان مقاومت/ ناتوانی صهیونیست‌ها از پیشروی زمینی در غزه/ حملات وحشیانه به غیرنظامیان غزه ادامه دارد

روز بیست و نهم: حمله شدید هوایی جنگنده‌های اسرائیلی به مناطقی در جنوب لبنان/ مقاومت فلسطین اشدود و عسقلان را مورد حملات راکتی قرار داد/ حمله صهیونیست‌ها به خانه اسماعیل هنیه

روز سی ام: شکار نظامیان و ادوات ارتش رژیم صهیونیستی در غزه/ حملات مستمر به مناطق اشغالی از سوی مقاومت فلسطین/ حمله موشکی حزب الله به داخل مرزهای رژیم صهیونیستی

روز سی و یکم: ارتش‌صهیونیست‌ها کماکان بدون دستاورد/ لیبرمن: منتظر استعفای نتانیاهو از نخست وزیری هستیم/ رئیس سابق شعبه عملیات و برنامه‌ریزی ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ نشانه‌ای دال بر شکست حماس وجود ندارد

روز سی و دوم: حملات مستمر مقاومت به تل آویو/ انهدام تانک‌های رژیم صهیونیستی، یکی پس از دیگری/ صهیونیست‌ها کماکان نگران افزایش تلفات و خسارات در نبرد غزه/ حملات به پایگاه‌های آمریکایی ادامه دارد

روز سی و سوم: ضربات پی در پی به ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان مقاومت فلسطین/ انهدام بیش از ۱۰ تانک و خودروی زرهی توسط نیروهای مقاومت در یک روز/ صهیونیست‌ها مجبور به استفاده از تانک‌های قدیمی شدند

روز سی و چهارم: ایهود باراک: بنیامین نتانیاهو از لحاظ روحی کاملا درهم شکسته است/ حمله موفق نیروهای یمن به سرزمین های اشغالی/نیروهای مسلح یمن: اهداف حساس و مختلف دشمن صهیونیستی را با موشک‌های بالستیک مورد حمله قرار دادیم/ انهدام دو تانک رژیم صهیونیستی توسط حزب الله

روز سی و پنجم: نبرد شدید میان نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی/ حملات راکتی نیروهای مقاومت به سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد/ حمله رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در جنوب لبنان/ فرمانده یگان زرهی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسید

روز سی و ششم: حمله حزب الله به دو پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی/ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حزب الله در حال ارتکاب اشتباهی بزرگ است/ شمار شهدای غزه تا این لحظه از ۱۱۱۰۰ نفر فراتر رفته است

روز سی و هفتم: بورس تل‌آویو پس از پرتاب موشک از لبنان سقوط کرد/ حزب الله لبنان: نظامیان لجستیک ارتش اشغالگر را هدف قرار دادیم/ ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ استثنایی برای بمباران ‌غزه قائل نیستیم

روز سی و هشتم: ابوعبیده: مجاهدان ما مخفیگاه‌های دشمن را با راکت‌های ضدنفر مورد حمله قرار دادند/ حملات راکتی مقاومت به تل آویو و دیگر مناطق اشغالی

روز سی و نهم: افزایش تلفات نظامیان رژیم صهیونیستی/ حمله موشکی از یمن و سوریه به اهدافی در سرزمین‌های اشغالی/ انهدام ده‌ها دستگاه ادوات نظامی و زرهی ارتش اشغالگر در غزه/ افزایش شهدا به ۱۱۳۲۰ نفر

روز چهلم: حمله حزب الله لبنان و تلفات قطعی صهیونیست‌ها/ نتانیاهو باید برکنار شود/ پیشرفت مذاکرات برای مبادله اسرا و آتش بس موقت

روز چهل و یکم: تلفات رژیم صهیونیستی در نبرد طوفان الاقصی به ۳۷۰ نفر افزایش یافت/ نتانیاهو در امضای قراداد مبادله اسرا تعلل می‌کند/ ادامه حملات مقاومت لبنان به سرزمین‌های اشغالی

روز چهل و دوم: سخنگوی قسام: تلفات اسرائیل بسیار بیشتر از آن چیزی است که تصور می‌کنید/ حمله حزب الله به ۱۳ پایگاه رژیم صهیونیستی طی یک روز/ رئیس سنتکام وارد فلسطین اشغالی شد

روز چهل و سوم: ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه کودکان و زنان/ نزدیک به ۴۰۰ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ به هلاکت رسیده‌اند/ شهدای غزه از ۱۲ هزار نفر گذشت

روز چهل و چهارم: کشتی تاجر صهیونیست در دست نیروهای یمن/ عقب راندن تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی توسط رزمندگان قسام/ شلیک بیش از ۱۰۰۰ موشک توسط حزب الله از آغاز عملیات طوفان الاقصی

روز چهل و پنجم: گسترده‌ترین حمله راکتی به تل آویو از آغاز عملیات طوفان الاقصی/ هک پایگاه اینترنتی سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی/ شبکه کان: اسرائیل به انعقاد قرارداد مبادله اسرا چراغ سبز نشان داد

روز چهل و ششم: انهدام ۹ تانک، ۳ نفربر و یک خودروی نظامی دیگر اشغالگران توسط نیروهای مقاومت/ درگیری مسلحانه شدید مبارزان مقاومت با اشغالگران اسرائیلی در شهرک قباطیه در جنوب جنین

روز چهل و هفتم: کابینه دولت رژیم صهیونیستی توافق مبادله اسرا را تصویب کرد/ قطر: توافق مبادله اسرا طی ۲۴ ساعت دیگر اجرا خواهد شد/ مشاور نتانیاهو: اسرائیل آماده تمدید مدت آتش بس است

روز چهل و هشتم: بزرگترین حمله به مناطق شمالی فلسطین اشغالی از ابتدای جنگ/ درگیری های شدید میان نیروهای مقاومت و نظامیان رژیم صهیونیستی ساعاتی قبل از شروع آتش بس

روز چهل و نهم تا پنجاه و یکم/ آتش بس غزه :آخرین تحولات سرزمین‌های اشغالی پس از شروع آتش بس در غزه/ ورود کامیون‌های سوخت و کمک‌های بشردوستانه از گذرگاه رفح/ فلسطینیان در حال بازگشت به منازل خود در شمال غزه

روز پنجاه و دوم/ آتش بس غزه: آتش بس غزه دو روز دیگر تمدید شد/ حماس توانست ثابت کند در شمال نوار غزه شکست نخورده است

روز پنجاه و سوم/ آتش بس غزه: مقاومت فلسطین: هرگونه نقض آتش‌بس در غزه توسط رژیم صهیونیستی را زیر نظر داریم

روز پنجاه چهارم/ آتش بس غزه: آتش بس غزه دو روز دیگر تمدید شد/ حماس توانست ثابت کند در شمال نوار غزه شکست نخورده است/ یورش صهیونیست‌ها به جنین ادامه دارد

روز پنچاه و پنجم: احتمال از سرگیری جنگ در غزه/ آتش‌بس فقط یک روز تمدید شد/ انصار الله یمن به از سرگیری حملات علیه رژیم صهیونیستی تهدید کرد

روز پنجاه و ششم: پایان آتش بس موقت در غزه و آغاز حملات رژیم صهیونیستی/ درگیری‌های شدید نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی/کمک تسلیحاتی آمریکا به رژیم صهیونیستی

روز پنجاه و هفتم: جنایت هولناک صهیونیست‌ها در جبالیا و شهادت بیش از ۱۰۰ فلسطینی/ راکت باران تل‌آویو توسط مقاومت فلسطین

روز پنجاه و هشتم: تلفات سنگین صهیونیست‌ها در نبرد با رزمندگان مقاومت/ حملات بی‌وقفه مقاومت فلسطین به مناطق اشغالی/ حمله به رزم‌ناو آمریکا در دریای سرخ

روز پنجاه و نهم: دو حمله به جولان اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت/ هنوز ۱۳۷ اسرائیلی دیگر در غزه اسیر هستند

روز شصتم: هلاکت نظامیان صهیونیست در کمین‌های پی در پی رزمندگان مقاومت / ضربات بی‌وقفه حزب الله به رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی

روز شصت و یکم: بیمارستان کمال عدوان از خدمت خارج شد/ کشتار بی‌رحمانه غیرنظامیان فلسطینی در غزه ادامه دارد/ ۲۳ خودروی نظامی رژیم صهیونیستی منهدم شد

روز شصت دوم: عصبانیت رژیم صهیونیستی از نامه گوترش به شورای امنیت/ انهدام ۱۳۵ خودروی زرهی اشغالگران طی ۷۲ ساعت/ رژیم صهیونیستی غیرنظامیان با پرچم سفید را هم هدف قرار داد

روز شصت و چهارم: تلفات‌گیری رزمندگان مقاومت از ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد/ محکومیت اقدام آمریکا در وتوی آتش بس در غزه/ حملات بی‌وقفه حزب‌الله به پایگاه‌های اسرائیل/ کمک جدید تسلیحاتی آمریکا به رژیم صهیونیستی

روز شصت و پنجم: تحلیلگر نظامی هاآرتص: شرایط نبرد در غزه پیچیده‌تر شده است/ هلاکت بیش از ۳۰ صهیونیست طی درگیری‌های روز گذشته غزه/ روزنامه‌نگار صهیونیست: تعداد حقیقی کشته‌ها سه برابر بیشتر از آن چیزی است که اعلام شده

روز شصت و ششم: ضربه سنگین یمن به تجارت دریایی رژیم صهیونیستی/ معاریو: در شبکه‌های اسرائیلی حقیقت را به جامعه "اسرائیل" نمی‌گویند/ مشاور امنیت ملی آمریکا آخر هفته راهی تل‌آویو می‌شود

روز شصت و هفتم: هدف قرار گرفتن یک کشتی دیگر در باب المندب/ درگیری شدید مقاومت با اشغالگران در جنین/ احتمال حمله رژیم صهیونیستی به تشکیلات خودگردان فلسطین

روز شصت و هفتم: هدف قرار گرفتن یک کشتی دیگر در باب المندب/ درگیری شدید مقاومت با اشغالگران در جنین/ احتمال حمله رژیم صهیونیستی به تشکیلات خودگردان فلسطین

روز شصت و هشتم: کمین‌های پی در پی رزمندگان مقاومت برای نظامیان صهیونیست/ کارشناس صهیونیست: ارتش اسرائیل قادر به تحقق اهداف خود در غزه نخواهد بود/ درگیری شدید در محله شجاعیه و تلفات رژیم صهیونیستی

روز شصت و نهم: انهدام ۳۱ تانک مرکاوا و ۱۱ نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در یک روز/ هلاکت ۱۰ صهیونیست در حمله رزمندگان مقاومت فلسطین/ رژیم صهیونیستی دست به دامن مصر شد

روز هفتادم: نتانیاهو: ما در جنگی وجودی قرار داریم/ شرکت‌های کشتیرانی در حال توقف عبور کشتی‌های خود از دریای سرخ هستند/ جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان کمال عدوان

روز هفتاد و یکم: نتانیاهو: ما در جنگی وجودی قرار داریم/ شرکت‌های کشتیرانی در حال توقف عبور کشتی‌های خود از دریای سرخ هستند/ جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان کمال عدوان

روز هفتاد و دوم: انهدام ادوات زرهی ارتش رژیم صهیونیستی ادامه دارد / لاپید: نتانیاهو نباید در قدرت باقی بماند / ۷۰ درصد صهیونیست‌ها خواستار توقف جنگ و مبادله اسرا هستند

روز هفتاد و سوم: شمار شهدای غزه به مرز ۱۹ هزار نفر رسید/ اولمرت: نتانیاهو فاجعه‌ای "ملی" در تاریخ اسرائیل است/ صهیونیست‌ها طرح‌هایی را برای حمله به جنوب لبنان آماده کرده‌اند

روز هفتاد و چهارم: نظامیان مجروح صهیونیستی حاضر به دیدار با نتانیاهو نشدند/ شهادت حدود ۳۰۰ فلسطینی در حمله رژیم صهیونیستی به مراکز وابسته به آنروا/ حمله راکتی مجدد مقاومت به تل‌آویو

روز هفتاد و پنجم: تلاش‌ها برای آتش بس ادامه دارد/ شرکت‌های باربری صهیونیستی اجازه ورود به بنادر مالزی را ندارند/ انصارالله یمن: آماده نبرد مستقیم با آمریکا و اسرائیل هستیم/ شهدای غزه به ۲۰ هزار نفر رسید

روز هفتاد و ششم:عقب‌نشینی تیپ گولانی از غزه پس از ضربات مقاومت/انهدام ۷۲۰ خودروی زرهی دشمن از آغاز جنگ

روز هفتاد و هفتم: ناامیدی آمریکا از پیشروی کند ارتش رژیم صهیونیستی/ گوترش: حملات و عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی مانع از ارسال کمک‌ها به غزه شده است

روز هفتاد و هشتم: تهدید مجدد بن‌گویر به خروج از ائتلاف / تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو / احتمال پایان جنگ در غزه بدون تحقق اهداف رژیم صهیونیستی

روز هفتاد و نهم: شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی: اسرائیل هنوز به کاهش توان و قدرت حماس نزدیک نشده است / حملات مکرر حزب الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

روز هشتادم: جنایت هولناک صهیونیست‌ها در اردوگاه المغازی/ بیش از ۸۰۰۰ کودک در حملات رژیم صهیونیستی شهید شدند/ یورش مجدد نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختر

روز هشتاد و یکم: اوج گیری تنش میان مقامات سیاسی و امنیتی رژیم صهیونیستی / لاپید: اگر حادثه هفتم اکتبر در دوره نخست وزیری من اتفاق می‌افتاد، همان روز اول استعفا می‌دادم

روز هشتاد و دوم: ادامه یورش‌ نظامیان صهیونیست به کرانه باختری / حملات موشکی بی‌امان حزب الله به مناطق اشغالی/ انهدام ده‌ها تانک و خودروی زرهی توسط رزمندگان مقاومت

روز هشتاد و ششم: ۵ تیپ دیگر از نیروهای ذخیره ارتش از نوار غزه عقب‌نشینی کردند / محاصره بیمارستان دولتی ثابت توسط صهیونیست‌ها / یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه نورالشمس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • BE ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
    0 0
    حمله به غزه به بهانه حذف حماس در واقع خودزنی برای رژیم نتایابو بیشرف است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس