زمان بازگشت پیروانی مشخص شد

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس به نامشخص بودن روز دربی پایتخت اعتراض کرد.

به گزارش مشرق، افشین پیروانی درمورد برتری ۴ بر ۲ پرسپولیس مقابل فولاد، اظهار داشت: ابتدا روز جهانی زن را تبریک می‌گویم. آرزو می‌کنم بانوان کشورمان روز به روز موفق‌تر و سالم‌تر باشند. از بانوانی هم که امروز به استادیوم آمدند، تشکر ویژه داشته و از آنها به خاطر بودنشان زیر باران عذرخواهی می‌کنم. ان‌شاءالله اتفاقی بیفتد تا بهتر بتوانند بازی را ببینند.

وی افزود: همچنین برای هم وطنان خوب‌مان و مردم عزیز سیستان و بلوچستان آرزوی سلامتی دارم و امیدوارم نگاه ویژه‌تری به آنها شود. به هواداران خوب پرسپولیس، بازیکنان و کادرفنی هم این برد را ویژه تبریک می‌گویم. واقعا بازی خوب و تماشاگرپسندی به نمایش گذاشتند. خدا را شکر فوتبال خوبی انجام دادیم و مستحق پیروزی بودیم.

مدیر تیم پرسپولیس درمورد درگیری‌ با تصویربردار در نیمه اول، توضیح داد: ما دخل و تصرفی در آن قضیه نداشتیم اما بحث سر این بود که داور چهارم مقابل تصویربردار قرار گرفته است. ما هم متوجه این قضیه شدیم اما از وظایف‌مان نیست که ورود کنیم. از راه دور دیدیم چه اتفاقی افتاد.

پیروانی درمورد اعتراض بازیکنان پرسپولیس به مشکلات مالی، گفت: باشگاه برای حل مشکلات مالی تلاش می‌کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی درمورد احتمال تغییر تاریخ دربی، توضیح داد: دوست داریم زودتر زمان بازی تعیین شود. هنوز نمی‌دانیم این بازی چهارشنبه برگزار می‌شود یا خیر و این قشنگ نیست. امیدوارم زودتر زمان را تعیین کنند. استقلال هم مثل ما می‌خواهد برنامه‌ریزی کند. اگر قرار است تصمیم دیگری گرفته شود باید زودتر بگویند و اگر برگزاری بازی منتفی است، تصمیم خود را اعلام کنند.

مدیر پرسپولیس درپاسخ به این سوال که آیا با برگزاری بازی در روز پنجشنبه با توجه به اینکه باید یکشنبه هفته آینده به مصاف پیکان بروند، مخالفت خواهند کرد، گفت: اجازه بدهید تصمیم گرفته شود و سپس صحبت کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس