هلاکت نظامی صهیونیست و ساقط شدن پهپاد اسراییلی در غزه

با وجود آنکه بیش از ۱۸۰ روز از آغاز تجاوز به غزه می‌گذرد رزمندگان فلسطینی همچنان از دشمن صهیونیستی در این باریکه تلفات می‌گیرند.

به گزارش مشرق، نیروهای سرایا القدس اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی وابسته به این نیروها و تک تیراندازها موفق شدند یک نظامی صهیونیست را به هلاکت برسانند.

بر اساس گزارش خبرنگار شبکه المیادین، سرایا القدس تاکید کرد که این نظامی صهیونیست در یکی از خانه‌ها واقع در منطقه شیخ عجلین در جنوب غرب شهر غزه پنهان شده بود.

تک تیراندازهای فلسطینی با شناسایی این عنصر صهیونیست موفق شدند او را در خانه مذکور هدف قرار داده و به هلاکت برسانند.

سرایا القدس همچنین اعلام کرد که رزمندگان فلسطینی موفق شدند طی یک عملیات کواد کوپتر نظامیان صهیونیست را در حریم هوایی شهر غزه ساقط کنند.

آنها همچنین کنترل یک پهپاد از نوع «اسکای لارک» را بر فراز آسمان شهر غزه به دست گرفتند.

لازم به ذکر است شبکه الجزیره روز گذشته در گزارشی اعلام کرد اقتصاد رژیم صهیونیستی پس از شش ماه جنگ علیه غزه، متحمل خسارت هنگفتی شده که ۵۶ میلیارد دلار برآورد شده و در کنار آن این رژیم شاهد کسری شدید بودجه و افزایش بی‌سابقه بدهی‌های عمومی است.

از طرف دیگر سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی یک نظرسنجی برگزار کرد که بر اساس نتایج آن ۶۸ درصد صهیونیست‌ها گفته‌اند نتانیاهو جنگ علیه غزه را به درستی مدیریت نمی‌کند. شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرد که بر پایه آن، ۵۰ درصد صهیونیست‌ها گفته‌اند باید انتخابات زودهنگام برگزار شود و کار کابینه نتانیاهو به پایان برسد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    2 0
    اسرائیل خسارات مادی و مالی را از جیب خود اعراب جبران میکند! اگر پیروزی میخواهید فقط باید هرچه بیشتر بدنبال تلفات جانی از سرپنجه های اهریمن باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس