یادواره شهید داود مایلی - کراپ‌شده

مراسم سالگرد شهید داود مایلی سه‌شنبه ۲۶ دی ماه همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در قطعه ۵۳ بهشت زهرا و در جوار مزار مطهر شهید برگزار خواهد شد.

به گزارش مشرق، آیین پاسداشت سالگرد شهادت شیر نخلستان های شلمچه، بسیجی شهید داود مایلی برگزار می‌شود.

برگزاری سالگرد شهید مایلی در بهشت زهرا(س)

این مراسم سه‌شنبه ۲۶ دی ماه همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در قطعه ۵۳ بهشت زهرا(س) و در جوار مزار مطهر شهید برگزار خواهد شد.

شهید داود مایلی، برادر استاد خلبان سردار شهید «حاج احمد مایلی» بود. سردار مایلی، فرمانده یگان ویژه هوایی «صابرین» و یگان ویژه هوایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران، در جریان یک عملیات شناسایی در منطقه ایرانشهر سیستان و بلوچستان در نوزدهم مهرماه ۱۳۹۵ به شهادت رسید. او در بیشتر عملیات‌های مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در مناطق عملیاتی کردستان و مناطق مرزی سیستان و بلوچستان حضور داشت و در دفاع از حریم اهل بیت و آموزش نیروهای جهان اسلام از جمله حزب الله لبنان و مدافعان حرم نقش مهم و تأثیرگذاری داشت.

در بخشی از وصیتنامه شهید داود مایلی می‌خوانیم:

برادران و خواهران حزب‌الله‌ امام بزرگ و عزیز را تنها نگذارید. و همیشه از فرامین او اطاعت کنید. که این مرد بحق وارث خون حسین(ع) است اگر در کربلا نبودید که امام حسین (ع) را یاری کنید. امروز حادثه کربلا در ایران تکرار شده و همه دشتهای کشور عزیز ما کربلا گشته بشتابید بسوی کربلا و اسلام را زنده کنید که امروز روز یاری کردن اسلام است و هر کس امروز ساکت بنشیند. فردای قیامت پشیمان خواهد شد و همانگونه که حضرت امیرالمومنین علی (ع) گفته است همه ما روزی خواهیم مرد ولی چه بهتر که درراه خدا باشد. پس بشتابید و از اسلام دفاع کنید.

من اعلام می کنم که این راه را با چشمان باز انتخاب کردم. و به جبهه رفتم تا به امام عزیز لبیک گفته و دین خود را باسلام ادا کنم. ای امت حزب‌الله شهدا را از یاد نبرید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس