به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری، فعال رسانه در توئیتی نوشت:

‏چرا آمریکا علیرغم تحقیر شدن، به ماندن در منطقه اصرار دارد؟!

پروژه اخراج آمریکا از غرب آسیا مدت ها است کلید خورده. این پروژه را ایران راهبری میکند؛ این را خود آمریکایی ها نیز بارها عنوان کرده اند. ادامه حضور ایالات متحده در آسیای غربی دیگر به سادگیِ سابق نیست، چون با گروه های مقاومتی طرف است که هر روز به سلاح های جدیدتری مجهز میشوند. آمریکا نه قادر به از بین بردن آنها است و نه میتواند با حامی اصلی شان وارد درگیری شود.

شرایط آنقدر برایشان سخت شده که حالا از درون آمریکا هم زمزمه های مخالفی به گوش میرسد و بخشی از طیف های سیاسی از سران آمریکا میپرسند این اصرار به ماندن چه نفعی برای واشنگتن دارد؟! همین که این پرسش کم کم میرود که به یک پرسش رایج در جامعه آمریکایی بدل شود، بدان معنی است که مقاومت توانسته نصف راه را با موفقیت طی نماید. چه بسا این پرسش در آینده به کمپین های انتخاباتی هم راه یابد!

واقعیت این است که با وضع موجود، آمریکا نیز چندان مایل به ماندن و تحقیر شدن نیست، لیکن وقتی اسرائیل را در یک تنگنای خفه کننده میبیند، تلاش میکند تا آنجایی که برایش مقدور است از نابودی رژیم صهیونیستی جلوگیری نماید. تلاشی که به نظر نمیرسد قرین موفقیت باشد و سرانجام، روزی که احتمالا خیلی هم دور نیست مجبور به ترک منطقه میشود و اسرائیل را به دست سرنوشت خواهد سپرد!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    4 4
    تحقیر شدن خخخخخخخخخ دلتونو با همین تخیلات خوش کنید
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    3 3
    فعلا در غرب آسیا هرکسی کله اش را میخاد بالا بیاره پشت گردنی از آمریکا می خورد، آمریکا اگه احساس کنه که زورش کمه فرار خواهد کرد مثل افغانستان.
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    2 2
    چون یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکش زبون آدمیزاد حالیش نمیشه و فقط تودهنی و پس گردنی حالیشه!!
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    0 2
    به نظر من امریکا خارج نخواهد شد به این راحتی ها ....برای ماندن به یک نیروی اسیب ناپذیر دارد که فکر میکنم تا سال 2025 به ان دست پیدا کند
  • طاها IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    1 0
    👌

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس