کد خبر 1563415
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
کانال عبری: نتانیاهو از عملکرد قطر در مذاکرات برای آزادی اسیران ناراضی است

شبکه ۱۳ عبری اعلام کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نارضایتی خود را از روند توافق برای آزادی اسیران صهیونیست در نوار غزه و عملکرد قطر در این زمینه ابراز کرده‌است.

به گزارش مشرق، این کانال اضافه کرد که نتانیاهو در مذاکرات اخیر بر عصبانیت خود از قطر تاکید کرد و گفت که باید فشار بیشتری بر دوحه وارد شود.

کانال عبری گزارش داد نتانیاهو از تیم مذاکره کننده اسرائیلی خواسته‌است تا میزان پیشرفت در محور میانجیگری مصر در رابطه با پرونده «اسیران صهیونیست» را بررسی کند.

به گزارش این شبکه، نتانیاهو موضع خود را پس از ترور صالح العاروری، معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و قبل از دیدار شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، نخست وزیر و وزیر امور خارجه قطر با هیئتی از خانواده‌های اسیران بیان کرد.

پیش از این، رادیو اشغالگر به نقل از خانواده اسیران بازداشت شده در غزه که از قطر بازگشته‌اند، گزارش داده بود که «دیدارهای آنها در آنجا بسیار مثبت بوده‌است».

وبگاه آکسیوس به نقل از یک مقام قطری نوشت: «شیخ محمد بن عبدالرحمان آل ثانی، نخست وزیر قطر به خانواده ۶ زندانی آمریکایی و اسرائیلی در دوحه اطلاع داد که قتل صالح العاروری تلاش‌ها برای دستیابی به توافق تبادل اسیران جدید را پیچیده کرده‌است.»

این مقام افزود: نخست وزیر قطر به خانواده‌های اسیران آمریکایی و اسرائیلی در مورد چالش‌های پیش روی دوحه در تلاش برای دستیابی به توافق جدید توضیح داد.

وی ادامه داد: قطر به خانواده‌های بازداشت شدگان اطلاع داد که گفت‌وگو با حماس به ویژه پس از اتفاقی که در بیروت رخ داد دشوارتر شده‌است.

آکسیوس همچنین به نقل از این مقام قطری گزارش داد که حفظ کانال‌های ارتباطی با حماس به دلیل تشدید بمباران در غزه و جاهای دیگر دشوارتر می‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اميد IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    1 0
    خدا لعنت كند تفكر صهيونيست را كه فرزند نا مشروع كشورهاي غربي است و عثماني ها بزرگترين ضربه را به مسلمانان وارد كردند
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      0 0
      شعورت در همین حده !؟ خود غربی ها عثمانی ها رو متلاشی کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس