کد خبر 1595474
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
وضعیت مبهم سنگربان پرسپولیس؛ بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

سنگربان پرسپولیس مدت‌هاست از ترکیب اصلی این تیم دور است و شرایط او برای بازگشت او به ترکیب اصلی مشخص نیست.

به گزارش‌ مشرق، در شرایطی که بعد از تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برگزاری مسابقات ملی تیم‌های حاضر در این مسابقات خود را برای از سرگیری رقابت‌ها آماده می‌کردند، پرسپولیسی‌ها با خبری شوکه کننده مواجه شدند.

علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس در اردوی تیم ملی از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شد و به دنبال این موضوع اعلام شد که سنگربان قرمزها حداقل بین ۳ تا ۴ هفته از میادین دور خواهد بود. با توجه به مصدومیت بیرانوند، امیررضا رفیعی در دیدار برابر گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی و صنعت نفت آبادان درون دروازه پرسپولیس قرار گرفت.

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس امروز کچ دست خود را باز خواهد کرد و بعد از آن بین یک هفته تا 10 روز باید ادامه روند درمان و توان‌بخشی خود را پیگیری کند.

به این ترتیب به احتمال زیاد بیرانوند دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی که روز هفتم اردیبهشت ماه از برگزار خواهد شد را از دست خواهد داد و رفیعی در این بازی نیز سنگربان قرمزها خواهد بود. بیرانوند می‌تواند در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر در بازی حساس سرخ‌پوشان برابر سپاهان اصفهان این تیم راه همراهی کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    4 0
    این چند تا بازی که علی نبوده پرسپولیس یه دونه گلم نخورده.
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۲
    2 0
    رفیعی صدپله بهتر
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
    1 0
    اگه به بازی برسه شکست پرسپولیس قطعی است!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس