شهید حاج احمد مایلی - کراپ‌شده

مراسم سومین سالگرد شهادت استاد خلبان سردار «حاج احمد مایلی» مصادف با تاسوعای حسینی در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) تهران برگزار می شود.

به گزارش مشرق، مراسم سومین سالگرد شهادت استاد خلبان سردار «حاج احمد مایلی» مصادف با تاسوعای حسینی در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) تهران برگزار می شود.

آئین بزرگداشت سومین سالروز شهادت سردار شهید «حاج احمد مایلی» روز یکشنبه هفدهم شهریور و همزمان با شب تاسوعای حسینی (سالروز شهادت شهید به تاریخ قمری) از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) با حضور پرشور مردم تهران برگزار خواهد شد.

 استاد خلبان سردار شهید «حاج احمد مایلی» فرمانده یگان ویژه هوایی «صابرین» و یگان ویژه هوایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران بود که در جریان یک عملیات شناسایی در منطقه ایرانشهر سیستان و بلوچستان در نوزدهم مهرماه ۱۳۹۵ به درجه رفیع شهادت نائل شد. ایشان در بیشتر عملیاتهای مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در مناطق عملیاتی کردستان و مناطق مرزی سیستان و بلوچستان حضور داشته و در دفاع از حریم اهل بیت و آموزش نیروهای جهان اسلام از جمله حزب الله لبنان و مدافعان حرم نقش مهم و تاثیرگذار داشت. شهید «مایلی» با راه اندازی گشتهای هوایی در مناطق مرزی سیستان و بلوچستان در ایجاد امنیت این منطقه استراتژیک بسیار موثر بود.

گفتنی است شهید «داود مایلی»، برادر شهید «حاج احمد مایلی» بود که در جریان عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس