ابراهیم عزیزی

یکی از داوطلبان نامزدی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: شعارهای دولت ما شعارهای انقلاب اسلامی است که با همت شهید جمهور به گفتمان ملت تبدیل شده است.

به گزارش مشرق، ابراهیم عزیزی عصر دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ پس از ثبت نام به عنوان داوطلب کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور اظهار کرد: با استفاده از همه ظرفیت ها و فرصت ها بر پایه پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام بر خواهم برداشت. تداوم علم و پژوهش، مبارزه با فساد، خودکفایی و استقلال، حکمت و مصلحت باید مدنظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه دولت امتداد گفتمان راه شهید جمهور باید مبنا قرار گیرد، افزود: جوانان موتور محرک انقلاب اسلامی هستند و با همت نخبگان و توزیع نقش بین آنان جهش تولید اجرایی خواهد شد.

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد: شعارهای دولت ما شعارهای انقلاب اسلامی است که با همت شهید جمهور به گفتمان ملت تبدیل شده است. در حماسه تاریخی تشییع سیدالشهدای خدمت عهد مردم با دولت مردمی امضاء شد؛ این راه را با توان مضاعف دنبال خواهیم کرد.

عزیزی همچنین با تاکید بر لزوم برقراری همدلی و هم افزایی در جامعه اظهار کرد: نباید کارهای ناتمام دولت در این فرصت تاریخی زمین بماند؛ بنده از سال های قبل با شهید جمهور ارتباط داشتم. برای امتداد دولت، با خستگی ناپذیری و کارآزمودگی با همراهی ملت امیدوار و احیای سرمایه اجتماعی، حماسه پیشرفت و خدمت شکل خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    0 0
    آفرین حالا این شد یکشعار انتخاباتی قابل قبول. بدون علو اغراق و دروغ آشکار.
  • IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    0 0
    افسوس که خیلی از سایت های خبری شرف و شجاعت لازم رو ندارند تا اطلاعات مهم و ذیقیمتی که در مورد نامزدها و خصوصاً این بابا وجود داره منتشر کنند ! البته این ردّ میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس