ثبت نام کوهکن در انتخابات ریاست جمهوری

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور باید بداند در چارچوب آنچه که در قانون اساسی آمده است رفتار کند و به قوانین بالادستی پایبند باشد.

به گزارش مشرق، محسن کوهکن نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: هر کس که در انتخاباتی ریاست جمهوری ثبت نام می‌کند باید بداند که بر اساس قانون دارای اختیاراتی است لذا طرح بعضی مسائل مثل درخواست رفراندوم و این‌ها درست نیست.

وی افزود: او باید بداند در چهارچوب آنچه که در قانون اساسی آمده است رفتار کند و به قوانین بالادستی پایبند باشد.

کوهکن ادامه داد: علت انتخاب اخهرین ساعات ثبت نام این بود که منتظر بودم اگر آقایانی که ثبت نام کردند به برنامه محوری اشاره می‌کنند خودم را معاف کنم.

وی عنوان کرد: به واسطه تعاملاتی که با کارآفرینان داشتم و حقوق خواندن باعث شد ثبت نام کنم و شاید حرف‌های متفاوتی بزنم لذا فرد داوطلب باید به دنبال اجرای تمام و کمال قانون باشد. فرهنگ، تحول، مصلحت مردم و رضایت مردم اصولی است که باید مورد توجه فرد قرار گیرد.

کوهکن خاطرنشان کرد: شروع فرهنگ، از همین فرهنگ ثبت نام و فرهنگ صحبت داوطلبین، فرهنگ گفتگو و فرهنگ پذیرش مخالف نشأت می‌گیرد. ناهموار کردن حل مشکلات به مسائل فرهنگی برمی گردد. تذکر مقام معظم رهبری به رعایت اخلاق به همین بداخلاقی‌ها در انتخابات باز می‌گردد.

وی افزود: ایشان فرمودند بداخلاقی به اعتبار شخصی و ملی لطمه می‌زند. از شرایط ریاست جمهوری مدیر و مدبر بودن است. مدبر بودن یعنی کارها کم هزینه انجام شود و بدانیم در کجا چه حرفی بزنیم.

این داوطلب ریاست جمهوری تاکید کرد: داوطلب ریاست جمهوری باید مدبر باشد یعنی وظیفه خود را بداند و بر همین اساس از همه ظرفیت‌ها استفاده کند.

بر اساس این گزارش، ثبت نام داوطلبان نامزدی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران در آخرین روز مهلت ثبت نام‌ها، از ساعت ۸ صبح امروز در ستاد مرکزی انتخابات وزارت کشور آغاز شد.

مرحله ثبت نام از داوطلبان تا ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه ۱۴ خرداد ماه) ادامه خواهد یافت.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۸ تیر ماه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس