کد خبر 1609313
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵
نوروزی: حل مشکلات معیشتی اولویت دولت بنده است

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: حل مشکلات معیشتی از اولویت های دولت بنده خواهد بود.

به گزارش مشرق،حجت الاسلام حسن نوروزی پس از تکمیل ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران در تشریح مواضع خود اظهار داشت: پیش از انقلاب در محضر امام راحل بودم. زندانی سیاسی شدم و پس از پیروزی انقلاب در سال ۱۳۵۹ رئیس دادگاه انقلاب قصر شیرین شدم و در همان کسوت به اسارت نیروهای عراقی در آمدم و ۱۱۸ ماه اسیر بودم و پس از آن در دادگستری و سه دوره نمایندگی و ۱۲ سال امام جمعه بودم و تا امروز خدمت کردم.

وی عنوان کرد: یکی از انگیزه‌های من برای کاندیداتوری این است که ایران دارای ۲۷ هزار میلیارد سرمایه طبیعی و معدنی است با یان وجود در ردیف ۱۲۸ کشور فقیر جهان قرار داریم. آیا اینکه جایگاه ما کشوری در این ردیف است تحمیل خارج است یا مربوط به خود ماست؟ ما تا برنامه‌ها و بودجه‌های سنتی و موروثی را تغییر ندهیم وضع همین است.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: هر سال بودجه که می‌آید ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش حقوق داریم و این به معنای افزایش تورم است. چه می‌شود مملکت را ثابت نگه داریم و تورم را کنترل کنیم.

شیخ خاطرنشان کرد: تا چه زمان کی خواهیم یارانه‌های گوناگون پرداخت کنیم. ما باید بودجه‌ها را از عمان به فلات مرکزی ایران ببریم. باید بیشتر به این موضوع توجه کنیم که نباید افسارگسیخته تورم را رها کنیم.

بر اساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در آخرین روز مهلت ثبت نام‌ها، از ساعت ۸ صبح امروز در ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

مرحله ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه ۱۴ خرداد ماه) ادامه خواهد یافت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    1 2
    عشق است آقای نوروزی هم خط دولت مردمی ریسی
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 0
    خخخ خیال کرده حکومت تغییر کرده و میخواد آزادانه تصمیم بگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس