کد خبر 1587805
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۳
واکنش حماس به رجزخوانی نتانیاهو

جنبش حماس به تهدیدهای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگر، که در آن وعده داده به رفح حمله کند و به تلاش برای ترور یحیی السنوار رئیس جنبش حماس در نوار غزه، ادامه دهد، پاسخ داد.

به گزارش مشرق، این جنبش در بیانیه‌ای اعلام کرد: نتانیاهو با تشدید جنگ نابودی علیه مردم ما در نوار غزه، از لفاظی‌های مذهبی برای دستیابی به اهداف سیاسی جنایتکارانه خود استفاده می‌کند.

حماس افزود: «تهدید به آزار و اذیت و کشتن رهبران مردم ما و تاکید بر عزمش برای انجام جنایت بزرگ در شهر رفح، چالشی شرم آور برای همه درخواست‌ها و مواضع بین‌المللی است که نسبت به هرگونه عملیات نظامی در شهر رفح که مملو از آوارگان است، هشدار می‌دهند.»

جنبش مقاومت حماس ادامه داد: آنچه توسط دولت تروریستی صهیونیستی به ریاست نتانیاهو به همراه گروه شهرک نشینان افراطی که مملو از افسانه‌های مزخرف و جنایتکارانه مذهبی هستند، از کشتار کودکان، زنان و سالمندان، سوزاندن و نابودی شهرها و نمادهای غیرنظامی، گرسنگی دادن به غیرنظامیان انجام می‌شود و نیز جنایاتی که تاریخ معاصر هرگز ندیده است، باعث می‌شود نامش به عنوان نمادی از شر و جنایتی که قبلاً هرگز بشریت در همه اعصار ندیده است شناخته شود.

نتانیاهو با تاکید بر اینکه ارتش اسرائیل وارد رفح خواهد شد، در رجز خوانی جدید خود گفت: «شما نمی‌توانید شر را با رها کردنش در رفح شکست دهید. ما وارد رفح خواهیم شد و همینطور السنوار را از بین خواهیم برد.»

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اکبر IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    5 3
    آخه چرا حمله کردید که حالا برای آتش بس التماس کنید.
    • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      2 3
      اگر خانه تورا بزور تصرف کنند وانواع ظلم هارا به خانواده تو انجام دهند وتمام اموالت راغصب کنند وهزاران بلای دیگر سرتو وخانواده ات بیاورند باز این حرف را مزنی؟
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    2 1
    نتانیاهو سگ کثیف هست ولی هر چی گفت انجام داد ... وقتی همه میگفتن جرات نداره زمینی وارد غزه بشه گفت که حتما اینکارو میکنم و انجامش داد ... الانم قطعا وارد رفح میشن ... لعنت بر اونایی که خون مردم بی گناه رو ریختن
  • US ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    0 2
    سلاح بدهید به حماس بعد جنگ رو تماشا کنیم!
  • TR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    2 1
    دیگه وقتشه که توی منطقه از تسلیحات اتمی استفاده بشه ، ۱۰۰۰ تا کلاهک هسته ای طی یک روز و مرگ ۴ میلیارد نفر در این نیمکره .. به امید آن روز عزیز و نابودی همه سیاستمواران کثافت باز
    • US ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      0 1
      نه بابا!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس