کد خبر 1570628
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه چند ایرانی

وزارت خزانه‌داری آمریکا به بهانه‌های واهی از وضع تحریم‌هایی توسط این کشور به همراه انگلیس علیه چند ایرانی خبر داد.

به گزارش مشرق، وزارت خزانه داری آمریکا به همراه انگلیس امروز دوشنبه از وضع تحریم‌ های جدیدی علیه ایران به بهانه های واهی خبر داد.

وبگاه وزارت خزانه داری آمریکا خبر داد: امروز، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا (OFAC) به همراه انگلیس در حال انجام اقدامات مشترکی علیه شبکه ای از افرادی هستند که مخالفان ایرانی و فعالان مخالف را هدف قرار می دهد!

بر اساس ادعای این وبگاه، آمریکا و انگلیس افرادی را تحریم کردند که به ادعای آن‌ ها «مخالفان ایرانی» در کشورهای دیگر را هدف قرار می‌ دادند.

این وبگاه اضافه کرد که برخی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحریم های مذکور قرار گرفته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی عصبانی AU ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    از ماست که بر ماست. وقتی ما انقدر احمق و یا حقارت پذیر هستیم که کشور کثیفی نظیر انگلیس را که در طی زمان ابر قدرتی خود دستش بخون میلیونها انسان در سراسر دنیا اغشته بوده است و حتی با قتل عام میلیون‌ها ایرانی در اوایل سالهای 1900 میلادی -که با عدم دسترسی به غذا / گرسنگی رقم زد کوته فکران این مملکت این کشور را که هیچ سهمی/و حقی در مذاکرات برجام نداشته و تنها بعلت حماقت تیم ایران به عنوان کشوری نظارتی به این گفتگوها دعوت شده بود را یکی از صاحب اختیاران خود خوانده و هنوز بعد از ۸-۹ سال نشسته و حقارت از جانب کثافتهایی که در هیچ نقطه جهان وجه ای ندارند را میپزیرند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس