خانواده‌های اسرای صهیونیست سیگنالی مبنی بر زنده بودن اسیران در غزه دریافت کرده‌اند

شامگاه جمعه، کانال ۱۲ عبری زبان گزارش داد که بستگان اسرای صهیونیست در غزه «سیگنال‌هایی» را از اعضای به اسارت درآمده خانوادهایشان دریافت کرده‌اند مبنی بر اینکه «زنده هستند».

به گزارش مشرق، این کانال گزارش داد: این هفته، ده‌ها خانواده اسیران از عزیزانشان که توسط حماس در اسارت هستند نشانه‌هایی دریافت کردند که نشان می‌داد، آنها «زنده» هستند.

این کانال عبری زبان توضیح داد: «به دلیل محدودیت‌های سانسور، نمی‌توان اطلاعات بیشتری را منتشر کرد، به جز اینکه خانواده‌ها اطلاعات جدیدی درباره عزیزانشان در اسارت شنیده‌اند.»

این کانال راه رسیدن این سیگنال‌ها به خانواده‌ها را فاش نکرد.

بر اساس آنچه رسانه‌های عبری زبان منتشر کرده‌اند، اخیراً اشغالگران از طریق واسطه‌ها از حماس خواسته‌اند تا فهرستی از اسامی اسیرانی که هنوز در غزه زنده هستند به دست آورند.

این کانال گزارش داد: «برخی از خانواده‌های اسیران، نه لزوماً آن‌هایی که سیگنال‌های مورد نظر را در این هفته دریافت کردند، قصد دارند فشار را افزایش دهند و به سمت فعالیت‌های شدیدتر از آنچه در شامگاه جمعه رخ داد و باعث بسته شدن بزرگراه بین بیت‌المقدس و تل‌آویو شد، حرکت کنند.»

خانواده‌های اسرای اسرائیلی خواستار توافق فوری برای تبادل اسرا در غزه با اسرای فلسطینی و آتش‌بس طولانی‌مدت در غزه هستند.

تظاهرات ساکنان اراضی اشغالی علیه کابینه

در راستای فشارها بر کابینه رژیم صهیونیستی عصر جمعه، تظاهرکنندگان رژیم صهیونیستی مسیر یک را در نزدیکی محور «بن شمن» به سمت شهر قدس اشغالی بستند و خواستار تحقق معامله فوری تبادل اسیران شدند.

گزارش شده‌است که در میان تظاهرکنندگان فعالان، خانواده‌ها و بستگان اسرای صهیونیست در نوار غزه نیز حضور داشتند.

در جزئیات آمده‌است، تظاهرکنندگان لاستیک‌های خودروها را در خیابان آتش زدند، در حالی که دیگران خود را در قفس‌هایی در وسط خیابان حبس کردند.

خانواده‌های این اسیران گفتند: «ما قبل از روز شنبه با هدف یادآوری به نخست‌وزیر و عموم مردم وارد قفس‌ها شدیم که بگوییم اسیران ۱۵۴ روز است که در جهنم هستند.»

تظاهرکنندگان از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستند که ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی و بتسلئیل اسموتریچ، وزیر دارایی این رژیم را نادیده بگیرد و برای بازگرداندن اسیران به خانه‌هایشان تلاش کند.

خانواده‌های اسیران صهیونیست از مردم خواستند «هوشیار باشند و از دولت و مسؤولان آن بخواهند که یک معامله فوری انجام دهند چرا که اگر اکنون توافقی صورت نگیرد، آنها را با تابوت به خانواده‌هایشان تحویل خواهند داد».

خانواده‌ها به نتانیاهو گفتند: «بدون تحویل گرفتن افراد اسیر شده، هیچ پیروزی به دست نمی‌آید. اگر اکنون نمی‌توانی به توافق برسی، برای کسی که می‌تواند فضا را باز کن!»

این تظاهرات در آستانه تظاهراتی برگزار می‌شود که قرار است عصر امروز-شنبه- علیه دولت نتانیاهو مجددا با درخواست برای برگزاری انتخابات و توافق فوری تبادل اسیران برگزار شود.

قطر و مصر با کمک آمریکا میان اشغالگران و حماس میانجیگری می‌کنند تا به توافق برسند.

در همین رابطه، کانال ۱۳ عبری زبان گفت: «مذاکرات برای معامله اسیران هنوز به نتیجه نرسیده‌است.»

این کانال اشاره کرد: در میان ترس از شکست مذاکرات، ارتش در حال آماده شدن برای گسترش جنگ در نوار غزه به مناطق دیگر است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود محمود IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    این یعنی یک شقه حلال و یک شقه حرام اسیر فلسطین مظلوم ودر زندان اسراییل کسی به فریادش نرسد ولی اسیر اسراییل باید آزاد شود
  • غنی سازی اورانیوم IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    فرودگاه ها و زیر ساخت های انرژی رژیم منهوس صهیونیستی باید آماج بی وقفه نیروهای مقاومت قرار گیرند .....آمریکا از آتش بس به عنوان روحیه و رساندن کامل تسلیحات استفاده می کند ....
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    0 0
    فقط باید زیرساخت های اقتصادی این رژیم منحوس مورد هدف قرار بگیرد تا مثل عربستان سر عقل بیایند هرچند به دلیل اصالت نداشتن این موشهای کثیف ، قبل از اینکه سر عقل بیایند ، به اذن الله نابود میشوند
    • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
      0 0
      امیدواریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس