کد خبر 1567721
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
AFC پرسپولیس را نقره‌داغ کرد/ ۸۰ هزار دلار جریمه به خاطر پرتاب مواد آتش‌زا

کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا از جریمه ۸۰ هزاردلاری باشگاه پرسپولیس به دلیل اتفاقات رخ داده در جریان دیدار این تیم با استقلال تاجیکستان خبر داد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC)، اتفاقات رخ داده در دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان درخصوص اقدام هواداران در پرتاب سه ماده آتش‌زا (شامل مواد دودزا و بمب) و رفتار نادرست را ناقض بندهای ۶۵.۱ و ۶۴.۱ آیین‌نامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا دانست که به ترتیب مستوجب ۱۰ و ۵ هزار دلار جریمه نقدی است.

هم‌چنین پرتاب بطری و لیوان آب به سوی داوران و تیم الدحیل نیز از چشم کنفدراسیون فوتبال آسیا دور نماند و این نهاد تصمیم به جریمه پرسپولیس کرد. با تصمیم کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه پرسپولیس به دلیل نقض ماده ۶۵.۱ آیین‌نامه انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرداخت ۵۵ هزار دلار و به دلیل نقض ماده ۶۴.۱ این آیین‌نامه، به پرداخت ۱۰ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شده است.

به این ترتیب باشگاه پرسپولیس در مجموع باید جریمه‌ای به میزان ۸۰ هزار دلار به AFC پرداخت کند. ضمن اینکه هر دو جریمه دلاری باید طی ۳۰ روز از تاریخ صدور رأی پرداخت شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ... IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    1 0
    بدون اورده ای پول بیت المالو بفنا دادن رفت تیم های شهرستانی بود الان هجمه ها بالا رفته بود
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    1 0
    انشالله از بیت المال مسلمین و از صندوق بازنشستگی تامین می شود و جای هیچ نگرانی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس