1

قرار گرفتن صهیونیست‌ها در حالت آماده‌باش بالا از یک‌سو و ارسال پیام‌های مقتدر دیپلماتیک و نظامی از سوی دیگر در کمتر از ۲۴ ساعت نشان از تغییر عقربه وضعیت در منطقه دارد.

سرویس سیاست مشرق- وزیر امور خارجه ساعتی پس از حمله صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق خبر از ارسال یک پیام ویژه به آمریکایی‌ها داده است، حسین امیر عبداللهیان نوشته است که پیام مهمی به دولت آمریکا به‌عنوان حامی رژیم صهیونیستی ارسال شد و آمریکا باید پاسخگو باشد.

وزارت خارجه گفته است که این پیام از طریق سفارت سوئیس در تهران به‌عنوان حافظ منافع آمریکایی‌ها به‌طرف سوم ارسال‌شده است، در روزهای اخیر گمانه‌هایی از باز شدن یک کانال جدید گفتگو میان ایران و آمریکایی‌ها شکل‌گرفته و به نظر می‌رسد جنایت صهیونیست‌ها در دمشق باعث شده است تا ارسال پیام‌های غیرمستقیم میان تهران و واشنگتن شکل جدی‌تری به خود بگیرد.

ارسال پیام به بایدن ساعاتی پس از جنایت در دمشق حکایت از آن دارد که تهران آمریکایی‌ها را به‌عنوان مسئول اصلی عملیات تروریستی اخیر دانسته و لحن پیام نیز حکایت از جدید آن دارد. به‌طور قطعی آمریکایی‌ها وظایفی را در روزهای اخیر بر عهده داشتند که از اجرای آن سرباز زده و حالا باید پاسخش را بدهند.

پیام تهران و پاسخ آمریکا در شبی که همه آماده انتقام هستند!

البته طرف آمریکایی خیلی زود و البته از یک کانال غیررسمی پاسخ پیام ایران را داده است، رسانه آمریکایی آکسیوس، که در دو سال اخیر اغلب اخبار محرمانه از مذاکرات غیرمستقیم میان ایران و آمریکایی‌ها را منتشر می‌کرد در گزارشی مدعی شد که آمریکا به ایران گفته است هیچ نقشی در این حمله و اطلاعات گسترده‌ای درباره یک ساختمان کنسولی مربوط به ایران در سوریه نداشته است.

آکسیوس دراین‌باره نوشت: این پیام نادر نشان می‌دهد که دولت بایدن، عمیقاً نگران است که این حمله اسرائیل، به گسترش درگیری در سطح منطقه و ازسرگیری حملات شبه‌نظامیان تحت حمایت ایران به نیروهای آمریکایی شود. آکسیوس مدعی شده است که یک مقام شورای امنیت ملی آمریکا به این نشریه گفته است که آمریکا هیچ نقشی در حمله اسرائیل نداشته و ما پیش از وقوع آن مطلع نبودیم.

پس از حمله تروریستی در دمشق در اقدامی مشترک مقامات صهیونیستی و آمریکایی می‌گویند تل‌آویو چند دقیقه پیش از انجام شدن حمله نیروی هوایی خود، به دولت بایدن اطلاع داد اما منتظر چراغ سبز نشان دادن آمریکا نیز نمانده است، البته این ادعا با واقعیت‌های میدانی هم‌خوانی ندارد زیرا پس از طوفان الاقصی کلیه اقدامات شناسایی و اطلاعاتی صهیونیست‌ها در اختیار تام آمریکایی‌ها بوده و اجرایی طرحی با ابعاد جنایت در کنسولگری ایران در دمشق نمی‌تواند طرحی بدون پیش‌بینی، مشارکت و همراهی با آمریکایی‌ها باشد.

شاهد این ماجرا آن است که پیش از حمله جنگنده صهیونیستی به سوریه یک جلسه مجازی محرمانه میان جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید و آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با مقامات ارشد صهیونیست انجام‌شده که طرف آمریکایی باید در مورد نتایج و موارد آن پاسخ‌گو باشد.

پیام شبانه ایران به آمریکا پس از حمله تروریستی در دمشق چه بود؟ / آیا لحظه انتقام از صهیونیست‌ها نزدیک است؟

یک منبع آگاه: آمریکا خودت را کنار بکش!

اما در پیام وزارت خارجه ایران به‌طرف آمریکایی چه مواردی بیان‌شده است که حالا کاخ سفید را به دادن پاسخ‌های شتاب‌زده مجبور کرده است؟ یک منبع آگاه به «مشرق» گفته‌شده است که در پیام تهران به واشنگتن از آمریکایی‌ها خواسته‌شده است تا حساب خود را با عاملان جنایت در دمشق روشن کرده و مشخص کنند در ادامه تحولات در منطقه در کدام سو قرار خواهند گرفت، این پیام روشن به معنای آن است که در پاسخ مقتدارنه و احتمالی ایران به صهیونیست‌ها آمریکا اگر به ادعای خودش از اصل عملیات تروریستی بی‌اطلاع بوده حق دخالت در ادامه مسیر و نحوه مواجهه و پاسخ قاطع ایران به جنایتکاران را نیز نخواهد داشت.

این پیام روشن نه‌تنها توسط وزارت امور خارجه بلکه از طریق پهپادهای گروه‌های مقاومت روز گذشته به تروریست‌های سنتکام در پایگاه التنف نیز ارسال‌شده است!

قرار گرفتن صهیونیست‌ها در حالت آماده‌باش بالا از یک‌سو و ارسال پیام‌های مقتدر دیپلماتیک و نظامی از سوی دیگر در کمتر از ۲۴ ساعت نشان از تغییر عقربه وضعیت در منطقه داشته و تحولات در روزهای آتی شکل دیگری به خود خواهد گرفت.

نشریه فارن پالیسی نزدیک به محافل نظامی آمریکا اخیراً در گزارشی درباره ابعاد برخوردها در منطقه نوشته است:

ایالات‌متحده باید مقدمات خروج اکثریت نیروهای خود را از عراق آغاز کند تا خطر ایجاد جنگ بزرگ‌تر را کاهش دهد. این فرآیندی است که زمان‌بر خواهد بود، اما به تأخیر انداختن آن تنها خطرات ناشی از ماندن نیروهای آمریکایی را تشدید می‌کند. امریکا در آینده به‌جای حضور مستقیم نیروها باید با مرکز دفتر همکاری امنیتی عراق در بغداد کار کند.

پیام شبانه ایران به آمریکا پس از حمله تروریستی در دمشق چه بود؟ / آیا لحظه انتقام از صهیونیست‌ها نزدیک است؟

حالا پس از عملیات تروریستی در دمشق همه نگاه‌ها به ادامه تحولات در منطقه است، مهم‌ترین نکته در عملیات تروریستی اخیر «ترس رژیم صهیونیستی» از طرح‌ریزی عملیات جدید و را افتادن طوفان الاقصی دیگری بعد از ملاقات فرماندهان نظامی ایرانی با اسماعیل هنیه و زیاد نخاله در تهران بود، این مسئله باعث شد تا اسرائیل دست به قمار بزرگی زده و یک اقدام دیوانه‌وار را آغاز کرد که انتهای تونل برایش نامشخص است.

در شرایطی که اتاق فکر آمریکایی- عبری گمان می‌کرد با ترور می‌تواند اتاق جنگ محور مقاومت را تضعیف کند، حالا با یک چالش جدید روبه‌رو شده و شیوه پاسخ ایران به تروریست‌ها، آن‌ها را در آینده دچار خطاهای راهبردی بیشتر خواهد کرد، درست در شبی که دشمن گمان می‌کرد که در حال خلع سلاح مقاومت در جبهه جنوبی است، جبهه شمالی با ابتکارات حزب‌الله یک کمربند امنیتی در خاک فلسطین اشغالی به عمق حداقل ۱۰ کیلومتر پدید آورده است، تحمیل جنگ‌ گاهی مهم‌تر از جنگ در میدان است!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 166
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 46
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    51 56
    امریکا خودش دستور داده بعد شما بهش پیام می دید؟!
    • CN ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      56 64
      در حال هماهنگی برای زدن نقاط مورد توافق هستند
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      68 6
      پاسخ بالاتر و خرد کننده تر نه در حد حمله ، کمترین حمله ضربه به موساد و وزارت دفاع در داخل سرزمین های اشغالی با تخریب بالا
    • US ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      49 14
      ایران به سویس پیام داده که سویس به آمریکا پیام بده که آمریکا به اسراییل پیام بده واقعا که مضحکه هست
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      14 12
      برای من هم جای تعجب داره
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      4 2
      مسلمانان باید باور داشته باشند انتقام سخت فقط از بین رفتن کامل رژیم کودک کش صهیون برای همیشه تاریخ روبه جلو در منطقه است غیر از این هیچ فایده ای ندارد.
    • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      7 3
      انتظار مقابله به مثل برای صهیونیست‌ها کشنده است و نباید در پاسخ به آنها عجله کنیم . باید دهها ژنرال آنها را به جهنم بفرستیم و ضربه ای پشیمان کننده به آنها بزنیم کشتی های جنگی اش را غرق کنیم و فرودگاههایش را از کار بیاندازیم
    • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      3 2
      ترس همنشین مرگه(امام علی(ع)). میترسیم پس میمیریم.
    • مجید IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      5 6
      چی زدی ‌؟ آمریکا پیام داده ما در جریان نبودیم مارو نزنید ایران چرا باید پیام بده؟ یه متن ساده رو هم نمیتونی درک کنی دیگه چت نده
    • DE ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      4 3
      پیام پاسخ آمریکا به پیام ایران: «من نبودم، دستم بود، تقصیر آستینم بود».
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      0 4
      اتمام حجت میکنن
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      6 1
      پیام دادند که همچنان درها برای امضای برجام بازه و ما آمادگیش را داریم. کل این سه سال وزارت خارجه این دولت ما که چیزی جز این نشنیدیم.
    • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      1 2
      دیمونا را بزنیم از ترس تشعشع اتمی خودشون فلسطین را تخلیه و فرار می‌کنند
    • CA ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      1 0
      صبر کنيد گفته آن شاعر را به خاطر بياوريد گر صبرکنى ز غوره حلوا سازى
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    41 17
    اگر جواب نیدید که نمی دید جواب را باید ارتش ایران بده که مثلا قراره از خاک جمهوری اسلامی ایران دفاع کنه ...
    • AE ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      44 19
      کودکانه ترین حرف اینکه میگیم چرا ارتش و سپاه جواب نمیدن چرا وارد جنگ نمیشن چرا مماشات می‌کنند کسی ک این حرف رو میزنه قطعا شناختی روی سیاست و توان نظامی نداره و احساسات بهش غلبه کرده 45سال پیش ما کجا بودیم؟جنگ کجا بود نبرد کجا بود؟مرز ایران امروز خط نبرد کجاست درون فلسطین اشغالی و ما در تمام منطقه حضور داریم حالا بگو ببینم کی کوتاه اومده و مماشات کرده ؟ سپاه با تمام قدرت در حال مدیریت جنگ علیه اسرائیل است و در راه نابودی این رژیم قدمی عقب نگذاشته، آنوقت عده ای دنبال پاسخی هستند که صرفا دلشان را خنک کند. جنگ عرصه ابراز احساس نیست ؛ نابودی اسرائیل انتقام قطعی به شهادت سرداران سپاه در این سال ها خواهد بود. دیدن آن روز نزدیک است
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      10 7
      باید هر چه سریعتر پاسخ دهیم
    • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      10 29
      ۱۳:۰۲ بهترین حالت اینه که سپاه وارتش برن خارج از شهر وکشور با امریکا واسرائیل بچنگن تا شهر وکشور متحمل خرابی نشه مثل جنگ ایران وعراق هرچند بعید میدونم بیشتر از چند ساعت دوام بیارن..😂🤣🤣
    • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      1 1
      ۱۳:۰۲ - بزرگ کی بودی؟ تحلیلگر کی بودی تو؟
  • میثم IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    83 13
    خواهشا دوباره وعده ای ندهید که نتونید عملیش کنید، اگر نمیخواهید اقدامی انجام بدهید سکوت کنید
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      14 33
      اقا یا خانم محترم.اقدام رژیم اشغال گر پاسخ یکی از دهها اقدام ما بود .صحنه نبرد را در این چند ماه چگونه می بینی ؟البته مقاومت طبق برنامه کار خود را می کند.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    43 8
    جواب حمله به خاک ایران حزب الله نیست من متاسفم شما در بازی هاتون نمی فهمید و می خواهید نفهمید ...
    • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      18 6
      من نمیفهمم چرا برخی فک میکنن فقط ما موشک داریم - بخدا انها هم دارند اگر ما بخواهیم انها را بزنیم انها هم شهر های ما را بلدند بزنند. در جنگ هم حلوا قسمت نمیکنند. آیا امادگی زدن تهران را دارید ؟؟
    • ارش IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      3 13
      نفهم ما دفاع ضد موشکی داریم یکیش هم از مرز رد نمیشه قبل اونکه اونا شلیک کنند کل اسرائیل نابود شده و ما یه فرصت و در زمانی دقیق میزنیم
    • GB ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      2 0
      دفاع ضد موشکی
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      4 2
      آقای 19:53 اون اس 300 که بعد مشکلات زیاد گرفتیم بدرد موشک نمی خوره و باور 373 هم برا موشک نیست کلا ضد هواپیما با ضد موشک فرق داره اگر قرار بر موشک باران از اسرائیل ئ ایران بشه فک نکن چیزی به تهران نمی خوره حالا باز چنگ دوس دارید رسما اعلام کنید.
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    41 3
    کافیست دیگر انتقام سخت نگیرید
    • رضا IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      11 4
      نکشیمون بابا قدرت اول منطقه !
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    30 45
    عجله نکنید دیر یا زود اسرائیل از نقشه جهان محو خواهد شد
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      25 6
      مغزتون کوچیکه هست مرده حمله کرده بار چندم بعد پیش خودمون بگیم دفاع نکنیم بعد خودش حذف میشه
    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      3 8
      ۱۳:۱۰ ابله! ایشون نگفت کاری نکنیم. گفت عجله نکنید. حذف رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان یک ظالم از نقشه قطعیه
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    30 4
    حالا که دیکه سکه دلار رفت به سمت فلک خوب بزن دیگه دور تادور دیمونا را بزن با 70موشک- تلاویو بزن- حیفا بندر ام راش اما خودت بزن نه مقاومت سیلی سنگین بود باید هم وزن بزنی تا مردم را خوشحال کنی
  • CA ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    40 2
    خواهشمندم دیگه کارهای نمایشی مثل زدن اربیل انجام ندید یا انتقام نگیرید یا اگر میگیرید کاملآ حساب شده و دقیق باشه مثل خود اسراییل که بجای لفاظی بیخود در سکوت عملیات هوشمندانه انجام میده
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      25 4
      احسنت ، کاملأ موافقم!! صهیونیست ها خیلی دقیق و هوشمندانه عمل میکنن و صداشون هم در نمیاد ولی ایران فقط شیپور حمله میزنه ولی خبری از خود حمله نیست!!
    • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      3 14
      اتفاقا دقیقا باید اربیل بزنیم
  • مهدی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    28 21
    ما نباید پاسخ بدیم ، ما فقط باید صبر استراتژیک داشته باشیم خودش درست میشه
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    11 3
    جواب باید داد و حتما هم باید قاطع جواب داد
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    13 24
    حکایت اسرائیل : می گویند گاهی خر از فرط خریت به شیر حمله می کند دیگر آن حیوان نگون بخت نمی داند که حمله کردن همان و تکه پاره شدن همان .... حال جهان منتظر تکه پاره شدن این خر( اسرائیل ) باشد
    • ES ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      13 14
      حکایت شماها چیه؟! توهم توهین وبی منطقی
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      8 1
      ۱۳:۰۲ - شیر کی بودی تو؟
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    29 8
    ضعف از این بیشتر که مرتب هر جایی را میزنه و شما جوابی ندارید...
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      11 19
      یک سوال، اگر ما ضعیفیم و هیچ کاری نمیکنیم، پس چرا اسرائیل هنوز حماس رو فتح نکرده؟ اسرائیل بیکاره هی حمله میکنه به این و اون؟ لابد داره کدام ضربه میخوره که بیخیال نمیشه!
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      14 3
      بعدازرمضان اسرائیل به رفح اخرین پایگاه حماس حمله می کنه اگه حتی زودترحمله نکنه
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    16 1
    اگر متوجه نیستی جواب ندادنت تورو تبدیل به هیچ میکنه ... حداقل مرد باش مردم مسلمان را بکش بیرون از معرکه حداقل مرد باش سیاستت را تعییر بده به حای بازی .....
  • سید فروزان CH ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    18 6
    به جای پیام مهم ؟؟؟؟به آمریکایی‌ها ، حداقل سفارت رژیم اشغالکر در باکو را موشک باران کنید ،دلایل موجه هم داریم :اقدامات خرابکارانه و تروریستی علیه ایران از طریق باکو .بجز سفارت در آنجا پایکاه هم دارند آنجا را هم باید بزنیم
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      2 7
      زدن خط لوله نفت باکو_جیحان از زدن سفارت مهم تره.
    • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      10 0
      پاشو صب شده
    • GB ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      0 1
      علاوه بر اسرائیل باکو و ترکیه هم شخم
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    23 0
    چون انتقام شهدای قبلی را نگرفته اید اونا را پر روتر کرده اید انتقام شهید سلیمانی فخری زاده شهدای مدافع حرم و ... گرفته نشده است.
  • RU ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    4 5
    ما آماده ایم به پایان سلام کنید
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    17 0
    زدن سفارت توسط اسرائیل یعنی حمله مستقیم به خاک ایران است پای حزب الله یا مقاومت را برای انتقام وسط نکشید خودمان باید مستقیم انتقام بگیریم خلاص
  • کارشناس IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    12 3
    شما باید پیام رو به پوتین میفرستادین
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    22 1
    هیچ کاری نمیکنید جز حرف
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    19 1
    لحظه انتقام در خواب نزدیک است اگه می خواستید جواب بدید همون ساعات اول باید جواب میدادید حالا که آماده باش هستند چه فایده پیا دادند به آمریکا ما فلان ساعت داریم فلان نقطه رو میزنیم خود دانید
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      12 6
      باهوش .رژیم اشغالگر قبل از این حمله در حال آماده باش بوده چون می‌دانستند چه کار خطرناکی دارند انجام میدن و از قبل در آماده باش کامل بوده و الانم هستند
    • GB ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      3 0
      شما به پاکستان حمله کردید
  • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    20 1
    جک قرن...به آمریکا پیام داده چرا زدین؟....خوب خود آمریکا می زنه مگر بجز اینه
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    3 11
    اسرائیل داره غرق میشه وایه همین داره ب همه چی چنگ میندازه ایران نباید گول بخوره #حمایت از مقاومت
  • امید IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    10 3
    پیام نیازی نیست . ما در جنگ هستیم و باید دشمن را بزنیم.والسلام
  • IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    11 4
    آمریکا واسرائیل مقامهای ارشد نظامی ما مورد هدف قرار دادند وباید مقامهای ارشد آنها مورد مقابله قرار بگیرند .ازمشاوران امنیت ملی آنها گرفته تا فرماندهان ارشد آنها
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    15 3
    آنها زدند وباید بخورند .بزنید بد هم بزنید که توان بازیابی ندلشته باشند
  • محمد IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    8 4
    کلی نرخ طلا و دلار رفته بالا توی این چند ساعته. صد تا پهباد هم نمیتونن این خسارت رو‌جبران کنن. یا بمب افکن یا موشک سنگین مثل حمله به اچ سه. البته اگه رادار گریز باشن.‌
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      0 2
      دیگه مردم با بالا رفتن نرخ ارز ودلار خر نمیشن تمومش کنید این خزعبلات بچه خرکنی را،
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    13 0
    دیگه خیلی زشت شده وضعیت به نظرم دیگه در موردش تحلیل نزارید، بیشتر زشت میشه. دونه دونه دارن شکار میکنن
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    9 0
    رژیم صهیونیستی اگر از پیامد جنایت هاش ترسی داشت پشت سر هم نیرو های ما رو شهید و بمباران و ترور نمیکرد. نشون میده بازدارندگی نداریم.
  • DE ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    12 0
    وای وای خدای من چه پاسخ مهلکی ایران به این حمله داد وای همه دنیا ترسیدند، بسیار جواب قاطعانه و در خوری بود.
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    6 14
    ایران یک زمان درون مرزهایش می جنگید ولی اکنون هزاران کیلومتر آن طرف تر می جنگد. ایرانیان این محافظان باستانی زمین دوباره برخواسته اند، امپراطوری باستانی ایران دوباره زنده شده است.
    • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      2 0
      وااااای فرار کنین
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 4
    خصوصی کردن اقتصاد یعنی لیبرال دموکراسی نه هیچ چیز دیگری متوجه هستید این کسانی که مخالف شبه دولتی هااااا هستند فقط گفتم که معلوم باشه
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    26 6
    از این سوریه و غزه چیزی جز مصیبت و هزینه و بدختی برای ما درنمیاد مگه مجبوریم کار عبث رو ادامه بدیم
    • DE ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      3 11
      اسرائیلی حرف مفت نزن!
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      8 0
      ۱۵:۴۴ - اما تو حرف مفت بزن
    • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      11 2
      برخی خیال می کنند ما بلدیم تل آویو را بزنیم اما انها بلد نیستند تهران را بزنند. خیال می کنند فقط ما موشک داریم.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    7 3
    بهترین محل برای پاسخ پایگاه های اسرائیل در بلندی های جولان هست .باید ترکیبی از اقدامات نیروهای نظامی سوریه ، که این کنسولگری در خاک اون ها مورد حمله قرار کرفته ، و موشک باران گسترده از خاک ایران به اهداف در جولان اشغالی صورت بگیره کیهان همیشه اشتباه ترین نظرات رو میده، ما نباید به مراکز دیپلماتیک اسرائیل در یک کشور ثالث حمله کنیم
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    7 6
    لامصبا مگه موشک هایپرسونیک ندارین سی چهل تا بزنین بندرایلات رو پودرکنین
  • آرش چویل IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    8 2
    مشرق میشه از ادبیات مقتدرانه بعد از انتقام استفاده کنی ؟! الان ما در موقعیت ضعف شدید قرار داریم این الفاظ سر دل صاف کنک هست بکار میبرید؟!
  • صادق IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    4 6
    اگر در طول این چند سال بخصوص بعد از حمله به غزه پاسخ مناسبی به رژیم اشغالگر داده میشد حالا جرعت نمیکرد علنا به سفارت ایران حمله کند و اگر ایران باز هم مانند قبل مماشات کند باز هم در آینده این رژیم به هر جنایتی دست خواهد زد و صد البته که شیطان بزرگ پشت سر این جنایتهاست
    • عبدالله IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      2 5
      دوست عزیز، املای درست «جرئت» به همین صورت است، نه «جرعت». کمی سواد، بعد اظهار نظر درباره‌ی سیاست خارجی و روابط بین‌الملل.
  • BG ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    13 19
    اسم ایران رو عوض کنید بگذارید کشور بی غیرت ها
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      0 4
      خفه شو بی غیرت.
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      2 1
      تو بی غیرت
  • ناشناس SI ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    18 2
    همون روش قدیمی خوب جواب میده.اتش زدن پرچم اسراییل.نیروها هم برگردن ایران پول بیت المال بیش از این خرج نشه.
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 0
    . اسرائیل دقیق میدونسته جلسه کجاست چه ساعتی است سفیر اونجا نیست.
  • سهیل IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    2 0
    اونهایی که هی از پاسخ و انتقام و ... حرف می زنن حقیقتا هیج شناختی نه از جنگ دارند و نه از سیاست.
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    قانون را فقط جمهوری اسلامی باید اجرا کند ...
  • DE ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    خلیج فارس و تنگه هرمز رو روی کشتی هایی که سوخت و مواد غذایی و کالا برای صهیونیست ها می برند واز طریق جاده ترانزیت امارات و عربستان تا قطع جنگ غزه بسته بشه. اونوقت هم امریکا هم اسرائیل حساب کارمیاد دستشون !
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    انتقتم بگیر
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    4 0
    پس من منتظر پاسخ واقعی نیستیم
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    البته شما حرف اتحادیه اروپا را گوش می کنید اون روزی که مردم کاملا ایدولوزیک اسلامی بودند و اومدند در خیابان و انتقام خواستند کاری نکردید
  • CA ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    دو روز دیگه
  • ایرانی با غیرت IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    5 0
    جنگنده های اسرائیلی از مبدا اسرائیل به سفارت ایران که خاک ایران محسوب میشود حمله کردند . پس بدیهی است که مبدا حمله یعنی اسرائیل بایستی اماج حمله تلافی جویانه که حق مسلم ماست قرار گیرد. در ضمن الان فصل , فصل شخم زدن است و دیگر درنگ جایز نیست. بایستی برای همیشه نقشه جغرافیا را تصحیح کرده و اون کشور زیادی را برای همیشه از روی نقشه حذف کنیم.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    پیام های مقتدر دیپلماتیک و نظامی
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    10 1
    نصف نیروها و سردارها ترور شدن شما بازم از رویاپردازی دست برنمیداری !!!! ایران جرات جنگ نداردددددددددددددددد تمام
  • ساس IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 0
    یک جوخه را اسراییل سلاخی کرد و تا یکماه نوچه های اسراییل پر رو میشوند
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    باید دید موشکهای شلیک شده هدایت ماهواره ای است و اگر هست توسط کدام ماهواره ها قابلیت هدایت را دارند .
  • FR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    چهارتا موشک بزنید
  • FR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    مثل دفعات قبل چهارتا موشک بزنید
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    2 0
    بورس ما امروز ریخت
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    5 1
    تحلیل ها در مورد زدن و نزدن اسرائیل درست مثل جلسه مسئولان ارشد سپاه قدس در مجاورت ساختمان بی دفاع سفارت دارای ملاحظات سیاسی امنیتی ساده انگارانه و غیر استراتژیک است. همانگونه که تعامل پشت صحنه با آمریکا برای مصونیت از حملات اسرائیل نیز ساده لوحانه است‌ چنانچه نتایج آنرا می بینیم‌
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    5 0
    مشرق مثل همیشه تیترهای گمراه کننده ت رو شروع کردی ؟! تو الان دیگه استاد هستی !
  • حسین IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    6 0
    نکته‌ای درباره‌ی تیتر شما («پیام شبانه‌ی ایران به آمریکا ...»): اختلاف ساعت بین ایران و آمریکا به‌گونه‌ای است که پیام ایران در روز به آمریکا ارسال شده است. وانگهی این تأکید مضحک بر «شبانه» بودنِ این پیام چه معنایی دارد؟ پیام، پیام است. چه شب ارسال بشود و چه روز. در این مورد که روز ارسال شد.
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    2 2
    هیچ چیزی وجود نداره ادم در دنیای هیچ چیزه در جهان مرده ها ست ...
  • حسین IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    12 1
    جرات ساخت سلاح اتمی ندارید ،جرات جنگیدن داشته باشید؟سالهاست اردوغان و الهام علیف لب رود ارس می ایستند و برایتان رجز میخوانند جرات گرفتن نخجوان که روزی جزئی از ایران بوده رو هم ندارید ،نمیدونم اصلا شما ها میدونید جرات چند تا نقطه داره.
  • وحید IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    9 1
    حمله به هر سفارتی در هر کشوری محکوم است. اگر ایرانی ها ادعا دارند حمله به کنسولگری ایران در سوریه کار آمریکا است بنابراین حمله به سفارت آمریکا در ایران توسط دانشجویان پیرو خط امام هم محکوم است. اگر پول مردم ستمدیده ایران بدون اجازه مردم ایران برای جنگ غزه خرج بشود حرام شرعی است.
    • ایرانی IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      0 5
      شرع!! تو و امثال تو اگه شرع میفهمیدی که نسخه نوکری طاغوت برای ملت نمی پیچیدی!!
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    10 0
    ما اعدادی نیستیم که اظهار نظری بکنیم ولی میدانیم اوضاع اقتصاد خوب نیست و هر گونه جنگی نظام ایران متلاشی میشود چون مردم از فقر و تورم به ستوه آمدند 14
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 2
    پاسخ آمریکایی‌ها در حد حرف بازی با کلماته و در حد عمل هم متکی به زبان زور، مگه از آمریکا انتظاری هم میشه داشت؟
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    9 0
    آیا اسرائیل هم قبل از حمله به سفارت پیام می ده؟ معلومه خیر🤣🤣🤣 ولی شما دارید پیام می دید که جاهای مورد نظر رو خالی کنن تا بیابان خالی رو برنید؟🥴🥴🥴
  • ناهید IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    6 0
    دستور حمله به کنسولگری ایران در سوریه کار روسیه است زیرا بایدن از اسراییل طرفداری نمی کند.
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    9 0
    ای کاش یک صدم جسارتی که در حق کارگران انجام دادید علیه اسرائیل بکار می بستید
  • بهداد IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    8 0
    دستور حمله اسراییل به کنسولگری ایران در سوریه کار روسیه کمونیست است.
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 4
    کشوری که خدا رو داره از هیچ شیطان جن وانسی ترس نداره نوبت ایران هم میرسه این روباید سپرد به دست کارشناسان نظامی سیاسی✌️🇮🇷
  • حمید رضا IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    9 0
    گور پدر اسراییل گور پدر فلسطین گور پدر سوریه گور پدر عراق. مردم ایران گرسنه هستند.
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    17 6
    برای ایران تله گذاشتند پاسخ ندهید تا خدای ناکرده به تله دشمن نیافتید
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    10 0
    سکه ۴۲ م را رد کرد
  • IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 5
    خدا رو شکر رهبری فرمودند که اسرائیل را پشیمان می کنیم ، همه دنیا می‌دانند تنبیه دردناک صهیونیست‌ها قطعی و حتمیه .....
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      0 0
      دوران بزن در رو تمام شد.
  • حامد IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    11 0
    تورو خدا بیخیال عراق بشید، تا اتفاقی میافته یه چک به عراق بدبخت میزنید، این گوی و این میدان بزدل نباش بزن
    • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
      0 0
      باید لونه این بارزانی نمک نشناسو بزنید مردک دلکک وخاک اقلیم هم به عراق بدهند
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 4
    نابودی اسرائیل غاصب و جنایتکار
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    دره دره در پازل اونطرف بازی کنید
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    5 1
    اگر حتی تیری به سمت کردستان عراق شلیک شود خود عراق دهلران را با میراژ میزنه این‌بار
  • حسین IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 3
    چرا ایران جواب این یهودیهای نامرد را نمی‌دهد بهترین سردارهای مارو هدف قرار میدن ولی ایران فقط میگه انتقام سخت میگیریم.پس کی دیگه !؟خدا لعنت کند این تروریست‌های نامرد را که بطور ناجوانمردانه به سفارت ما حمله کردن.
  • BG ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    دیدنیه.
  • BG ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    4 0
    دوستان نسبتا محترم! اونهمه هارت و پورت میکردین بهتر نبود با دنیا از سر دوستی در میومدین؟
    • IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      0 2
      بی سواد تو دنیا چیزی به نام دوستی وجود نداره ....روابط براساس منافع شکل میگیره ...شامپازه های که تو افریقا زندگی می کنن این را می دونن اونوقت شما هنوز دنبال روابط عاشقانه تو سطح روابط بین المللی هستی (نادان در مقابل دانایی شامپازه)....کمتر کتاب های عاشقانه بخون .....
  • IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 0
    می خواهند دونه دونه سردارهای سپاه را بیرون و داخل بزنند؟
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 0
    هیجانی باشه هیجانی باشه ......... نزنید
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 0
    وجود نداره که بخواهد هیجانی باشه
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 0
    از اولم همین بوده
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 0
    بایستید
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 0
    امریکا ذره ذره مارا می کشه ...
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    0 1
    در زمانی که همه تحلیل و تفسیر و نتیجه میگیرن که نباید به اسرائیل پاسخ بدهیم اتفاقا ً همان زمان باید پاسخ کوبنده به دشمن داد چون دشمن هم با این تحلیل که ایران در موقعیتی نیست که پاسخ دهد تصمیم به این خباثت گرفته
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    2 0
    می خواهم برم بیرون بگم
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 0
    هر چقدر کشتنتون کار نکنید باشه شما دارید با او جنگ فرسایشی می کنید
  • قدس IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    2 0
    لطفا صبوری کنید با شلوغ کردن و جنگ کشوری راه انداختن چیزی درست نمیشه
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    3 2
    اسراییل داره فرسایشی میزنند
  • نکیسا DE ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۴
    1 3
    بهترین فرصت برای سفت کردن اخرین پیچ ها
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    3 0
    هرکاری می کنید دلار هم در نظر بگیرید
  • میثم IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    1 0
    اینجوری با لباس نظامی پشت میکروفن با صدای بلند به تمام قشون نظامی و دریایی و زمینی در ایران سوریه لبنان عراق همگی حملللللللللللللههه
  • علی PL ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    شمارو بخدا انتقام سخت
  • رضا IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    1 0
    پیام مقتدر دیگه چیه ؟!
  • ali GB ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    1 0
    ما میتوانیم اسرائیل فلان فلان شده را مستقیم اس ایران به ۱۵۰۰ موشک بزنیم , خب پس چی شد ؟؟؟
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      1 0
      فیلم و بازی کامپیوتری کمتر ببین درضمن اونها هم موشک دارند
  • ناشناس IR ۰۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    1 0
    مدتهاست که از تاریخ انتقام گذشته است
  • محسن IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    2 1
    الان بهترین فرصت برای انتقام از این رژیم هست چون اکثر مردم از هر اقدام نظامی در پاسخ به این گستاخی اسراییل حمایت می‌کنند. لطفا محافظه‌کاری رو کنار بزارید چندبار جواب ندادین و دشمن جری تر و گستاخ تر شد
    • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      0 0
      یه اماری بگیر ببین مردم واقعا چنین چیزی میخوان یا نه؟؟؟!!!!!
  • KR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    1 0
    یکی دو تا پرنده اسقاطیلی رو روی خاک سوریه منهدم کنید کافیه هرچند اگه یه منطقه پرواز ممنوع وطنی روی سوریه بسازید که هیچ پرنده اسقاطیلی نتونه روی سوریه پرواز کنه خیلی بهتره
  • US ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    1 0
    انتقام از صهیونیست‌ها نزدیک است؟
  • IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    1 0
    ضمن اینکه انتقام در خور و شایسته خون این شهدا گرفته میشه باید کشور خودش را از این پازی پیچیده و کلاف سر در گم خاورمیانه بکشه بیرون و واقعا به اقتصاد کشور توجه کنه چیزی که مصر و کشورهای عربی چند دهه پیش فهمیدند.
  • IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    عالی
  • غلامرضا IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 1
    هر‏گاه آنان جنگ‌افروزی کنند، آتش جنگ‌شان را خاموش نماید: «کُلَّما أَوْقَدُوا نارًا لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللّهُ» (مائده،64) ازدولت ایران خواهش میکنم نافرمانی خدا رانکنید وجواب ظالمان رابدهید شاید ما۲۰ درصد آدم ناراضی در کشور داشته باشیم ماپای همه چی وای میسیم جنگ ها دیگه مثل قدیم طولانی نمیشوند مامسلمانیم وگرگ باران دیده
  • آرش چویل IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    1 0
    همکاری اطلاعاتی امریکا در این عملیات ترور بسیار مشهود هست .
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    1 0
    پیام مقتدرانه جمهوری اسلامی به آمریکا چی بوده؟ آبروی ما رفت خواهشا بذارید یه سوله خالی رو بزنیم و تبلغات کنیم شما هم بگین که چه ضربه ای بود و دردتون گرفت و انتقام سخت
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    0 0
    به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم تو ای امریکای جنایتکار در جریان نیستید که کودکان فلسطینی رو به خاک و خون میکشن نقص قوانین جنگ از این واضع تر یعنی تو نمیدونی / اگه این کارا رو ما تو جنگ عراق میکردیم که دودمانمونو به باد میدادی چطور الان لال مونی گرفتی موذی
  • Arya IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    همیشه باخت برای مردم ایرانه.؟
  • غلامرضا IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    هر‏گاه آنان جنگ‌افروزی کنند، آتش جنگ‌شان را خاموش نماید: «کُلَّما أَوْقَدُوا نارًا لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللّهُ» (مائده،64) ازدولت ایران خواهش میکنیم نافرمانی خدا رانکنید وجواب این نامردان را شدید بدهید شاید ۲۰ درصد جامعه ایران از شرایط ناراضی باشند ولی بقیه موافقن ما پای همه چه وای میسیم گرانی دلار ... خواهش میکنم دیگر صبر نکنید مرگ یک بار وشیون هم یک بار صبر کردن مرگ بازجر وتحقیر وتدریجی است جواب اسرائیل فاسد رابدهید مطمئن باشید خداباماست وپیروز خواهیم شد جنگهای امروزی طولانی نمیشوند نهایت ۱ تا۲ ماه بیشتر نیست ولی بجای آن اسرائیل یانابود میشود یاازرو میرود ممنون
  • حاجی اذری IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    انتظارازمسئولین...انتقام سخت.واز مردم حمایت همه جانبه تاپیروزی انشاا......افراط وتفریط جواب نمی‌دهد همگان منتظر دستور رهبری واقدام پشیمان کننده دلیرمردان ایران اسلامی باشیم.
  • انا عمار IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    یهودیان اسرائیلی بازوی راست آمریکائیان هستند و بازی کی بود کی بود من نبودم سناریوی منسوخ شده یهودیان جنایتکار است ، لذا پر واضح استکه آمریکا و اسرائیل سروته یک کرباسه نخ نما هستند ، الا ایحال ما انتقام این جنایات را از یهودیان با شدت بسیار بالاتر میگیریم و یهودیان را به فلان می اندازیم . زنده باد امام خامنه‌ای و درود بر شهدا
  • لیا IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    ایران باید یارانه و سهام عدالت نتانیاهو را قطع کند
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    ناهید!
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    انتظار بهترین است عبادته
  • از شهرستان سراب BR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    شب روز قدس خبرهای خوشی خواهید شنید
  • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    1 0
    غاصب میداند که ایران فقط موشک میزند و از این رو پدافندش اماده است و بعید است موشک برخورد و تخریب کند یا تلفات بگیرد و یا اگر برخورد کند کلاهکش کم است و یا با اطلاع قبلی میزند و در کل موشک زدن کاری بیخود و عبث است و اجماع نظر نیست که چه را بزند و چطور بزند و لازم است داخل کشور غاصب مناطق حساسش منهدم شود توسط جاسوس و گردشگران و افراد کلیدی سفیدپوست و استاد صد نفر کشته شود بی ردپا و دایم بخشهای مختلف بترکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس