خارج کردن پیکر ۸۴ شهید از زیر آوار در خان‌یونس

منابع محلی در خان یونس در جنوب نوار غزه با اشاره به ویرانی که اشغالگران در این منطقه به بار آورده‌اند، از خارج کردن پیکر ۸۴ شهید از زیر آوار از زمان خروج نظامیان صهیونیست از این شهر خبر دادند.

به گزارش مشرق، منابع محلی در غزه اعلام کردند که از زمان خروج نظامیان رژیم صهیونیستی از خان یونس در جنوب نوار غزه، پیکر ۸۴ شهید از زیرآوار خارج شده است.

این منابع بیان کردند: ۳۰ پیکر تجزیه شده را از مناطق مختلف خان یونس بیرون آورده‌ایم.

در همین حال، فلسطینی‌هایی که به شهر خان یونس بازگشته‌اند، مناظر پیش‌ چشمشان را شهری ویران شده توصیف کرده‌اند.

روایت‌‎ها و تصاویر بسیاری از شدت تخریب این اصلی‌ترین شهر نوار غزه منتشر شده که توجه رسانه‌ها و افکار عمومی را برانگیخته است. بسیاری از ساکنان شهر ظرف چند ماه پس از فرار به مناطق جنوبی‌تر، خانه‌های خود را مخروبه یافتند و برخی دیگر گفتند که واقعا قادر نیستند خانه‌های خود را پیدا کنند.

یکی از زنان آواره فلسطینی که مجبور به ترک خانه‌اش شده بود، روز یکشنبه پس از بازگشت به خان یونس در برابر وسعت ویرانی‌ها گفت: شهر بوی مرگ می‌دهد.

این زن فلسطینی که چهار فرزند دارد، افزود: دیگر شهری نداریم، فقط آوار است. هیچ چیز باقی نمانده است. موقع عبور از شهر نمی‌توانستم جلوی اشک‌هایم را بگیرم.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی همچنان روز سه شنبه به حملات خود علیه مناطق مختلف غزه ادامه می‌دهد.

اشغالگران منطقه الزیتون در جنوب شهر غزه را بمباران کردند و قایق های جنگی رژیم صهیونیستی نیز ساحل شهر رفح در جنوب نوار غزه را زیر آتش گرفتند.

منابع خبری از حملات رژیم صهیونیستی به شمال غزه نیز خبر دادند. جنگنده های این رژیم منزلی را در منطقه الشجاعیه در شرق شهر غزه بمباران کردند.

در همین حال، منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن شماری در محله التنور در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
    1 1
    خدایا ، خداوندا در این ساعات پایانی ماه مبارک رمضان با زبان روزه به همه صفاتت قسمت می دهیم انتقام خون مردم بیگناه غزه را از اشغالگران و جنایتکاران صهیونیست و حامیان تسلیحاتی و سیاسی و خبری و اقتصادی صهیونیست ها بگیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس