۱۸۵ هزار معلم در برگزاری انتخابات مشارکت دارند

وزیر آموزش و پرورش گفت: ۱۸۵ هزار معلم در فرآیند انتخابات و رأی‌گیری مشارکت می‌کنند.

به گزارش مشرق، رضامراد صحرایی امروز در آیین انعقاد تفاهمنامه تامین مسکن فرهنگیان گفت: امروز یک نقطه عطف است چرا که مدت زمان زیادی است درباره تامین مسکن فرهنگیان صحبت می‌شود.

وی افزود: تامین مسکن برای فرهنگیان بسیار اهمیت دارد و نفع این موضوع برای کشور است، چون معلمان گره گشا، تصویرساز و معمار هویت آینده کشور هستند.

صحرایی بیان کرد: هر مدرسه یک ایران کوچک است که معلمان این تصویر را می‌سازند، معیشت معلمان باید در همه مولفه‌ها تامین شود و مرجعیت معلم اهمیت دارد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: خانواده‌ها فرزندان را به معلمان می‌سپارند و معلمان امانت‌دار هستند، چون روزانه ۱۶.۵ میلیون دانش‌آموز به معلمان سپرده می‌شوند.

صحرایی گفت: هر آرزویی که برای سال‌های آینده داریم روز جمعه در انتخابات رقم زده می‌شود. انتخابات دستاورد انقلاب، شهدا و مجاهدان است و در این روز می‌توانیم برای شکوفایی کشور نقش آفرینی کنیم حضور ما در این عرصه مهم توجه به آینده کشور است.

وی تاکید کرد: هر کس به آینده کشور در سطح کلان و آینده فرزند خود در سطح خانواده توجه دارد با شرکت در انتخابات موجب تضمین ساخت آینده کشور می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: با قانون‌های مصوب و حمایت دولت بن بست ساخت مسکن برای فرهنگیان برداشته شد. تعاونی‌هایی که مسکن برای فرهنگیان می‌ساختند امروز بهترین اماکن مسکونی هستند و موجب فرهنگسازی در مناطق شده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    معلم های ضد انقلاب اغتشاشطلب خادم انتخابات؟!!!! .... مسخره ها
  • IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    2 0
    معلمین سربازان پیاده شطرنج انتخابات ؟؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس