وزیر کابینه نتانیاهو خواستار شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در نوار غزه شد

در حالی که مقاومت فلسطینان در برابر تجاوز همه جانبه رژیم صهیونیستی وارد چهارمین ماه خود شده است، وزیر افراطی کابینه رژیم صهیونیستی خواستار شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در نوار غزه شده است.

به گزارش مشرق، تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه در حالی وارد نود و چهارمین روز خود شده و هنوز به اذعان مسئولین صهیونیست جز خسارت برای این رژیم عایدی نداشته است که بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه با تکرار اظهارات خود علیه صاحبان سرزمین فلسطین گفت که این رژیم باید برای همیشه نوار غزه را تحت سیطره خود بگیرد.

این وزیر افراط گرای کابینه نتانیاهو در مصاحبه‌ای تلویزیونی خواستار شهرک سازی صهیونیست‌ها در نوار غزه شد و افزود: اسرائیل بدون حضور غیرنظامیان(صهیونیست‌ها) قادر به کنترل دائمی غزه نخواهد بود تا (به تعبیر وی) تروریسم جایی برای رشد نداشته باشد.

در حالی که طی دو سه سال اخیر رشد مقاومت مشروع ضد اشغالگری در کرانه باختری به کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شده است، اسموتریچ در اظهار خشم خود از این قضیه مدعی شد: ببینید چرا جنین و طولکرم(در کرانه باختری) به پایتخت‌های تروریسم تبدیل شده‌اند، زیرا هیچ شهرک یهودی در آنجا وجود ندارد.

اسموتریچ به اظهارات افراطی در داخل محافل صهیونیست نیز مشهور است. تازه‌تربین آن چند روز پیش بود که وی با ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی درباره لزوم آواره کردن ساکنان غزه، اشغال مجدد نوار غزه و شهرک سازی در آنجا صحبت کرد.

وزیر کابینه رژیم اشغالگر صهیونیست اواخر نوامبر گذشته نیز درباره فلسطینیان کرانه باختری گفته بود دو میلیون نازی در آنجا هستند.

این در حالی است که آمریکا هم از سخنان این دو زیر کابینه نتانیاهو درباره آینده ساکنان فلسطینی نوار غزه به شدت انتقاد کرد.

متیو میلر، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا سه‌شنبه هفته گذشته سخنان بتسالل اسموتریچ، وزیر دارایی و ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی اسرائیل را «تحریک‌کننده و غیرمسوولانه»‌ خواند.

این دو وزیر صهیونیست که به جناح راست افراطی کابینه ائتلافی اسرائیل تعلق دارند، خواستار کوچاندن فلسطینی‌ها به خارج از سرزمین خود در غزه شده بودند.

میلر گفت: «کابینه اسرائیل و نخست وزیر آن بارها به ما اطمینان داده‌اند که این سخنان بیانگر سیاست رسمی اسرائیل نیستند.»

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس