انتخابات نمایه

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۵ از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نسبت به ثبت مشخصات درگاه ستاد انتخابات مجازی خود در سامانه «انتخاب ایران» اقدام کنند.

به گزارش مشرق، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۵ از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواست نسبت به ثبت مشخصات درگاه ستاد انتخابات مجازی خود در سامانه «انتخاب ایران» اقدام کنند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی نامزدهای محترم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می رساند، در راستای اجرای ماده ۷۸ قانون انتخابات مذکور مقتضی است ضمن اعلام نشانی و مشخصات دقیق درگاه ستاد انتخابات مجازی خود به صورت تارنمای اینترنتی و معرفی مسئول آن به فرمانداری های مرکز حوزه انتخابیه مربوطه، پیوند آن را در سامانه انتخاب ایران به نشانی https://entekhab.moi.ir ثبت کنید.

همچنین می بایست پیوند (لینک) سایر درگاه های مجازی قانونی اعم از پیام رسان‌های اجتماعی و برنامک و... را در تارنمای مذکور قرار داده و اعلام کنید.

لازم به ذکر است آن دسته از تبلیغات و فعالیت های انتخاباتی نامزدها در فضای مجازی مجاز و قانونی است، که در این تارنما و درگاه های معرفی شده در آدرس فوق ثبت شده باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
    0 0
    در جهان امروز کشورهای زیادی هستند مانند اکثر کشورهای خاورمیانه، که در آنها مردم رای می‌دهند اما به عنوان کشور دموکراتیک شناخته نمی‌شوند و یا اصول دموکراسی در آنها در حداقل ممکن رعایت می‌شود. در این کشورها با استفاده از تکنیک‌های مختلفی مانند کنترل رسانه‌ها، بیرون کردن رقبا، و تقلب در انتخابات، حقوق و آزادی‌های شهروندان کنترل و محدود می‌شود و در عمل روند تصمیم‌گیری‌های حکومت‌ها به گونه‌ای پیش می‌رود که به نتیجه دلخواه‌شان برسند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس