کد خبر 1574525
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
استخدام ۹۲ هزار نیروی جدید در آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: تا پایان سال آینده ۹۲ هزار نفر در آموزش و پرورش کشور جذب خواهند شد که از این تعداد ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ و مابقی این معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش سطح کشور خواهند پیوست.

به گزارش مشرق، رضامراد صحرایی در جمع مدیران و روسای مناطق و نواحی آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر اهمیت توجه به نیروی انسانی در آموزش و پرورش؛ گفت: تا پایان سال آینده ۹۲ هزار نفر در آموزش و پرورش کشور جذب خواهند شد که از این تعداد ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ و مابقی این معلمان از طریق دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش سطح کشور خواهند پیوست.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شعار مدرسه قوی ایران قوی، گفت: اقتصاد، فرهنگ، جامعه و سیاست قوی نمی‌شود مگر در مدرسه، با مدرسه و از مدرسه باشد. صحرایی افزود: راز بهره‌وری بخش خصوصی و بهره‌وری مدارس غیردولتی به علت به هم پیوسته بودن اجزای آن است و یکی از تفاوت‌های این دو بخش در اینست که بخش خصوصی، چون خود باید درآمدزایی کند، زمان را کم می‌کند. به گفته وزیر آموزش و پرورش، باید با هم و سریع آموزش و پرورش را بالا ببریم و این موضوع، با اتحاد و انسجام از درون و تعیین دستور کار ممکن است و در این راستا، اولین شریک ما، خانواده‌ها هستند بنابراین رفت و آمد پدر و مادرها به مدرسه باید افزایش یابد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • افشین IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    3 2
    جوانهای بدبخت از بیکاری با فوق لیسانس ماهی ۷ میلیون بابت حقوق می‌گیرند. متاسفم برای این دولت‌های ضد معلم
  • IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    1 2
    کاش دکتراها رو بدون ازمون جذب میکردند
    • IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      0 1
      دکترا می شناسم دوزار سواد نداره
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    تو رو خدا یه مقدار رو سواد وبصیرت افراد جذب شده حساس باشین معلم امده تو کلاس پرونه هفت قلم آرایش ولباس نامناسب وادا واطوار ..این بچه ها ازین معلم چی یاد می گیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس