طرح پیشنهادی حزب بنی گانتس برای کنار زدن نتانیاهو از قدرت

تهران-ایرنا- حزب «اردوگاه دولت» به ریاست بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی طرحی را برای انحلال کنست و برگزاری انتخابات زودهنگام ارائه کرده است.

به گزارش مشرق، اختلافات روزافزون میان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با کابینه نتانیاهو در سایه جنگ غزه همچنان ادامه دارد؛ به طوری که حزب متبوع بنی گانتس که خود عضو کابینه جنگ است، درصدد انحلال پارلمان رژیم صهیونیستی برای کنار زدن نتانیاهو از قدرت است.

در همین راستا، حزب «اردوگاه دولت» تحت ریاست بنی گانتس وزیر کابینه جنگ رژیم صهیونیستی، روز پنجشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که پیشنهاد برگزاری رای گیری برای انحلال کنست در تلاش جهت برگزاری انتخابات زودهنگام را دارد.

ابن روزنامه صهیونیستی نوشت: احتمالا حزب اردوگاه دولت تا زمانی که اکثریت آرا موافق را پیش‌بینی نکند، این طرح پیشنهادی را در کنست به رای گیری نخواهد گذاشت به دلیل اینکه طرحی که در کنست مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و رد می شود تا شش ماه بعد نمی توانند دوباره مطرح شوند.

حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به این موضوع گفت: «اسرائیل در زمان جنگ به وحدت نیاز دارد».

دیروز یائیر لاپید رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در پایان نشست خود با آویگدور لیبرمن، رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» و «گیدئون ساعر،» عضو حزب «وحدت قومی» گفت که سه عضو کنست انتظار دارند گانتس کابینه جنگ را ترک کند و به تلاش ها برای جایگزینی نتانیاهو بپیوندد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    0 0
    دعوای گرگان از بد حادثه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس