کد خبر 1609317
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
دولتی جهادی تشکیل خواهم داد

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه معتقد به دولت پاسخگو هستم، گفت: هر سه ماه یک بار آماده پاسخگویی شفاف هستم.

به گزارش مشرق، محمد رویانیان روز دوشنبه چهاردهم خرداد پس از ثبت‌نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به دنبال ایجاد ایران قوی، ملتی قوی و با فرهنگ متعالی و اقتصاد پایدار و دانش بنیان هستم.

وی افزود: در نظم جدید جهانی که در حال تغییر است، افول نظام اقتصادی و سیاسی از اروپا به سمت آسیا در حال گسترش است و ما باید ایرانی قوی و نوین در جهان جدید با تکیه بر مردم کشور ایجاد کنیم.

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ما در رسیدن به آرمان‌های انقلاب و ایستادگی در برابر امپریالیسم موفق بوده‌ایم؛ ما استقلال و آزادی‌مان را حفظ کرده‌ایم.

رویانیان تصریح کرد: معتقدم در نظام مدیریتی کشور دشمن ما عدم کارکرد درست و مدیریت اشتباه و ساختار غلط مدیریتی کشور است از این رو باید نظام مدیریتی کشور تغییر کند.

وی با بیان اینکه باید اقتصاد کشور کاملا مردمی شود، گفت: حکومت دولت بر اقتصاد بر پایداری اقتصادی آسیب می‌زند.

داوطلب چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: طبقه‌بندی اجتماعی باید تغییر کند، معلمان، کارگران، مدافعان، پرستاران باید در ۵ رتبه اول طبقه‌بندی قرار گیرند.

رویانیان با بیان اینکه معتقد به دولت پاسخگو هستم، گفت: هر سه ماه یک بار آماده پاسخگویی شفاف هستم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    3 0
    عجب سوابق شما مملو از پاسخگویی است برادر خودتی
  • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    3 0
    در زمان پلیس بود هم پاسخگو نبودی
  • KIAN71 IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۹
    0 0
    انصافاً حرف دل منه جوان‌رو زد اما نمیدونم چرا تهه دلم به حرفهای درستی که میزنه روشن نیست! ای کاش آقای سعید محمد به میدان میومدن.. "همه زندگیمون شده ای کاش" خخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس