کد خبر 1572314
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
افزایش شمار کشته‌شدگان حمله اوکراین به لوهانسک به ۲۸ نفر

رسانه‌های روسی اعلام کردند شمار کشته و زخمی‌های تازه‌ترین حمله ارتش اوکراین به منطقه لوهانسک به ۳۸ نفر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، شمار کشته و زخمی‌هایِ حمله اخیر نیروهای ارتش اوکراین به شهر لیسیچانسک در منطقه لوهانسک به ۲۸ کشته و ۱۰ زخمی افزایش یافت.

ساعاتی پیش وزارت فوریت‌های اضطراری روسیه اعلام کرد در پی حمله ارتش اوکراین به شهر لیسیچانسک در جمهوری خلق لوهانسک و بمباران یک نانوایی، دست کم ۲۰ نفر کشته شدند.

این وزارت اعلام کرد: تیم‌های امداد و نجات ۲۰ جسد را بعد از بمباران از زیر آوار بیرون کشیده‌اند. امدادگران به‌رغم خطر حمله مجدد همچنان به آواربرداری و عملیات جست و جو برای یافتن افراد یا اجسادی که زیر آوار هستند، ادامه می‌دهند.

مقامات منصوب روسیه در جمهوری خلق لوهانسک گفته‌اند که نیروهای ارتش اوکراین عصر دیروز به یک نانوایی در لیسیچانسک حمله کرده‌اند و عملیات امداد و نجات تمام طول شب در جریان بوده است.

جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک و مناطق زاپروژیا و خرسون در سپتامبر ۲۰۲۲ برای پیوستن به روسیه همه‌پرسی برگزار و اکثریت رای‌دهندگان با الحاق این مناطق به روسیه موافقت کردند. این مناطق هم‌اکنون بخشی از روسیه محسوب می‌شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • عمیر IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 1
    سزای جدایی طلب همینه زنده باد پرسنل اوکراینی !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس