به گزارش مشرق،کانال تلگرامی یک حرف از هزاران در مطلبی به این پرسش پاسخ می دهد که چرا و چگونه ۹۵ درصد یهودیان اسرائیل از نسل‌کشی حمایت می‌کنند:

داده‌های نظرسنجی موسسه آگام نشان می‌دهد که حدود ۶۰ درصد از یهودیان اسرائیل با اجازه ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه مخالف هستند. یعنی ۶۰ درصد یهودیان اسرائیلی معتقدند تمام ۲.۲ میلیون نفر در غزه باید از کم آبی و گرسنگی بمیرند. ۹۵ درصد از یهودیان اسرائیلی معتقدند ارتش اسرائیل از مقدار مناسب یا بسیار کم نیرو در غزه استفاده کرده‌است. این آمار بر اساس نظرسنجی اواسط ژانویه ۲۰۲۴ از میان یهودیان اسرائیل به دست آمده است.

حکم اخیر دیوان بین‌المللی دادگستری نظر کارشناسان را تأیید می‌کند: آنچه اسرائیل در غزه مرتکب می‌شود نسل‌کشی است. به همین دلیل است که دادگاه به اسرائیل دستور داد تا تمام اقداماتی را که در اختیار دارد برای جلوگیری از اعمال نسل‌کشی اتخاذ کند. قاضیان دادگاه ادعای آفریقای جنوبی را پذیرفته‌اند و در نگاه اول، اگرچه این حکم نهایی نیست، آنها سخنان و اقدامات اسرائیل را نسل کشی تلقی می‌کنند.

برای یک صهیونیست لیبرال اسرائیلی، اسرائیل ارتشی است که تروریست‌هایی را هدف قرار می‌دهد که قصد کشتن غیرنظامیان را دارند و علیه تروریست‌هایی که غیرنظامیان را می‌کشند می‌جنگد.

این باور که آنها تروریست هستند عمیقاً در نظم اجتماعی اسرائیل ریشه دوانده‌است. به اسرائیلی‌ها همواره یادآوری می‌شود که هر بار که وارد ایستگاه اتوبوس، مرکز خرید یا کافه می‌شوند، از فلسطینی‌ها بترسند. بنابراین اسرائیلی‌های یهودی از پیاده‌روی در محله‌های فلسطینی، رانندگی در شهرهای عرب‌نشین اسرائیلی یا ارائه خدمات در روستاهای اسرائیلی عرب می‌ترسند. آنها همچنین از خرید از فروشگاه‌های عرب یا استخدام کارمندان عرب در هراسند.

گزارش‌های بی‌شماری که به دقت آپارتاید اسرائیل، استفاده ارتش اسرائیل از سپر انسانی، گرسنگی به عنوان سلاح جنگی و اکنون نسل کشی را مستند می ‌کنند یک اصل اساسی زندگی یهودیان در اسرائیل را نقض می‌کند: نیروهای دفاعی اسرائیل بچه های خوب هستند. با این حال برای یهودیان اسرائیلی این یک اصل است که هیچ واقعیت یا گزارشی نمی‌تواند آن را زیر سوال ببرد.

اما یک مشکل عمیق‌تر از پروپاگاندا و سربازی اجباری وجود دارد. مشکل در هسته ایده دولت یهود نهفته است؛ این که اسرائیل و ارتش آن، که یک کشور و یک ارتش یهودی هستند، برای محافظت از یهودیان، در خدمت منافع یهودیان و در راستای تضمین رفاه یهودیان است!

بنابراین، اگر یک یهودی نیازمند باشد، یهود و ارتش آن باید برای نجات او تلاش کنند. حالا به قول یکی از ناظران: ۶۰ درصد اسرائیلی‌ها معتقدند که فلسطینی‌ها نباید به کمک‌های بشردوستانه دست یابند، چراکه حماس بیش از ۱۰۰ اسرائیلی یهودی را گروگان گرفته است.

منطق دولت یهود، ترجیح زندگی یهودی و تعهد به تضمین امنیت یهودیان بیش از هر چیز به مقصد نهایی خود رسیده است: حمایت قاطع از یک نسل کشی محتمل.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    1 0
    چون خودشون رو برتر میدونند و به بقیه میگن حیوون در صورتی که خودشون حیوونن
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
    0 0
    اگر نسل کشی کردند دیگه حرفی نیست ما هم باید اونها را نسل کشی کنیم چون اینها با این هجمه ها بالاخره جمهوری اسلامی را از بین خواهند برد دیر یا زود و البته تعییرات نسلی بگدار فبل از مرگ نسل یهودی های اسراییل را کامل منقرص کنیم خواهش می کنم همچین جراتی داشنه باشید و بعد با هم بمیریم این از زندگی در جهانی که انسانها قراره درش روبات بشند بهتره در صمن از یهودی ها هم انتقاممون را کامل می گیریم تمام هفت نیلیونی که در انجا هستند باید لمیرند اجازه بدید وداع درست و با شکوه داشته باشیم در پایان تاریخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس